Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Oknö Fritidsområde bij :

4 reviews over Vakantiehuis Oknö Fritidsområde in het Nederlands

Jammer van je vakantie.

Marjan, 8-2-2009

We waren op doorreis en zodoende verbleven we hier twee nachten. En dat was echt genoeg! We hebben zelfs overwogen om weg te gaan en wat anders te zoeken.

Aankomst is alles behalve vriendelijk. Je moest je sleutels zelf maar ergens vandaan vissen en dan op zoek naar je huisje. Aangekomen bij het huisje, schrokken we erg. Wat was het allemaal ontzettend oud. Het zag er ook vies uit. Vreselijk. En omdat er geen bemande receptie is, kun je ook nergens klagen.

De bedden was een schuimrubber stuk in een bedombouw. Gelukkig zaten wij met z'n tweeën in een huisje en hebben we alle schuimrubberen stukken op ons bed gegooid.

Daarnaast zaten we zo'n beetje naast de afvalcontainer en daar kwam zo'n ongelooflijke stank uit dat je buiten zo'n beetje over je nek ging.

Erg jammer, maar gelukkig waren de overige accomodaties in Zweden wel goed en dus hebben we een goede vakantie gehad. Maar dit avontuur raden wij niemand aan.

De omgeving is wel mooi, maar zoek dus een andere accomodatie!

Gereisd met partner in juni 2008

Zeker geen topper!

Suzanne, Michiel & Vera, 31-8-2008

Zeer beroerde bedden, stukje schuimrubber op een lattenbodem. Eigenlijk schandalig aangezien je er toch nog 100 euro per nacht betaald. Daar kan dan toch wel een matras af zou je denken. Uitgebreid koken is met 2 pitjes uitgesloten.

Verder is het wel aardig gelegen op een soort schiereiland. Dus de zee is dichtbij. Er is geen service, sleutel hangt bij de receptie en daar is verder niemand. Er is een speeltuin, maar dat is te ver voor een kind alleen.

Gereisd met partner in augustus 2008

schandalig dat dit in vakantieboeken staat

a van diepen hofmans, 21-8-2008

als je hier je vakantie wil houden moet je er niet voor betalen maar geld erbij krijgen
    Gereisd anders in augustus 2008

Mooi gelegen, groen en rustig

Paul, Renate & Lucas, 15-7-2008

Fijne, rustige bestemming. Er hingen twee stel sleutels klaar, blijkbaar mochten we zelf kiezen welk huisje onze voorkeur had. Er is geen bemande receptie, wel een telefoonnummer voor noodgevallen. Hele week dus niemand gezien; bij vertrek sleutels door brievenbus gegooid.

Royaal huisje, waarvan de inrichting enigszins gedateerd is, en alleen de bedden echt slecht zijn (schuimrubber matrassen, dekens). Met een paar simpele dingen zou je verblijf aangenamer zijn. Lees: theepot en bekers. En hoewel de kanoverhuur nog niet open was, zouden we er zo weer heengaan. Uniek: hert in de 'tuin'. Dichtbij: kiosk van camping voor broodjes etc en op 5 km de plaats Monsteras. Ook prima uitvalsbasis voor bezoek aan Vimmerby (Pippi Langkous) en glasdistrict.

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Oknö Fritidsområde in Mönsterås, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Oknö Fritidsområde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Oknö Fritidsområde scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.