Camping Hätte ****

Hätte

31 reviews over Camping Hätte in het Nederlands

Prima camping!

Renate, 13-8-2017

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan. De camping is prima, mooie plekken, goed sanitair en een goede sfeer. Het strand van het Sommen meer trekt ook veel dagjes mensen. Hierdoor is het vrij druk op en rondom de camping. Dus wanneer je op zoek bent naar de stilte en rust in Zweden, is dit geen goede plek. Voor ons niet het mooiste stukje Zweden, maar wij hebben het er prima naar onze zin gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping, ligging goed en plaatsen groot.

Margriet, 12-8-2017

Mooie camping aan het meer. Direct naast de camping is een restaurant, midgetgolf en een boot verhuur. Wandelen kan direct vanaf de camping maar mooiere tochten waren wat verder weg. De camping ligt in een rustig gedeelte van Tranås maar is wel open. Je krijgt om die reden een sleutel voor het sanitair gebouw even wennen maar dan wel oke het is er namelijk super schoon en de douche was geweldig. Geen muggenspray gebruikt (en niet gestoken). Winkels in de buurt. Oudere jeugd kan bij het voetbalveld een vuurtje stoken. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping in mooie omgeving.

Erwin, 4-8-2017

Wij hebben ruim twee weken op deze camping gestaan met onze kinderen in de leeftijd van 6 tot 13 jaar. Mooi gelegen camping aan een meer. In de nabij gelegen stad kun je prima terecht voor alle boodschappen. In de omgeving is zeer veel te doen. Wij hebben ons in ieder geval alle dagen heel goed vermaakt. De Nederlandse eigenaren hebben een heel overzicht met allerlei mogelijke uitstapjes in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gastvrije camping op fantastische locatie

Annemieke, 1-8-2017

De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om je een prettig verblijf te bezorgen. Je krijgt uitgebreide informatie met tips voor leuke dagjes uit. In het nabijgelegen meer ligt een vlot met een duiktoren en nog een springgeval. Mijn puber was er blij mee en ik dus ook. Nauwelijks last van muggen gehad. Zeker een aanrader deze camping. Ook het restaurant aan het meer naast de camping is een bezoek waard. Prima pizza gegeten!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie verzorgende camping

Jeroen, 3-9-2016

De ontvangst bij aankomst was zeer hartelijk. Eigenaren zijn zeer gastvrij.

Mooie ruime staan plaatsen & zeer goed schoon gehouden sanitair.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie ruime en nette camping

J. Ploeg, 10-8-2016

Hätte Camping is een mooie ruime camping aan het Sommen Meer met grote plaatsen en veel ruimte. De voorzieningen waaronder het sanitair zijn goed onderhouden en schoon. Het toevoegen van een familiedouche zal een welkome toevoeging op de voorzieningen zijn. De camping ligt aan een openbare parkeerplaats waar overlast van lokale jeugd kan voorkomen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch camping

I. Beukers, 9-8-2016

Super mooi camping. Sanitair super schoon. De eigenare n zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooi plek en in de omgeving heel veel te doen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Camping aan het prachtige Sommenmeer

Deb, 7-8-2016

Wij zaten in een stuga welke goed verzorgd was. Alles was schoon en netjes. De badkamer is zeer ruim met een goede douche en toilet. Jammer vonden wij wel dat de stuga's apart staan op een veld van de camping en niet tussen de tenten, caravans en campers staan. Het Sommenmeer dat er vlakbij is en lopend te bereiken is is echt fantastisch! Wat een mooi meer met prachtige vergezichten. Je kunt in de omgeving veel doen, wandelen, met de kano of een motorbootje huren. Het restaurant dat bij het meer is is zeker aan te raden. goede verse producten. Het stadje Tranas vonden wij niet heel bijzonder maar je kunt er wel alles vinden. Het is echt een camping om door te reizen of iedere dag ergens naar toe te gaan. Een gezellige, knusse camping vonden wij het niet. Maar voor de vele uitstapjes die er te doen zijn is het een prima camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping, èchte aanrader!!!

An en Max, 6-8-2016

Mooie ruim opgezette camping waar veel Zweden verblijven. Er is keuze uit standaard ruime plekken in de zon en of wat natuurlijk opgestelde plekken onder dennenbomen.

Alles op de hele camping straalt passie en zorg voor de camping en haar gasten uit.

De ontvangst, de uitleg over omgevingsactiviteiten (folder met wandelingen en fietstochten), de bloemen bij de ingang, het sanitair en de spoel/ wasruimten zijn topschoon (!!!), de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Tegenover de camping is een recreatiegebied met strand, duikplanken, kanoverhuur, restaurant etc.

We komen heel graag weer. Een dikke tien voor jullie en jullie camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige camping in een schitterende omgeving.

Geert Kamminga, 1-8-2016

Ruime plaatsen. Goed verzorgd sanitair. Mogelijkheid om broodjes te bestellen voor de volgende morgen. Restaurant, kano-, zeil-, en motorbootverhuur op loopafstand. Uitstekende zwem-, en fietsmogelijkheden. Eigenaren zijn enthousiast en zeer behulpzaam.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hätte in Tranas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hätte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hätte scoort een 8.99 uit 10 op basis van 33 reviews.