Beoordelingen Camping Hedesunda****

39 beoordelingen
Beoordelingen Camping Hedesunda****
Övägen 68, 81040, Hedesunda
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hedesunda**** in Hedesunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hedesunda**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Hedesunda scoort een 9,1 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hedesunda**** in Hedesunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hedesunda****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Hedesunda**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 59 vakantiefoto's van Camping Hedesunda**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Hedesunda**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gävleborgs. Vergelijk Camping Hedesunda**** met andere accommodaties in Hedesunda.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

38 beoordelingen over Hedesunda****

39 beoordelingen
8,8
9,2
8,6
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Mei 2014
"Super visweek in mei"vertalen
Peter Visser
10,0

11-05-2014 Ik was samen met mijn schoonzoon een week op deze camping. Wij hadden een stuga gehuurd en die voldeed aan al onze eisen. Het is een zeer uitgebreid gebied met volop vismogelijkheden. Dankzij de vistips van Meindert heeft mijn schoonzoon voor het eerst grote snoeken gevangen en heeft nu helemaal de smaak te pakken. Meindert en Renata zijn super aardige mensen die altijd voor je klaar staan en je helpen als dit nodig is. Afgelopen maanden zijn de doucheruimtes helemaal gerenoveerd en ziet alles er top uit. Ik heb heel wat campings in Zweden gezien maar dit vind ik de beste!

met oudere kinderen, 2013
"Mooie camping"vertalen
Fam. Hurenkamp
8,0

08-08-2013 Prachtige camping, met mooie ruime campeer plekken. Wij zaten zelf in een stuga. Er is van alles te doen voor kinderen en die hebben het er ook erg naar het zin gehad. Ik vind het ook jammer dat er geen winkeltje bij zit waar je wat boodschappen kan halen zoals brood. Brood moet je bij het restaurant kopen en is inderdaad schandalig duur! Ik miste ook een krantje. Dus zou zeggen winkeltje erbij en het is perfect!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Kamperen in een park!"vertalen
maaikevervoort
8,0

22-07-2013 Dit is een prachtige camping. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Je mag hout halen uit het bos voor een kampvuur, mee met de visclinic en natuurlijk lekker zwemmen en spelen in het meer.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een fantastische camping voor jong en oud"vertalen
Jolanda en Daniëlle
9,0

10-08-2013 Net weer terug van een heerlijke vakantie op Camping Hedesunda. Een camping die terecht een award heeft ontvangen van Zoover voor 2013. Wat is het daar toch heerlijk vertoeven. Gastvrij en veel te doen voor kinderen in alle leeftijden. Prachtige omgeving, schoon sanitair, rust en ruimte. Kortom een aanrader voor iedereen die naar Zweden op vakantie wilt gaan. Zeker ook met oudere kinderen die s'avonds genieten van het wandelen door de bossen, kampvuur maken en met kletsen op de steiger bij het meer. Ook het bijgelegen strand met restaurant is erg leuk. Vanaf het terras kijk je uit op het mooie meer. Wij gaan er zeker nog eens naar terug.

met partner, Juli 2013
"Een hele mooie Camping!"vertalen
Spaan
9,0

18-08-2013 We werden heel gastvrij welkom geheten. Een mooie omgeving en een prachtig uitzicht. Vriendelijk en enthousiast personeel. Krijgt waar voor je geld op de camping. Een nette camping. Kortom een aanrader als je in Zweden bent.

"Prachtige en gezellige camping"vertalen
Petra
9,0

07-08-2013 1 week in een mooie en schone stuga verbleven. Renata en Meindert zijn betrokken bij de campinggasten. De natuurtocht met Meindert is een aanrader. Wij waren op de camping met 2 kinderen van 15 en 17 jaar die zich prima vermaakt hebben met verrassend veel leeftijd genoten. Helaas moesten wij na 8 dagen weer weg. Maar wij komen zeker weer terug naar deze camping

"Wat een schitterende camping!!!"vertalen
Fam. de Mars.
8,0

23-07-2013 De gastvrijheid van Meindert en Renata bleek al bij aankomst waar we een rondleiding kregen over de camping die dankzij de parkachtige aanleg ontzettend sfeervol aandoet. De plaatsen zijn Extreem ruim (150-300m2) en het sanitair is superschoon!

Wij stonden vlakbij een kampvuurplaats, waar we ’s avonds gezellig met de buren zaten. Hout haal je gewoon uit het bos! De animatie is erg goed verzorgd. Buksschieten, buikschuiven, vossenjacht en vlotbouwen waren voor ons favoriet!

Vanaf de receptie is het ongeveer 25 meter lopen naar het zandstrand waar je kunt kiezen tussen een plekje in de zon of schaduw. Of op het terras van het restaurant natuurlijk. Onze zoons hebben zich ontzettend vermaakt op de steigers waar ze (bijna) elke avond met een hele groep rondhingen. Daarnaast waren bootje varen en vissen favoriete tijdbestedingen.

Meindert, Renata, Sydney en natuurlijk Sunny-day; ontzettend bedankt voor de heerlijke tijd die we bij jullie hebben doorgebracht. We komen GRAAG terug!!!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Ruim, zon, meer en nog meer"vertalen
klaas_puister
8,0

18-09-2012 Heerlijke camping, hele aardige eigenaren (en dat is voor een Groninger een gigantisch compliment voor tegenover een Fries :-))
Voor visfanaten geweldig, voor minder fanatieke vissers ook geweldig.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping"vertalen
schreppers
6,0

24-07-2012 Nette camping zoals zoveel campings in zweden aan een groot meer, plaatsen zijn ruim en de eigenaar is vriendelijk en houd goed toezicht. Helaas geen super weer gehad, maar prima tijd gehad. Een grote minpuntje is dat er geen broodjes gekocht kunnen worden op de camping, maar alleen in restaurant ernaast...en deze broodjes zijn DUUR!!! Voor 8-9 broodjes ben je ongeveer 9 euro kwijt!!! En dat vind ik toch wel belachelijk.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Een onwijs gave camping en super kindvriendelijk."vertalen
othmar
9,0

31-07-2012 mooie camping zeer vrindelijke eigenaren en de sanitaire voorzieningen woorden goed onder houden heel veel te doen voor kinderen en zelf de hond mag mee.
De camping is gelegen aan een rivier waar je heerlijk kunt zwemmen. Er zijn diverse activiteiten waar je aan mee kunt doen, zoals een MTB-tocht of natuurtocht. Voor de kinderen wordt ook genoeg georganiseerd. Onze dochter is 12 en heeft een heerlijke vakantie gehad. Het sanitair is prima en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. V.w.b. de muntjes voor de douche, gooi er gelijk 2 in en dan heb je ruim de tijd om te douchen. Verder is er in de omgeving genoeg te zien en te doen. Zie de site van de camping. Wij zijn dit jaar voor de 4e keer geweest en het verveelt nog steeds niet.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?