Hotel Nissastigen

Hotel Nissastigen
Nissastigen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nissastigen bij:

1 review over Hotel Nissastigen in het Nederlands

Op zich prima hotel

Dijk, 27-6-2011

Op zich een prima hotel. Maar als wij vragen wat een overnachting kost is het in eerste instantie 1445 SEK. Dus ongeveer € 160,-. als wij dat te duur vinden kan het opeens ook voor 900SEK. Ongeveer € 100,-. Een behoorlijk verschil. aangezien het laat is boeken we maar een kamer om daar na te willen gaan eten in het restaurant. Maar helaas is dat gesloten op zondag. Verder is er alleen nog maar een thais restaurant in de buurt dat open is. Ontbijt is prima. Verder is de kamer schoon en netjes maar wel erg klein. En de prijs van 1445 SEK niet waard. Koffie en thee zijn gratis te krijgen op de gang.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nissastigen in Gislaved, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nissastigen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nissastigen scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.