Camping Solhejdan

Solhejdan

1 review over Camping Solhejdan in het Nederlands

Zeer vriendelijke naturistencamping

arjan.van.dam, 29-7-2010

Let wel: wij zijn geen naturisten. We hadden al drie en een half uur gezocht naar een camping. Omdat alles vol zat kwamen we hier uit. We kregen een plaats aan de rand van de camping. Naakt was niet vereist behalve in het zwembad.

De ontvangst was hartelijk. We werden vriendelijk ontvangen en 'natuurlijk' was er plek voor ons. Camping heeft ruime plaatsen. Het strand ligt +/- 600 meter buiten de camping.

Het zwembad op de camping is gevuld met zout zeewater. De camping zelf heeft geen drinkwater! Meenemen dus.

De douches zijn netjes en er is een houtgestookte sauna.

Ze hebben onsniet overtuigd om naturist te worden, toch zijn we van harte welkom als we weer een plek zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solhejdan in Skanör, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solhejdan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Solhejdan scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.