Camping Glyttinge

6,8

5 reviews over Camping Glyttinge in het Nederlands

Minste camping

R. Hey, 5-9-2009

Van onze vakantie door Zweden was dit de minste camping; het sanitair was slecht (viezigheid in de douches, deuren die niet op slot konden, etc.) en de camping was slecht aangelegd (na regen zaten wij zeker niet als enige vast in de modder met onze camper). De camping ligt vlakbij een spoorlijn en vliegveld en er staan ook oude, ononderhouden caravans tussen de plekken in. Geen aanrader wat ons betreft! Een pluspuntje was wel, dat de stad Linköping op fietsafstand van de camping ligt.
Gereisd met oudere kinderen in september 2009

te dicht bij de grote stad

monique, 23-8-2008

sanitair is schoon, mooie grote keuken, jammer dat er geen zwemgelegenheid is op de camping, maar gelukkig is er in de omgeving veel te zien en te doen.
Gereisd familie in juli 2008

saaie camping

peter, 22-8-2008

Helemaal met De heer stoker eens. Geen sfeer op de camping.
Gereisd familie in augustus 2008

Onder de middelmaat

E. Stoker, 18-7-2008

Op zich mooie camping, alleen aan de 'verkeerde' kant van de stad, amateuristische receptie/kampwinkel, permanente bewoning door asociale types bij ons in het pad. Geen activiteiten, geen eetgelegenheid. In vergelijking met alle andere campings die we in Zweden hebben bezocht de minste.
Gereisd familie in juli 2008

K. Buitenhuis, 5-5-2008

Prachtige ruim opgezette camping. Plekken met veel privacy (hoge heggen) Heel schoon sanitair, goede warme douches. Eet en kookgelegenheid heel netjes.

Wasruimte (wasmachines en drogers) kun je afhuren, dan heb je voor 3 uur alle machines ter beschikking en kan je 3 wassen draaien en ze ook nog drogen.Geweldig!!

Naast de camping ligt een gemeente zwembad.

Op fietsafstand van Linköping, een geweldige oude universiteitsstad met leuke straatjes en pleintjes

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glyttinge in Linköping, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glyttinge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glyttinge scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.