Hotel Temperance ***

Temperance

1 review over Hotel Temperance in het Nederlands

Leuk stadje als passage

Camiel en Denise HUUGHE, 1-7-2010

Sorry voor deze laattijdige posting maar nu bemerk ik toevallig dat er nog geen commentaar door reizigers gegeven werd. Ik verbleef er twee nachten met echtgenote op retourreis met eigen wagen uit Stockholm voor de pont Helsingfors/Helsingör. Wij herinneren (reeds enkele jaren geleden) een zeer goed hotel, modern met vriendelijke receptiemensen. Uitstekend ontbijt en ruime moderne kamer. Er is een oficiële, niet dure, betaalparking schuin over het hotel dat op de rand van het stadje gelegen is en waar buiten het marktplein (het was marktdag) niet veel te beleven valt.
Gereisd met partner in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Temperance in Halmstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Temperance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Temperance scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.