Camping Dalabadets

Onvoldoende

3 reviews over Camping Dalabadets in het Nederlands

Nooit weer !!

Es, 16-8-2017

We hadden dit geboekt voor 1 nacht na de overtocht duitsland zweden we werden hartelijk ontvangen en daar is alles mee gezegd.

De camping staat enorm vol nauwelijks plaats om je caravan.

Veel geluidsoverlast, radio,s, glas wat weggegooid wordt de hele nacht door in de container,de deuren van het sanitairgebouw zijn enorm zwaar en vallen dan met een klap dicht dit .

Domme pech als je er vlakbij staat .

Sanitairgebouw is te vies voor woorden achterstallig onderhoud schimmel etc.

Na een slechte nacht waren we hier snel weg.

En dan de prijs daar mag je meer voor verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

tussenstop

groeneveld, 7-8-2010

op terugreis uit zweden een nacht op deze camping gestaan en de volgende dag met de ferry naae duitsland,

Zeer vriendelijk personeel en ruime plaatsen de rest is een beetje matig wel direct toegang tot het strand .

Prima voor een dag of twee als je met de boot gaat of komt(openingstijden van camping receptie zeer ruim 7.00 tot 23.30).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

K. Buitenhuis, 5-5-2008

Voor ons een camping vanaf de boot om even een nachtje te slapen voordat we Zeden gingen verkennen. Er is niets op de camping te doen. Het waait er altijd. Ruime maar zeer modderige plekken. Goed voor 1 nachtje en dan gauw door!
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dalabadets in Trelleborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dalabadets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dalabadets scoort een 4.44 uit 10 op basis van 3 reviews.