Vakantiehuis Huset-Smedjan ****

8,2

4 reviews over Vakantiehuis Huset-Smedjan in het Nederlands

Fijne plek

Maud, 2-8-2013

Wij logeerden in de Stuga van SmedJan, voor gezin met twee kleine kinderen ruim genoeg, met voldoende plek om buiten te spelen. Appartement was schoon en compleet, organisatie waarbij wij boekten- sweeds- was hulpvaardig, vriendelijk en dacht met ons mee. in de prachtige omgeving is voldoende vermaak voor jong en oud;, boottochtjes, strandjes, leuke koffiehuis in lofta. Goede bakker, ijsjes, en supermarkt op loopafstand in het dorpje; een aanraden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

aanrader!

Linda Glorie, 28-12-2008

Afgelopen zomer hebben we enorm genoten van de mooie natuur tijdens onze wandelingen nabij de vakantiewoningen van Smedjan.

Het huisje waarin wij verbleven is in perfecte staat, alles is nieuw, en heeft een knusse uitstraling.

In de ruime tuin hebben we met plezier ontbeten tussen alle vruchten- en notenbomen.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

Fantastische accommodatie

Rick Coreelmont, 10-10-2008

Van de zomer in Loftahammar verbleven in 1 van de drie huisjes van SmedJan. Wij verbleven in het authentieke huisje uit eind 1800. De huisjes staan gelukkig niet te dicht op elkaar, zoals je dat in de mediterrane plaatsen vaak treft. We komen snel een keer terug en willen het graag aan onze vrienden laten zien en kunnen dan ook 1 of 2 van de andere huisjes erbij huren, als we naar elkaar toe willen dan is dat gemakkelijk gedaan. Willen we even privacy net zo makkelijk.

We hebben vaak gebruik gemaakt van de boot die in de haven ligt op slechts een klein stukje loopafstand. In de grote tuin hebben de kinderen eindeloos gespeeld, terwijl wij heerlijk op het terras zaten. Een absolute aanrader.

Gereisd familie in juli 2008

ideale vakantiewoning voor hele gezin

Mike Schouten, 30-9-2008

Net buiten het dorp Loftahammar gelegen op loopafstand van de golfbaan en de jachthaven. Op het perceel van de oude smederij worden 3 vakantiewoningen verhuurd. Het is echter groot genoeg voor voldoende privacy met een ruime tuin en een veranda en terras waar het overdag en 's avonds heerlijk vertoeven is. Onze woning is de originele oude woning uit omstreeks 1870, die van alle hedendaagse gemakken is voorzien. De plafonds zijn wat lager dan we gewend zijn in Nederland, maar de haard en het gezellige interieur geven de juiste vakantiesfeer.

Fietsen kunnen ook gehuurd worden evenals gebruik van boot afgemeerd in de jachthaven. De supermarkt en de bakker zijn op 2 minuten fietsen, dus elke morgen vers brood voor ontbijt.

Al met al voor herhaling vatbaar, ook voor grotere groepen zeer geschikt.

Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huset-Smedjan in Loftahammar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huset-Smedjan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huset-Smedjan scoort een 8.17 uit 10 op basis van 4 reviews.