Hotel Villa Borgen ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Borgen bij:

2 reviews over Hotel Villa Borgen in het Nederlands

Leuk niet alledaags hotel

Brigitte van Bommel, 28-9-2008

Leuk hotel, met mooie binnenplaats waar je fijn kon zitten. De ligging midden in een winkelstraat vind ik niet ideaal, maar je merkt weinig van drukte of zo. De kamer die wij hadden was nieuw ingericht, met een nette, niet nieuwe badkamer, en lag aan de binnenplaats. Alleen de waterleiding maakte nogal wat lawaai. Het ontbijt was goed, niet overdadig maar alles was er, ook vers fruit. Het personeel was heel vriendelijk. Ik zou zeker nog eens weer in dit hotel terugkomen, als nog eens op Gotland zou zijn. Een prachtig eiland met een geweldig mooie hoofdstad met historische binnenstad waar je niet uitgekeken raakt.
Gereisd met partner in juni 2008

Eddy, 15-9-2007

Zeer goed gelegen in het centrum van de oude stad, in een drukke winkelstraat. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eén zaak is spijtig, qua isolatie is het wel negatief. Naast mij lag een jong koppeltje en dat was eigenlijk best wel vervelend. Voor de rest, behalve dan het luidruchtige, is dit hotel wel aan te raden. Ik moet er wel bij vertellen dat mijn reisperiode buiten het hoogseizoen ligt dus weet ik niet wat het in de zomer is.
Gereisd alleenreizend in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Borgen in Visby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Borgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Borgen scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.