Camping Froso ***

Camping Froso
Froso
6,4

11 reviews over Camping Froso in het Nederlands

oud bollig en aan renovatie toe

Cindy, 21-8-2016

Voor 1 nacht prima, maar dan houden we het voor gezien. Niet helemaal schoon dat is jammer. Bedden zijn nogal doorgezakt. Slaap kamer rook erg naar zweet door werklui die ook daar vertoeven. Niet erg maar zet deze apart gezien de omstandigheden.
Gereisd met partner in juli 2016

Simpel maar oké voor een nachtje.

Miranda Schouten, 20-8-2016

Ok, om 1 nachtje te logeren. Qua ruimte een prima hut. Wel aan onderhoud toe. Zowel binnen als buiten. Nieuwe matrassen ook geen overbodige luxe.

Jammer dat er maar 1 picknicktafel buiten beschikbaar was voor de 5 hutjes die daar omheen gebouwd stonden.

Sanitair was netjes.

Er waren veel werklui die in ook in deze hutjes logeerden. Prima, maar zet deze mensen dan niet tussen de gezinnen/mensen die van hun vakantie genieten. Er stonden meer dan genoeg huisjes leeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie plek!

A. Drieenhuizen, 16-6-2015

wij hebben in een hut gezeten 2 nachten, de hut was compleet maar wel wat krakkemikkerig ! Wel een mooi uitzicht! vriendelijke jongens runnen deze camping!
Gereisd met partner in mei 2015

kan beter

Miedema, 12-6-2014

De prijs die we moeten betalen voor deze hut was teveel.

geen kraan,niet nagekeken.

Erg primitief,is niet erg maar geef het aan.

Gereisd met partner in juni 2014

1 nacht geslapen in een hutje

Imke, 19-8-2013

Tijdens onze rondreis hebben we 1 nacht op deze camping doorgebracht. We werden netjes ontvangen, de hut was schoon en netjes. Wel wat dicht op elkaar allemaal. De camping bezat voldoende grasvelden waar niemand stond dus daar konden we nog badmintonnen. Verder is het leuk om Ostersund te bezoeken vanaf deze camping.

Je moet hier wel betalen voor internet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Direct weggevlucht

Marianne, 14-7-2013

Wat een camping! Het trapje naar de kampeerhut was afgebrokkeld. Op zich geen ramp, maar toen kwam de rest. Bestek in de hut was vies, de lippen van een vorige bewoner stonden op het glaswerk en de kookplaat wilde je niet op koken. In het sanitairgebouw was het nog erger: de wanden zaten onder de geel-oranje aanslag en er lagen lange haren van een week of langer in het doucheputje. De zwarte schimmel was ook overduidelijk aanwezig. Erg jammer. Volgens het personeel wordt er dagelijks om 9.00 uur schoongemaakt. Dat was niet te zien.
    Gereisd met partner in juli 2013

Niet geweldig

Astrid, 27-7-2012

De camping ligt op een helling. Het hutje waarin we overnachten was erg klein en slecht onderhouden. De matrassen waren flinterdun waar ik behoorlijke rugklachten van over heb gehouden.

Wij vonden de ontvangst wat nors en de controle die om 9.00 uur bij onze hut zou staan ( controle schoonmaak) kwam niet opdagen. Rond half 10 maar eens pols hoogte gaan nemen...de medewerker was nog niet aanwezig. Wederom niet al te vriendelijk bij het vertrekken. We voelden ons hier zeker geen gasten!

Gereisd met partner in juli 2012

mooi aan meertje gelegen

geuze, 7-9-2011

hebben hier 1 nacht in kampeerhut gelogeerd. was prima voorzien.

ruime camping. geen beschutte plaatsen. voldoende sanitair wel wat gedateerd en niet erg schoon. genoeg speelmogelijkheden voor kinderen

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Mooie nette camping

ronell, 8-8-2010

Mooie nette camping met ruime plaatsen en voldoende sanitair. Ze hebben douche met wc en wastafel in 1 ( mini badkamer) en ze waren schoon. Aparte ruimte om te koken en af te wassen. Licht hellend. Mooi uitzicht op het meer als je helemaal achterin gaat staan. Wij hebben voor een plek zonder stroom ( 160 SEK.) betaald.
    Gereisd met partner in juni 2010

Verzorgde camping met mooi uitzicht

Wim Vanthienen, 31-7-2009

Verzorgde camping met een in dwarse richting hellend grasveld. Slechts enkele vlakke plaatsen. Omringd door bomen. Genummerde plaatsen, vrij te kiezen.

Eerder beperkt, proper sanitair.

Caravan + stroom = 195,00 SEK (juli 2009). Douche = 5 SEK voor 5 minuten.

Betaling mogelijk met credit card.

TV-ontvangst met schotelantenne vrij gemakkelijk. Wifi beschikbaar op het terrein tegen betaling.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Froso bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Froso in Froson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Froso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Froso scoort een 6.39 uit 10 op basis van 11 reviews.