Camping Borstahusen ***

Camping Borstahusen
Borstahusen
7,3

5 reviews over Camping Borstahusen in het Nederlands

Mooie camping, maar voor ons nooit meer

ikke, 17-8-2017

Het is een camping met mooi sanitair en een mooie grote keuken.

Wij bleven er voor 1 nacht, werden in een soort bosje geplaatst, mochten de auto en aanhanger niet bij de tent houden terwijl daar alles voor onze baby in zat.

En we moesten wel de volle mep betalen.

Verder alles netjes en vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prima camping

peer, 14-8-2016

nette camping, prima staanplaatsen. Gezinscamping, leuke is dat er standaard een keuken met vaatwasser ter beschikking is voor de campinggasten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Lekker! Uitzicht op zee! Frisse wind!

e_langereis67, 9-8-2013

Vriendelijke camping. Voor een paar dagen, doorgangscamping voor verder Zweden in. Stadje op fietsafstand, het bezoeken waard. Terrasje zorgt voor prachtig zicht op zee en in de verte nog Denemarken. Restaurant (basis) en ijsjes, winkeltje, (onleesbare) tijdschriften aanwezig. Sanitair is een belevenis, gok je goed dan is het prachtig, neem je het oude gebouw dan denk je dat je weer in Oost-Europa bent.... In drukke tijden is er een overloopterrein aan de ander kant van de weg geopend, sanitair is daar slecht (loop even de camping op en gebruik die voorzieningen) maar er is wel altijd plaats.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Erg mooie camping.

annelies, 8-10-2011

Wij hadden een trekkershut voor twee nachten, welke ons prima is bevallen. Vanaf de veranda een heel mooi uitzicht over de Oresund.

Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Sanitair erg schoon, je krijgt een code om in te toetsen zodat niet iedereen er zomaar in kan.

Het is een vrij grote camping maar wel rustig.

Op de terugweg daarom weer hier een hut gehuurd voor twee nachten.

Gereisd met partner in juni 2011

J Walstra, 11-5-2008

Prachtig gelegen met uitzicht op Denemarken en eiland Ven. Sanitair prima. Personeel bijzonder aardig en relaxed.
Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Borstahusen in Landskrona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Borstahusen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Borstahusen scoort een 7.28 uit 10 op basis van 5 reviews.