Hotel Scandic Star Sollentuna ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Scandic Star Sollentuna bij:

2 reviews over Hotel Scandic Star Sollentuna in het Nederlands

Mooi hotel vlakbij Stockholm

Michel, 1-10-2009

Prima hotel op slechts loopafstand van het station en zo'n 20 minuten per trein naar het centrum van Stockholm. Mooie ruime kamers, lekker ontbijt. In de omgeving is niets te doen (wel vlakbij winkelcentrum).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2003

Leuk kinderhotel

marisha, 28-4-2009

We zijn hier geweest van zaterdagmorgen tot en met maandagmiddag. In zijn algemeen een goed hotel. We vonden het prettig dat de kamers een "woonkamertje" had, omdat onze kleine man dan in de slaapkamer kon slapen. We hebben 1 avond in het hotel gegeten, nette menukaart. Ook aan de kinderen is goed gedacht (6 keuzes (oa zweedse balletjes/pannenkoeken) met onbeperkt drinken voor de kids en een ijsje/fruit toe voor € 5.

Ontbijt was ook prima, zelfs een kinderbuffetje. Echter was het maandagmorgen wat minder gezellig bij het ontbijt omdat er een hoop zakenlui was.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Star Sollentuna in Sollentuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Star Sollentuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scandic Star Sollentuna scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.