Camping Ripan

Weer vandaag-2°-10°

5 reviews over Camping Ripan in het Nederlands

Mooi, heel apart

Klaas, 3-9-2017

Ruime camping, tweedelig: een gras deel voor de trekkerstentjes, een "gravel"-deel voor de campers en caravans (steenslag). En daar sta je dan met je vouwwagen met bijzettentje.....

Grasveld was geen optie, gewoon te kleine plekken. Het bijzonder aardige meisje van de receptie dacht echter goed mee en wees ons plaats aan het eind van de caravans -- daarachter ligt nog een klein stukje gras, daar past het tentje wel. Super!!

En het uitzicht.... Nog nooit gezien: twee flats en een afvalberg van de ijzermijnen. Maar de camping is echt TOP. Gratis sauna voor de liefhebbers, hele hele grote keuken. De rendierbiefstuk in het restaurant is voortreffelijk!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

dieptepunt op onze Scandinaviereis

leny, 11-8-2013

Met onze camper stonden we naast veel andere campers op een parkeerplaats van gravel. dit was de duurste camping van onze vakantie SEK 260 en dan moest je nog apart voor de douche betalen. het afwashok zat dicht toen we er waren . Natuurlijk is het bijzonder als je meer dan 30 graden Celsius hebt boven de poolcirkel maar er was geen boom of andere beschutting. ook liepen en reden er allerlei mensen over de camping die in de flats verderop woonden.
    Gereisd met partner in mei 2013

Mooie camping

Cor en Wil, 31-7-2011

Mooie camping met ruime plaatsen op gravel ondergrond. Centrum op loopafstand. Uitstekend restaurant, niet goedkoop, maar wel uitstekende maaltijden. Een bezoek aan het IJshotel, op ongeveer 20km, is zeker, ook in de zomer een aanrader.
    Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ripan bij:

Mooie camping bij luxe hotel

George Spaan, 16-12-2009

Camping Ripan is een onderdeel van een complex met hotel, restaurant en zwembad. Het ligt vlak bij de plaats Kiruna, wat een aardig centrum heeft. Sanitair op de camping is netjes. Douches met een muntautomaat buiten dedouche. Goede kookgelegenheid voor kampeerders en hutten trekkers. De staanplaatsen voor campers en caravans zijn op een geasfalteerde plaat.
    Gereisd met partner in mei 2009

Aanrader

Peter, 5-3-2009

In februari 4 nachten in een cabin verbleven. Uitstekende ligging aan de buitenzijde van Kiruna. Ong. 10 minuten lopen naar het centrum. Vanaf het park stap je zo de natuur in.

De cabins zelf hebben heerlijke bedden en zijn schoon. Verder zijn ze niet al te groot maar genoeg ruimte als je er eigenlijk alleen maar slaapt. Ook zijn ze lekker warm (niet onbelangrijk in februari). Het ontbijt is in het hoofdgebouw. Niet heel uitgebreid maar wel goed genoeg.

Tip: Ga 's avonds in Kiruna eten want het restaurant op het park is nogal duur. Dit geldt ook voor het verblijf op het park maar dat is in deze regio overal zo. Mocht ik hier weer heen gaan dan zeker weer dit park.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ripan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ripan in Kiruna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ripan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ripan scoort een 7.46 uit 10 op basis van 5 reviews.