Uitstekend

1 review over Camping Jarvso

Mitt i Järvsö, nära t allt mkt att göra för alla

Sten, 12-3-2012

Jättetrevlig personal, lätta att prata med och visste vad vi skulle rikta in oss på.

Järvsöregionen är så vackert att inte ett öga är torrt.

Campingen ligger mitt i byn granne med ICA, bank mm.

Flera restauranger i alla prisklasser och inriktningar, alla de vanliga men också några moderna menyer och andra med specialiteter från regionen.

Stugorna på campingen är timrade och alla verkar vara från mitten på 1800-talet, mycket charmigt.

Alla stugorna verkar var mycket enkla annorlunda från mitt eget hus men charmigt att bo i en riktigt Hälsingemiljö. Röda stugor med vita knutar och björkar, rosenhäckar, lummigt och härligt.

Definitivt kul för barn på campingen men runtomkring finns otroligt mycket för alla med sitt barnasinne i behåll och så mycket olika inriktningar.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jarvso in Järvsö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jarvso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jarvso scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.