8,2

6 reviews over Hotel Mornington Bromma in het Nederlands

Goed hotel voor de betaalde prijs

Mevrouw Sanders, 25-3-2009

Dit was de goedkoopste accommodatie die wij konden vinden en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Bromma ligt een stukje van Stockholm centrum af, maar het is goed te doen. Wij liepen vaak naar het metrostation Vreten (je kunt ook 1 halte reizen met de bus 176 of 177 en dan nog een stukje lopen) en van daaruit richting T-Centralen. Met een 72u OV kaart hoef je nergens op te letten dus dat is ideaal (prijs is 200SEK). Let op, hiermee krijg je geen korting op musea (dat is de Stockholmkorte, maar dat was voor ons niet voordelig).

Nadeel: in het weekend gaat metrostation Vreten om 17.20 uur dicht, waardoor je dus een andere route moet gaan vinden naar het Mornington (bijv. metro naar Solna centrum, dan bus 177/176).

Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid.

Sauna wordt maar weinig gebruikt.

Bedden waren goed. Douche ook schoon, wel verouderde wasbak.

Al met al erg tevreden!

Gereisd met vrienden in maart 2009

gewoon voldoende hotel

Bob, 13-2-2009

Niet een bijzonder hotel, jammer dat de lift kapot was
Gereisd familie in november 2008

Waar voor je geld

Roel, 2-7-2008

Het hotel ligt in Bromma, een voorstad van Stockholm, maar is goed bereikbaar via de Tunnelbana (metro) en vanaf Alvik met bus 110 en 112. Halte 50 meter van het hotel. Reistijd vanaf het centrum van Stockholm 30 minuten. Uitstappen halte Voltavägen. Gebruik hiervoor een 4-daagse (SEK 200) of 7-daagse (SEK 260) O.V.-kaart. Ruime kamers, modern ingericht. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Het hotel biedt diverse sportmogelijkheden. TV met CD/DVD speler. Aktie: 3e nacht gratis.
Gereisd alleenreizend in juni 2008

Judith, 12-7-2007

Hoewel het hotel een eindje buiten de stad ligt is de bus-metro verbinding prima te doen. Ik vond het een geweldige prijs-kwaliteit verhouding, het is voor Stockholm zeer goedkoop en de kamers zijn heel ruim en licht. Helemaal desigh ingericht en supercomfortabel (plasmascherm aan de wand, boxspring-bed enz.). Het ontbijt is helemaal super, ontzettend ruime keuze, vooral in gezonde dingen, omdat het hotel op klanten mikt die hiermee bezig zijn (getuige ook het uitgebreide sportschema dat men hier aanbiedt, o.a. powerwalking, fietsen en yoga). Wat ook een extra is, is de lounge boven waar men koffie of thee gratis kan nuttigen en vanwaar je het dakterras kunt betreden.
Gereisd met vrienden in mei 2007

Ilse, 1-3-2007

Op kerstavond kwamen wij vrij laat aan in het hotel en we werden erg gastvrij ontvangen. Het personeel was zelfs zo aardig om nog wat eten voor ons te maken! De kamer was netjes en schoon, het hotel erg knus en gezellig. Je kunt voor het hotel de bus pakken naar het winkelcentrum/metro Brommaplan.
Gereisd anders in maart 2007

Ilse, 1-3-2007

Gereisd met partner in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mornington Bromma*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mornington Bromma in Bromma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mornington Bromma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mornington Bromma scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.