23 reviews over Camping Mycklaflons in het Nederlands

Prima camping op prachtige locatie

Marc, 16-8-2017

Camping Mycklafons ligt op een prachtige locatie aan de rand van een meer. De camping is met 40 plaatsen niet groot maar lekker knus en rustig. Plaatsen zijn verschillend van grootte, voor ons ruimte genoeg voor een niet te kleine caravan met voortent en een vis-a-vis-tent voor onze zonen. De eigenaren zijn vriendelijk en helpen waar nodig met alles. Het sanitair is wat gedateerd maar wordt goed schoon gehouden, er zijn voldoende toiletten en douches. Eigenlijk zouden we nog een camping verder trekken, maar liever bleven we op Mycklaflons. Heerlijk gezwommen in het meer en lekker in de omgeving gewandeld. Op de camping is een eenvoudig restaurant waar het goed eten is tegen een schappelijke prijs. Met onze zonen van 15 en 17 hebben we ons op de camping en in de omgeving 12 dagen prima vermaakt. En last but not least: de prijs.........voor nog geen 24 euro per nacht , 4 personen inclusief electriciteit. Wij zijn in de afgelopen 31 jaar geen camping tegen gekomen met deze prijs/kwaliteit/comfort-verhouding! Top!
Gereisd familie in augustus 2017

wat een heerlijke plek

christine en wim, 13-8-2017

Als je, in de periode dat wij er waren rust, lekker eten, en geen vermaak wil zoekt, moet je hier zijn. Vriendelijke mensen en een pracht omgeving aan het mooie meer. Een aanrader. Sanitair was schoon en werd bijgehouden. We komen terug!
Gereisd met partner in mei 2017

Gezellige, kleine camping aan mooi meer.

Familie Van der Togt, 12-8-2017

Mycklaflons ligt aan een mooi, schoon meer in een prachtige omgeving. Ze hebben een eigen strandje waar je lekker kan liggen en kan zwemmen. Vanaf de camping kan je direct wandelen in de natuur. De plekken zijn ruim en redelijk vlak. De beheerders van de camping en het restaurant zijn behulpzaam en doen hun best om het je naar de zin te maken en dat is gelukt! Wij hebben een prima vakantie gehad.

In het restaurant kan je tegen schappelijke prijzen lekker eten en tevens broodjes bestellen. Het sanitair is wel wat verouderd, maar is wel schoon.

Doordat de beheerders Nederlands zijn, zie je ook veel Nederlandse gezinnen met kinderen op deze camping. Speciaal voor de camping gasten was er een "spookwandeling" georganiseerd en die was leuk voor jong en oud. Wij hadden dit jaar droog weer en geen last van muggen. Het koelde 's avonds wel flink af. Wij raden deze camping zeker aan.

Gereisd familie in juli 2017

Kleine camping aan meer

Nante, 7-8-2017

Camping ligt erg mooi, in de bossen en aan een meer. Vlakbij Eksjo, Vimmerby en mooie natuurparken.

De camping heeft iets van 40 plekken op een beperkt oppervlak. Daardoor staat het al snel erg vol met tenten en caravans. Toen we arriveerden dachten we dat er weinig sanitair was, maar uiteindelijk heb ik bijna nooit hoeven wachten. Er wordt veel geschreven over vies sanitair op zoover. Daar kan ik me niet in vinden. Het wordt 2x per dag schoongemaakt en ziet er netjes uit. Een schoonloopmat bij de ingang van de toiletten zou wel helpen om het gras buiten te houden.

De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant op de camping wordt goed bezocht. Er zijn dagelijks verse broodjes te krijgen.

Enige minpunt vond ik de aanwezigheid van een groep duidelijk aanwezige, luidruchtige en vaak gillende tieners. Die leken enigszins verdwaald op deze Nederlandse familiecamping. Er is dan ook weinig voor deze groep te doen.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek

Ronald en wanda kluft, 7-7-2017

Heerlijke camping aan het schoonste meer van heel zweden en een fantastisch uitzicht vriendelijke mensen en heerlijk eten bedankt ben en hannie en roland
Gereisd met vrienden in juli 2017

Om ieder jaar weer ff terug te komen!

Eric, 24-6-2017

Relatief vroeg in het vakantieseizoen kan je hier en authentieke Zweedse traditie meemaken! Het bekende midzomerfeest wordt hier gevierd met zang, dans en muziek! Als perfecte aanvulling kan je dan ook nog eens heerlijk genieten van een uitgebreid buffet! Voor ons een reden om hier ieder jaar weer even terug te komen!
Gereisd anders in juni 2017

Een fraai gelegen natuurcamping.

jannie de jong, 4-6-2017

Deze natuurcamping, waar beheerders Hannie en Ben de uiterst gastvrije eigenaren van zijn ligt midden in de natuur aan een van de schoonste meren van Zweden, het Mycklaflonmeer. Vanaf de camping met uitzicht op het meer kun je gaan vissen, zwemmen,wandelen, fietsen.

Elanden, reewild, wilde zwijnen, dassen...veel wildlife in de directe omgeving.

Het aantrekkelijke plaatsje Eksjo ligt op ongeveer 20 km afstand.

In het restaurant van de camping, waar kok Roland de scepter zwaait kun je 's morgens verse broodjes halen of er een heerlijke maaltijd nuttigen tegen zeer schappelijke prijzen.

Hier kom je tot rust en voel je je één met de natuur.

Kinderen krijgen hier nog de gelegenheid om "echt" te spelen: timmeren aan de hut van pallets,dammetjes maken in het over de camping stromende beekje..

In de omgeving is van alles te zien :in Vimmersby zijn het Pippi Langkouspark en het Astrid Lindgrenmuseum. Warm aanbevolen!

Een geweldige plek om verliefd op te worden en jaarlijks naar terug te gaan!

Gereisd met partner in mei 2017

Na tweede bezoek - nog beter

Arjen de Bruine, 25-9-2016

Drie jaar geleden min of meer bij toeval hier aangekomen, op weg naar een andere bestemming. Het beviel zo goed dat we dit jaar terugkwamen. Aardige - nederlandse- beheerders, prachtige omgeving met twee mooie kloven waar je met wat moeite doorheen klautert. Buiten het seizoen alle rust die je pas veel verder naar het noorden verwacht. Schijnt in het seizoen behoorlijk vol te zitten: helemaal begrijpelijk. Wij hadden het veld bijna voor onszelf, met spijt in het hart weer naar huis gegaan. We komen zeker weer terug. De camping was in betere staat dan drie jaar geleden, verdere modernisering gepland. We trekken meestal van camping naar camping. Bij deze bleven we beide keren langer dan we eerst van plan waren.
Gereisd met partner in september 2016

Fijne familie camping,volgend jaar weer!

Familie van Os, 3-9-2016

Na het lezen van voorgaande reviews hadden we een beetje onze twijfels over deze camping en vooral het sanitair. Van te voren contact gehad via de email met de eigenaren, we zaten nergens aan vast en als het niet zou bevallen konden we gewoon weer gaan. Bij aankomst waren we blij verrast, het is een gezellige niet te grote camping waar veel (nederlandse) gezinnen met kinderen staan. Mooi plekje uitgezocht met zicht op de speeltuin, de kinderen konden gewoon de hele dag over de camping fietsen en spelen. Nadeeltje de speeltuin is vooral geschikt voor wat oudere kinderen, voor onze dochter van 5 was dit prima onze jongste van 3 was eigenlijk nog te klein. Het sanitair viel alles mee, de vloer was wat vies maar dat is geen probleem als je toch met slippers doucht. We hebben heerlijk gezwommen in het meer, de kant loopt flauw af waardoor de kinderen er veilig kunnen spelen (met bandjes om).Veel te doen in de buurt: oa. glasblazerijen, oude mijn, elandenpark, Eksjo (tip voor betaalbare boodschappen de Lidl in Eksjo). Zeer vriendelijke eigenaren!
Gereisd familie in juli 2016

eens, maar niet weer

familie, 20-8-2016

Mooie ligging van de camping. Sanitair zeer vies en slecht bijgehouden. Redelijke staanplaatsen, maar het gras wordt slecht bijgehouden. Voor kleine kinderen is de speeltuin niet geschikt.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mycklaflons in Eksjö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mycklaflons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mycklaflons scoort een 7.95 uit 10 op basis van 24 reviews.