Camping Långsjön

Camping Långsjön
Långsjön
7,9

2 reviews over Camping Långsjön in het Nederlands

Mooie camping aan drukke weg

Koos, 12-8-2017

Wij hebben gemengde gevoelens over deze camping. De camping zelf is klein, met mooie ruime plaatsen en het sanitair is super!. Echter er ligt een drukke weg tussen de camping en het meer. Het meer zelf is ook prachtig, maar wij hebben ons gestoord aan de weg. De eigenaren zijn behulpzaam en je kan er ook een kano of motorboot huren.

Er is een strandje bij de camping, maar die is erg klein en ligt dus aan de weg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige camping op een prachtige plek

John vd akker, 26-7-2016

Een aantal dagen gestaan om de omgeving te verkennen. Prima afstand tot Vastervik en Vimmerby.

Leuke camping op een prachtige plek aan een meer. Gastvrije ontvangst en alles keurig verzorgd.

Voertaal is duits.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Långsjön in Ankarsrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Långsjön zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Långsjön scoort een 7.92 uit 10 op basis van 2 reviews.