7,1

9 reviews over Camping Grannastrandens in het Nederlands

Mooie camping

R.S, 5-8-2017

Mooie grote camping. Sanitair is ruim voldoende aanwezig. Ook zeer schoon. Wij hadden een plekje aan het water wat een mooi uitzicht geeft. Maar een andere plek was ook prima geweest. Plekken zijn vlak en netjes met gras. Restaurantjes naast de camping voldoen prima.
Gereisd familie in augustus 2017

Te veel gevraagd voor nacht

W. Brouwer, 1-8-2017

De prijs kwaliteit is zeer slecht.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie levendige camping,uitzicht op het water!

sas, 28-7-2014

Wij zaten in een huisje op de hoek naast de speeltuin met uitzicht op het water. Er was 's avonds veel te zien/te doen. Zo was er een festival met leuke muziek, waar wij uitzicht op hadden en vanaf ons terras lekker mee konden luisteren.Ook overdag veel strand/waterplezier. De huisjes zijn ook prima! Wel warm bij 30 graden overdag. Voor kinderen ook leuke speeltuin en water en zand altijd goed natuurlijk! Veel eetgelegenheden bij het haventje. Loopafstand van centrum van Granna. Granna is een leuk gezellig dorpje met veel zuurstokwinkeltjes. 2 ruime supermarkten op loopafstand van de camping. Hou je van rust dan is deze camping/plek wellicht te levendig, maar voor wat gezelligheid en bedrijvigheid is dit een prima plek!! En zeker de huisjes zijn een prima onderkomen voor een weekje op een prachtige plek in Zweden.
Gereisd familie in juli 2014

Erg grote camping

Willemiek, 5-8-2013

Deze camping is naar mijn smaak veel te groot, maar de ligging aan het meer en vlak bij de pont maakt veel goed.

Op het campingveld mag je zelf je plek bepalen en is erg groot.

Personeel is behulpzaam, maar het beleid van de verplichte aankoop van een campingkaart staat mij een beetje tegen. Ook is de prijs van de camping op een hoog niveau.

Sanitair is prima, soms erg druk bij de douches, maar redelijk schoon. De familieruimtes zijn prima.

Er is geen restaurant op de camping, maar 50 meter van de camping zijn een tig aantal restaurants. Er op familie ingesteld dus geen hoogstaand voedsel, maar voldoet prima en goede prijzen.

De camping is door de speeltoestellen kindvriendelijk. Er is ook Zweedse animatie, maar omdat wij ons kind meenemen op excursies kan ik niet zeggen wat het inhoud.

Dorp is op loopafstand. Evenals de pont naar het eiland Visingsö. Pont is druk, maar nadat je fietsen hebt gehuurd ben je iedereen kwijt. Heerlijk rustig en mooi eiland.

Gereisd familie in juli 2013

Prachtige camping

Heidi, 30-1-2013

Mooi gelegen grote en goed verzorgde camping. Je krijgt een plaats toegewezen en daarmee kun je geluk of pech hebben. Wij stonden prachtig aan het meer met een geweldig uitzicht, en toch niet ver van het uitstekende gebouw met sanitair, kookvoorzieningen en woonkamer. Tweede bezoek aan Zweden, tweede bezoek aan deze fantastische camping.
Gereisd met partner in juli 2012

Mooie camping

Heidi, 28-9-2011

Een fijne camping aan het Vätternmeer. Wel erg groot en open. Maar op loopafstand van het gezellige, typisch Zweedse, dorpje Gränna en van de veerpont naar het mooie eiland Visingsö. Het sanitair is van topkwaliteit. Ook hier een kamer om te koken en te eten, 2 kookplaten per werkplek die niet heel goed zijn. De zitkamer is wel heel gezellig, met eettafels en een tv-hoek. De camping is niet goedkoop, maar internet is er wel bij inbegrepen. De stroomvoorziening is 10A.
Gereisd met partner in augustus 2011

gunstig gelegen camping

Miranda, 30-7-2011

Prima camping, mooie ligging aan meer met strand waar kinderen kunnen spelen en zwemmen. Kleine campingwinkel. Op 5 min lopen ligt er een supermarkt, het dorp is ook ong 5 min lopen. Wij zijn er 3 dagen geweest. De plaatsen aan het water zijn het grootst en liggen ook het mooist.
Gereisd familie in juli 2011

Prachtig uitzicht over Vattern-meer

Rob, 6-8-2010

Camping ziet er netjes uit. Sanitair is schoon. Mooi afgezet deel in het Vattern-meer waar goed gezwommen kan worden. En 's avonds een prachtig uitzicht en zonsondergang.
Gereisd familie in juli 2001

J.Alberts Zwolle, 4-11-2007

Een beetje onpersoonlijke camping,maar de ligging vlak bij Granna en de veerboot naar Lisingo maakt veel goed. Een aanrader is een rondje Lisingo per fiets.
Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grannastrandens in Granna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grannastrandens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Grannastrandens scoort een 7.11 uit 10 op basis van 10 reviews.