Camping Pinnarp ****

Weer vandaag11°-2°

66 reviews over Camping Pinnarp in het Nederlands

Heerlijke plek

Karin, 19-8-2017

Een heerlijke plek aan het meer. Leuke speeltuin, waar de kinderen al snel vrienden maakten en zich uren vermaakten. Leuke wandeling gemaakt, waar je met een bootje zelf kon oversteken. Sanitair was vrij nieuw en heel netjes. We komen vast nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kindvriendelijke camping, prachtig gelegen

Mariette, 12-8-2017

Op deze camping heb je geweldig uitzicht over het meer. Als 's avonds de zon ondergaat aan de overkant, is het adembenemend mooi. De camping heeft een eigen strand met een hoge stijger waar je op drie niveaus in het water kunt springen, onze kinderen waren er niet weg te slaan. Verder is er genoeg ruimte om te voetballen, en er is een leuk speeltuintje en een tafeltennistafel.

Veel Nederlandse gezinnen, veel verloop. Warme douches zijn inbegrepen (geen gedoe met muntjes), sanitair wordt erg goed schoongehouden en er draait altijd een leuk muziekje.

In de buurt zijn erg mooie wandelingen te maken, om het meer (wij waren in eerste instantie verdwaald, maar de tweede keer ging het goed), en ook ten zuiden van de camping met een leuk trekbootje.

Er is een soort snackbar, niet echt met gezond eten maar hollandse friet en snacks. Leuk detail is dat je afhaalmaaltijden naar je tent/caravan kunt laten brengen.

Wij sliepen in een stuga en hadden daarbij veel ruimte om buiten te zitten/eten/etc, door het glooiende terrein erg mooi uitzicht over camping en meer. Bij de stuga's hoort een keuken waar je overdekt kunt koken en afwassen, erg handig. In de stuga's zelf is wat kastruimte en staat een koelkast. De matrassen zijn erg dun, dus erg lekker sliep het niet op de ijzeren spijlen van het stapelbed. Maar sommige stuga's waren al vernieuwd, dus hopelijk worden deze tzt ook vervangen.

De eigenaren zijn aardig, maar eerder zakelijk correct dan klantvriendelijk. Heb je een fout gemaakt met je wasmuntje dan is het eigen schuld dikke bult, koop maar een nieuwe. Informatie over wandelingen is summier: ze wijzen op een kaart wat dingen aan, en verder zoek je het maar uit. Het zou fijn zijn als je bv een A4-tje kreeg met wat tips in de omgeving, een kaartje, etc. Er is een sportbar waar je sportwedstrijden kunt kijken, maar als een voetbalwedstrijd om 20:45 begint heb je pech, want dan is de bar al dicht.

Maar ach, dit zijn kleine dingen die niet opwegen bij wat er wel fijn is. De camping is zeker een aanrader, vooral voor gezinnen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi en schoon ja, maar mist sfeer.

Nienke, 3-8-2017

Prachtig gelegen in een mooie omgeving. Ik lees hier steeds schoon en dat is het zeker ook. Heel erg schoon. Het sanitair betreed je met een soort blieper die je dus niet moet vergeten.

Als je komt voor sfeer en natuurbeleving dan is deze camping minder geschikt. Er zijn duizend regels en verboden om onduidelijke redenen. De enige activiteiten die er waren was voetbal kijken of helikoptervlucht vanaf de camping. Geen gezamenlijk kampvuur (zelf maken mag wel maar alleen met op de camping gekocht hout)en geen kinderactiviteit.

Wij hadden toch een leuke vakantie. Maar de andere campings die we bezochten in Zweden waren veel relaxter. En minder schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Absoluut voor herhaling vatbaar

Camilla, 28-7-2017

De rust, de locatie, het zeer attente en vriendelijke personeel, de voorzieningen, de hygiene, het smetteloze strand, de gezelligheid.

In 1 woord gewoon perfect

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping met vriendelijk Nederlands personeel

Richard, 23-7-2017

Fijne schone camping met Nederlands personeel. Voldoende schone faciliteiten en zeer kindvriendelijk. Ook aan de rustige kampeerder met een tentje is gedacht.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk zwemmen in het meer

Arie van Heeringen, 22-7-2017

Het meer bij de camping is erg schoon en er kan heerlijk gezwommen worden. Daarnaast zijn de kano's en kajaks ook super om een keer te huren.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Top camping!

Dennis, 17-7-2017

Echt een super goede camping! De camping ligt op een prachtige locatie waar je heerlijk kunt zwemmen. Het personeel doet hun werk zeer goed en staan er altijd voor hun gasten. De hygiene van de camping is ook top, het sanitair is dan ook iedere dag weer heel schoon. Kortom zeker een camping om een keer terug te komen!
Gereisd zakelijk in januari 2017

Om voor terug te komen

Martijn roest, 17-7-2017

Pinnarp camping wordt door twee fantastische mensen gerund. Het is een nette camping in het prachtige zweden. Mooi groot meer met schoon strand. Kiosk bestaat uit een restaurant en sportbar. De camping verkoop ook interessante biertjes
Gereisd met vrienden in juli 2017

Gonnie Oudejans, 28-11-2016

Alles is hier fantastisch. De camping de omgeving de campingeigenaars en vooral het sanitair en niet te vergeten een autovrije camping
Gereisd met partner in mei 2016

Niet weer heen ivm drukte en gedrag eigenaren

Niene, 21-8-2016

Vantevoren gereserveerd voor twee weken en we moesten bij aankomst direct betalen. Bij aankomst merkten we dat het al drukker was dan de vorige keer. We stonden met de tent in een rijtje caravans, vrij dicht op elkaar.

Eerst was er nog commentaar op de positie van onze tent (die moest een kwartslag gedraaid op het plekje oid Na een paar dagen kwam er een tent op 1,5 meter afstand naast ons, de scheerlijnen kruisten elkaar, dat was een regelrechte afknapper

Al direct de eerste avond valt het op dat kinderen hier tot 23.00/23.30 erg veel lawaai maken. Voetballen, gillend verstoppertjes spelen en tussen tenten door fietsen. Onze kinderen zijn daardoor echt uitgeput en dit is de reden van ons vertrek na 7 dagen ipv 14. Door de drukte trok onze zoon het niet meer en we moeten naar huis.

Wat echt heel jammer was, is dat wij ons geld niet terug kregen omdat de campingeigenaar ' al 7 Campers weg had gestuurd die 14 dagen wilden blijven ' en zodoende hun inkomsten misliepen ( wat mij op zo'n drukke trekkerscamping zeer onwaarschijnlijk lijkt, want nu hebben ze dubbel verdiend omdat wij wel twee weken betaald hebben en niet twee weken stonden , dus konden ze de plek dubbel verhuren)

Kampvuur is leuk, maar je moet het hout bij de receptie kopen, dat is jammer.

Als je van de camping af bent is de omgeving wel erg mooi voor wandelingen etc.

Wij komen niet weer, ivm het graaierige gedrag / en de verwijten die je na feedback krijgt van d campingeigenaar en de drukte tot laat in de avond/ nacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Team Pinnarp Camping, Eigenaresse, 22-8-2016

Beste mevr Tammenga,

U bent reeds eerder op onze camping geweest en wilde bij het reserveren specifiek dáár een plaats hebben ivm uw zoon met autisme (dit was "vorig jaar zo goed gegaan"). U was erg blij dat dit kon! Ook het feit dat wij meedachten (gehandicaptenfaciliteit) vond u erg fijn.

Op onze website staat vermeld dat reserveringen langer dan een week bij aankomst betaald dienen te worden. U wilde eerder weg en we hebben nog een rustigere plek voor u gezocht, hier wilde u niets van weten. U zou dan 's maandags vertrekken, maar bent toch tot di gebleven. Bij vertrek dinsdags hebben we u nog een nacht restitutie gegeven en deze heeft u aangenomen, daarmee is de kous af. Dit heeft niets met "graaien" of "dubbel verkopen" te maken. U reserveert, wij rekenen op u, u koos zelf eerder weg te gaan.

Op een familiecamping wordt gespeeld en geroepen maar op een enkele uitschieter is het altijd stil geweest na 23.00uur!

Vanwege brandveiligheid mag er enkel met gedroogd hout gestookt worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pinnarp in Kisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pinnarp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pinnarp scoort een 8.5 uit 10 op basis van 75 reviews.