Camping Tyrislot

Camping Tyrislot
Tyrislot

1 review over Camping Tyrislot in het Nederlands

camping passend in de natuur van sint anna

wicher en margriet westerbeek, 30-8-2009

Ruim een week op deze camping geweest. Prachtige ligging. Sfeervol, authentiek. We hadden een ruime plek op een veldje met 60% vaste plaatsen. Het mooie aan deze camping is dat je aan 2 kanten de 'zee' hebt. Aan de ene kant van de camping heb je een haventje aan de andere kant strand en zwemgelegenheid. Overigens is het water erg rustig. We hebben hier prachtige kanotochten gemaakt, met picknik op een eilandjes waar geen andere mensen waren dan wij. Ávonds zaten we met vele andere gasten op de warme rotsen te genieten van prachtige zonsondergangen. Visplekken genoeg. Ook hebben we prachtige wandelingen in de omgeving gemaakt. Helaas hadden we geen fietsen bij ons. Een stadje in de buurt is Soderkoping.Het is een middeleeuwse stadje. Zeker de moeite waard om een mddag naar toe te gaan. Natuur is er op sint anna in overvloed. cultuur is er mondjesmaat.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tyrislot in Sankt Anna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tyrislot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tyrislot scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.