Camping Gokaskratt

7,2

3 reviews over Camping Gokaskratt in het Nederlands

Nette camping

Anne, 17-8-2017

Camping aan meer en strandje wat ook door dorpsbewoners wordt gebruikt. De beheerder spreekt een klein beetje Engels, maar doet wel z'n best. Vanaf de camping kun je lopend je boodschappen doen in het dorp. Het sanitair is netjes en wordt goed onderhouden. Het is een rustige camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet bijzonder!

jacolien, 19-8-2008

Niet zo heel leuk gelegen, wel aan het water, maar naar mijn smaak te dicht bij het dorpje. Wel leuke zwemgelegenheid voor kinderen.

Onze bbq was in het water gevallen vanwege onweer. Mijn man ging patatjes halen, maar kwam terug met Chinees....... Patat hadden ze niet. Niet erg vriendelijk personeel, zoals gezegd slecht engels sprekend. Deze camping zijn wij 1 nacht geweest en dat was genoeg.

Gereisd familie in juli 2008

JW, 21-1-2008

Wij waren bezig met een kanotocht, deze camping was het startpunt. Slechte service, eigenaren spreken alleen Zweeds en je wordt uitgelachten als je vraagt of ze ook engels spreken. Totaal niet behulpzaam
Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gokaskratt in Hovmantorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gokaskratt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gokaskratt scoort een 7.18 uit 10 op basis van 4 reviews.