Beoordelingen Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården**

Kyrkevarn Sörgården**
7 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården**
Kyrkekvarn, S-56042, Sandhem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården** in Sandhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården scoort een 7,8 uit 10, op basis van 7 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården** in Sandhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Jönköpings. Vergelijk Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården** met andere accommodaties in Sandhem.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over Kyrkevarn Sörgården**

7 beoordelingen
7,4
7,2
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Stugby in het bos gelegen, nabij meer"vertalen
Annette Leeuwendal
7,0

22-08-2014 Voor watersporters is het hier leuk, kanoën en vissen in de Tidan. Focus op paardrijvakantie en kanovakantie. Er is geen eetgelegenheid of winkel nabij, de ICA in Mullsjö is aan te rijden en heeft ruime openingstijden. Café was gesloten waarschijnlijk door het slechte weer tijdens ons bezoek.
Stugby's zijn OK, echter matrassen erg oud en niet even schoon.

met oudere kinderen, 2013
"Erg mooi"vertalen
carola
5,0

12-12-2013 We zijn hier nu 2 x geweest. De huisjes zijn een beetje gedateerd en niet super onderhouden. De bedden zijn echt aan een matrasvervanging toe. Maar daar tegenover staat de prachtige omgeving, door de trimtoestellen is het zelfs voor een 10 jarige nog leuk om te gaan wandelen. Wat voor mijn dochter en mij de grootste plus is is dat jeer een paard kan huren en zelf de bossen in kunt trekken, 's avonds zet je het paard in je eigen wei en de volgende dag ga je weer lekker op pad. Voor ons het ultieme gevoel van vrijheid en vakantie. Komende zomer gaan we weer, dan in 1 van de grote gerenoveerde huizen met 6 dagen lang 2 paarden voor onszelf.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Heerlijk huis in mooi, rustig gebied"vertalen
Anette
9,0

19-07-2012 I.p.v. de stuga uit de folder van reisorganisatie kregen wij een prachtig, vrijstaand huis aangeboden met sauna en grote tuin. We hebben hier 5 heerlijke dagen gehad, te kort eigenlijk om meer te zien van de omgeving. Er is genoeg te doen in de omgeving en op het terrein zelf. We hebben er paardgereden op de ijslanders, heel erg leuk, gekanood op de Tidan en gewandeld. Er worden ponykampen georganiseerd, dus er zijn ook wat mensjes die voor wat "leven in de brouwerij " zorgen. De beheerders zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Wij gaan zeker terug!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Kyrkevarn Sörgården...

met partner, Aug. 2011
"Aanrader"vertalen
anita_lamper
7,0

11-09-2011 wij zijn hier 2 keer geweest 1 keer op de heenweg van de rondrit door Zweden ,geboekt via reisorganisatie en zelf nog 2 dagen bij geboekt op het eind van de vakantie. Leuke huisjes en alles zit erin en zijn ruim genoeg voor 4 personen ook voor de hond ruimte zat en een leuke veranda aan het huisje. Het paardrijden is hier geweldig en de omgeving is ook prachtig zeker een aanrder

met oudere kinderen, Juli 2011
"Leuke dingen te doen, geen fantastisch huisje"vertalen
Hester
6,0

08-08-2011 Wij zijn hier in juli 2011 5 dagen geweest. Prioriteit van de eigenaren ligt bij het kanocentrum en de IJslandse ponies. De huisjes zijn schoon en oké, maar niet top. Een kleine onderhoudsbeurt zou welkom zijn. Als je een paardenfan bent en ook van kanoën houdt, kun je hier prima een aantal dagen doorbrengen. Een rit op de IJslanders door de bossen is fantastisch, ook niet ervaren rijders mogen in tolt en in galop. Kanoën in de omgeving is ook leuk om te doen. Eigenlijk is dit geen vakantiepark, maar meer een activiteitencentrum met kano's en ponies. Er komen veel mensen om een dagje pony te rijden of kano te varen.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Leuke omgeving voor paardengekken"vertalen
Karen
7,0

16-08-2010 Zijn hier een week geweest in een van de huizen (niet de stuga). Prima onderkomen. Het is absoluut een aanrader voor mensen die willen paardrijden, eventueel zonder rijervaring lukt het galopperen. Ook voor mooie wandelingen en kanotochten. Verder vond ik de omgeving niet spectaculair te noemen (bos, bos, bos). Het is een voordeel dat er een camping bij is, makkelijk voor het contact maken met andere kinderen.

met partner, Juni 2009
"Leuk huisje"vertalen
c_branje
8,0

02-02-2011 Een week in een huisje geweest, geboekt via bureau Scandinavie. Dat is een huisje van 8 stuks vlak bij elkaar, die via hun te boeken zijn. Van ons mochten ze op het grote terrein wel wat verder van elkaar af staan. Leuk houten huisje. Goed geisoleerd: het weer was niet zo goed en als je de verwarming een tijdje aan had, bleef het huisje de rest van de dag op temperatuur. Kijkt uit op riviertje waarop je kan kanovaren. Aanlegsteiger kano's vlakbij. Ook kun je rijden op IJslandse paarden in het omringende bos. Reserveren via receptie. Is erg leuk door de extra gang tolt die de IJslanders hebben. Ook ongeoefende ruiters kunnen daardoor meekomen, gaat altijd onder begeleiding.
Omgeving erg bosrijk, stille wegen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?