Hotel Clarion Collection Planetstaden ****

Lund
Hotel Clarion Collection Planetstaden
Clarion Collection Planetstaden
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clarion Collection Planetstaden bij:

2 reviews over Hotel Clarion Collection Planetstaden in het Nederlands

Prima hotel

rtvd, 4-8-2012

Het Clarion Collection Hotel Planetstaden (PS het zit niet meer bij de keten van First hptels) ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het historische centrum van Lund. Het bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte. In het oude gedeelte zijn redelijk kleine kamers zonder airco; het nieuwe gedeelte bevat ruime kamers met airco. Toen wij aankwamen was het bloedheet en we hebben even de door ons geboekte standaard kamer bekeken en ‘aangevoeld’. Het upgraden naar de nieuwe kamer koste 200 kronen (ongeveer €23) per nacht. Dat hebben we toch maar gedaan. Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen achter het hotel aanwezig. Het ontbijtbuffet is uitstekend. s’ Avonds wordt een uitstekend (gratis) diner buffet geserveerd. Gratis wifi met goede ontvangst. In het receptie- en eetgedeelte is ook geen airco en hier kan het door het vele glas nogal warm worden.
Gereisd met partner in juli 2012

Een fan van Scandinavie uit België, 30-5-2008

de kamers in het nieuwe gedeelte zijn erg verzorgd en in modern design. We hadden een superior room met zelfs een sauna in de badkamer! zoals bekend in scandinavie wel prijzig, 230 euro per nacht, maar je bent in Lund zo relaxed dat je dat er graag bijneemt. Hotel ligt aan de rand van stad 1,5 km van centrum. Ideaal voor zakenmensen.
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Planetstaden in Lund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Planetstaden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Collection Planetstaden scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.