Hotel Dufweholms Herrgård ***

Hotel Dufweholms Herrgård
Dufweholms Herrgård

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dufweholms Herrgård bij:

1 review over Hotel Dufweholms Herrgård

Ej prisvärt!

Helen Richert, 23-4-2015

Charmig herrgård med mycket små enkla rum och alldeles för lyhört. Väldigt små badrum där bara en fick plats samtidigt. Då det var ganska dyrt, 2300:-, så har jag vissa förväntningar på vad man får för det priset. Som exempel borde något mer än tvål finnas i badrummet. Vårt rum låg i ett annat hus på gården och där knarrade golvet hela natten! Vi hörde grannar väldigt tydligt och dörren till huset slog väldigt hårt när den stängdes. Då vi klagade på knarret fick vi förklarat att det eventuellt spökar. Rent skit snack då det är parketten som är orsaken. Jag rekomenderar inte detta boende då det mer liknar ett pensionat!
Gereisd met partner in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dufweholms Herrgård in Katrineholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dufweholms Herrgård zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dufweholms Herrgård scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.