Camping Stora Sjofallets Fjallanlaggning

Camping Stora Sjofallets Fjallanlaggning
Stora Sjofallets Fjallanlaggning

1 review over Camping Stora Sjofallets Fjallanlaggning

Sveriges och kanske Europas vackraste natur

Ros-Marie Norberg Lundh, 27-2-2011

Stora Sjöfallets fjällanläggning är unik. Mitt i vildmarken står hon där värdinnan Inger och hälsar välkommen. Anläggningen har renoverats i omgångar och har nästan alla bekvämligheter. Lägg sen till ett kök som överträffar det mesta.

Här kan du få smaka i princip alla fjällets läckerheter såsom Röding, Ren, Älg, Sik, Tjäder, Ripa det är bara att välja på menyn. (om du vill även få ett gott glas vin därtill)

Vi har varit här många många gånger (över 20 år) och det värsta är att vi aldrig vill åka hem.

Oavsett om du bor i hotellrum eller på campingen så kommer du att trivas för det gör vi.

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stora Sjofallets Fjallanlaggning in Vietas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stora Sjofallets Fjallanlaggning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stora Sjofallets Fjallanlaggning scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.