Camping Hedesunda ****

9,4

59 reviews over Camping Hedesunda in het Nederlands

Niet snel weer

Janijntje, 24-8-2017

Hele mooie camping in Zweden. De plaats staat bekend dat er veel muggen zijn in de zomer.

Deze camping word voor 85% bezocht door Nederlanders, mede omdat er nederlanse eigenaren zijn.

Er word voor de kinderen veel georganiseerd.

Toiletgebouwen zijn netjes en schoon.

Voor wie graag zijn moedertaal spreekt tijdens de vakantie is dit een mooie camping.

Prachtige en schone camping

Petra, 22-8-2017

Camping ligt prachtig in een parkachtig terrein. Ook het sanitair ziet er uitstekend uit en is schoon. Op deze camping is het ook geweldig voor de oudere jeugd. Wij waren daar met onze kinderen van 19 en 22 jaar en hun vrienden en ook zij hebben zich prima vermaakt. We zijn hier eerder geweest. Omdat het ons en de kinderen zo goed is bevallen is het zeker niet de laatste keer dat wij hier zijn geweest. Naast de camping ligt een strandje en een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Verder worden er activiteiten op de camping georganiseerd zoals een natuurtocht, viswedstrijd, maar ook avondspelletjes en natuurlijk kampvuur.

Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige aangelegde ruim opgezette camping

Rob, 19-8-2017

Deze camping is gelegen op het eiland Ön, je bent dus omgeven van water en dat is te merken ook. De camping staat vol met vis-fanaten. De camping word gerund door NL eigenaren wat je merkt in de bezoekers. Toen wij er stonden waren er ontzettend veel NL gasten.

De eigenaar is geen vraag te gek of moeite te veel om het zijn gasten naar de zin te maken en altijd beschikbaar voor een babbel of advies. De receptie heeft ruime openingstijden.

Op de camping worden enorm veel activiteiten georganiseerd voor de wat oudere kinderen/jeugd. Elke dag is er wel iets leuks te doen voor ze. (geen animatie!) Wij zijn normaal wars van animatie op de camping maar deze activiteiten konden wij en onze kinderen zeer waarderen.

Naast camping ligt een restaurant aan het water waar je lekker uit eten kan en op de vele zandstrandjes is het goed toeven bij mooi weer.

Het sanitair is zeer nieuw en superschoon, een van het beter dat we in zweden ooit zijn tegen gekomen.

Voor de sportvissers onder ons, ga eens kijken in Älvkarleby.

Beste camping in Zweden

Fam Damen, 9-8-2017

Zeer kindvriendelijke camping. Unieke ligging aan het meer en top familie die het runt! Volgend jaar weer terug!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad op hedesunda camping.

Rick en Thea Dekker, 22-5-2017

We zijn net terug van een weekje vakantie op camping Hedesunda. We hadden huisje öring gehuurd. Heel gezellig knus huisje. Een heel warm en hartelijk ontvangst gekregen door Meindert en Renata. Het is een prachtige camping met mooi sanitair wat dagelijks heel goed wordt schoongemaakt.Prachtige wandelomgeving en een schitterende plek voor visliefhebbers. Je kunt er ook een bootje huren. In de zomer wordt er veel voor de kinderen georganiseerd door een enthousiast team. Een aanrader!
    Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige ligging aan het water.

Fam. Obdeijn, 22-8-2016

Prachtige camping; ruim opgezet en met nieuw sanitair, pico bello onderhouden en erg schoon. De camping is ook leuk voor oudere kinderen. Het is in onze ogen wel een vrij grote camping, want we zijn wat kleinere campings gewend. Aardige en enthousiaste eigenaren die klaar staan met tips. Aanrader is de natuurtocht met de boot. We hebben zee- en visarenden en bevers gespot. Ook diverse leuke activiteiten voor de jeugd. Leuk restaurantje met prachtig uitzicht op het water (eten was eenvoudig) maar we merkten dat het seizoen al bijna voorbij was en de restauranteigenaar (andere eigenaar) er eigenlijk al geen zin meer in had. De camping is zeker een aanrader!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super plek om van Zweden te genieten

JanWillem, 18-8-2016

Zoals altijd een warm welkom op Hedesunda (onze 3de keer in vele jaren met Zweden als vak. bestemming). Een heerlijke plek om van een zweedse zons ondergang tegenieten aan het strand of op de park achtig aangelegde camping. Prima vertrekpunt voor een city trip Stockholm. Meindert en Renata zijn altijd vriendelijk. Het Restaurant is wel geen onderdeel van de camping maar ook een aanrader en ligt er gelijk naast. Omgeving biedt veel mogelijkheden. Wandelen, vissen en activiteiten op en rond het meer. Simpel weg top. Bedankt Hedesunda team.

Fijn om terug te zijn!

Loes, 18-8-2016

Een heerlijke camping op een prachtige plek. Levendigheid en beweging, maar vooral ook rust. Voorheen kwamen we hier met jonge kinderen, nu met oudere kinderen (18 en 16). Alle keren was het een perfecte vakantie voor ons hele gezin. Vissen, (kamp)vuurtje stoken, tafeltennissen met jong en oud, vissersverhalen uitwisselen, wandelen, bootje varen, zwemmen, boeken lezen....Bedankt, Meindert en Renata en het hele team!

Super mooie camping

San Lensvelt, 30-7-2016

Camping Hedesunda is een schitterende camping aan het water. De plekken zijn ruim en mooi onderhouden. Mooi nieuw sanitair. Aardige medewerkers die altijd voor je klaar staan. Top camping!
    Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische camping

jolanda, 18-8-2015

Een heerlijke rustige sfeervolle parkachtige camping met prachtig nieuw en schoon sanitair. Zeer ruime plaatsen. Lieve campinghouders die de tijd voor je nemen en voor iedereen klaar staan. Enorm leuk voor gezinnen met jonge kinderen en met pubers die heerlijk op het strand een kampvuur mogen maken.

Vissers kunnen hun hart ophalen.

In de buurt is er veel te doen, is natuurlijk wel soms even wat rijden maar dat is overal in Zweden wel zo. Stockholm is geweldig om naar toe te gaan, maar dichter in de buurt is ook zeker van alles te zien.

Voor de wat grotere kinderen is Alborgen, een avonturenhuis in Valbo echt hilarisch. Daarnaast kunnen de jongeren met de bus naar Gävle om uit te gaan.

Maar ook de Taste of Africa is beslist de moeite waard om naar toe te gaan. Een Afrikaanse man met een Pipi Langkous vrouw midden in de natuur met een Afrikaans eetcafé.

Wat wil de mens nog meer. Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Hedesunda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hedesunda in Hedesunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hedesunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hedesunda scoort een 9.41 uit 10 op basis van 64 reviews.