Beoordelingen Camping Hedesunda****

44 beoordelingen
Beoordelingen Camping Hedesunda****
Övägen 68, 81040, Hedesunda
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hedesunda**** in Hedesunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hedesunda**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Hedesunda scoort een 9,0 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hedesunda**** in Hedesunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hedesunda****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Hedesunda**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Camping Hedesunda**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Hedesunda**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gävleborgs. Vergelijk Camping Hedesunda**** met andere accommodaties in Hedesunda.
Even geduld a.u.b.

8,8
9,2
8,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, 2014
"Fijne kampeerplek"vertalen
g.koerts
10,0

24-08-2014 Wat een fijne camping. Mooi ruim, groen, genoeg te doen voor de kinderen, dicht bij het water, aardige eigenaren, ruim en schoon sanitair. Kortom een goede plek om vakantie te vieren!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke park-achtig opgezette camping"vertalen
prummeltje
7,0

03-09-2014 Fijne camping, parkachtig van opzet met ruime plekken. Vriendelijke eigenaren en veel te doen op en om de camping! De natuurtocht over de rivier is een aanrader! We zagen visarenden en bevers en genoten van de heerlijke tocht. Strand bij de camping was vrij druk met het hete weer. Echter wel onderhouden en schoon. Op het strandje een restaurant voor een makkelijke hap bij zonsondergang. Gezien de foto's bij de receptie is het een camping voor vissers. Wat een enorme exemplaren worden hier aan de haak geslagen! Voor de kinderen, zowel jong als oud, worden spelletjes georganiseerd. Low profile, maar dat vinden wij juist leuk. Zowel onze zoon van 6 als onze dochter van 11 hebben het hier heerlijk naar hun zin gehad! Het enige minpuntje is eerder ook genoemd zag ik: Het sanitair is wat beperkt voor het aantal plaatsen op de camping. Vooral als je achterin staat is het best een eind lopen. Kan met kleine kinderen en een tent wel lastig zijn. In het algemeen was het wel schoon.

Met partner, Juli 2014
"Zalige plek!"vertalen
Josje en Ed
8,0

28-07-2014 1,5 week op de camping gestaan met een caravan. Wat een mooie plek! Met het gevoel in een park te staan genoten van de rivier (zo breed dat het een meer lijkt..) en de rust. Supermarkt voor Zweedse begrippen vlákbij. Daar haalden we ook ons brood, dat makkelijk 2-3 dagen houdbaar was. Strand was door de aanhoudende hitte druk bezocht, ook door niet-campingbewoners. Geweldig 50-er jaren feest meegemaakt bij het restaurant waar je prima kunt eten voor prima prijs. 4 douches en 4 toiletten voor de dames was misschien wat weinig met 80 plekken plus stuga's? Wij stonden achter op het veld en dan is het een behoorlijk eindje lopen bij hoge nood :-) . Dit had tot gevolg dat enkele Zweden de bosjes steeds gebruikten als toilet. (bah) Misschien in de toekomst klein toiletgebouwtje erbij? Sanitair heel netjes en schoon overigens! Meindert en Renata zijn uitstekende, heel aardige, hard werkende gastheer/vrouw.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk kneuterige camping"vertalen
Petra Zeeman-Visser
6,0
9,0

30-08-2014 Heerlijk kneuterige camping waar in de zomermaanden van alles te doen is voor kinderen in alle leeftijden. Met mooi en warm weer is het eerlijk genieten aan het strandje. Goede ligging om dingen te doen in de omgeving op relatief korte rij-afstanden. We komen hier al jaren en het blijft genieten...

Met partner, Mei 2014
"Hele mooie en leuke camping"vertalen
Bas
8,0

16-09-2014 In mei 2014 op deze camping geweest. De camping ziet er mooi en verzorgd uit, sanitair is zo goed als nieuw en mooi schoon. Wij sliepen in stuga " Harr", een klein maar mooi schoon en net huisje. De eigenaren van de camping zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Regelmatig gegeten in het naast gelegen restaurant, kwaliteit is zeer goed. Ook hier weer 2 zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren welke je veel over de omgeving kunnen vertellen.

Ondanks dat wij wat vroeg in het seizoen waren en het nog niet al te mooi weer was hebben we ons uitstekend vermaakt. Er is genoeg te zien in de omgeving. Voor de regenachtige dagen is er tevens is er een goede wifi verbinding op de camping aanwezig (betaald).

Ik hoop er zeer graag nog eens terug te komen!

Mei 2014
"Super visweek in mei"vertalen
Peter Visser
10,0

11-05-2014 Ik was samen met mijn schoonzoon een week op deze camping. Wij hadden een stuga gehuurd en die voldeed aan al onze eisen. Het is een zeer uitgebreid gebied met volop vismogelijkheden. Dankzij de vistips van Meindert heeft mijn schoonzoon voor het eerst grote snoeken gevangen en heeft nu helemaal de smaak te pakken. Meindert en Renata zijn super aardige mensen die altijd voor je klaar staan en je helpen als dit nodig is. Afgelopen maanden zijn de doucheruimtes helemaal gerenoveerd en ziet alles er top uit. Ik heb heel wat campings in Zweden gezien maar dit vind ik de beste!

Met oudere kinderen, 2013
"Mooie camping"vertalen
Fam. Hurenkamp
8,0

08-08-2013 Prachtige camping, met mooie ruime campeer plekken. Wij zaten zelf in een stuga. Er is van alles te doen voor kinderen en die hebben het er ook erg naar het zin gehad. Ik vind het ook jammer dat er geen winkeltje bij zit waar je wat boodschappen kan halen zoals brood. Brood moet je bij het restaurant kopen en is inderdaad schandalig duur! Ik miste ook een krantje. Dus zou zeggen winkeltje erbij en het is perfect!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Kamperen in een park!"vertalen
maaikevervoort
8,0

22-07-2013 Dit is een prachtige camping. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Je mag hout halen uit het bos voor een kampvuur, mee met de visclinic en natuurlijk lekker zwemmen en spelen in het meer.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Een fantastische camping voor jong en oud"vertalen
Jolanda en Daniëlle
9,0

10-08-2013 Net weer terug van een heerlijke vakantie op Camping Hedesunda. Een camping die terecht een award heeft ontvangen van Zoover voor 2013. Wat is het daar toch heerlijk vertoeven. Gastvrij en veel te doen voor kinderen in alle leeftijden. Prachtige omgeving, schoon sanitair, rust en ruimte. Kortom een aanrader voor iedereen die naar Zweden op vakantie wilt gaan. Zeker ook met oudere kinderen die s'avonds genieten van het wandelen door de bossen, kampvuur maken en met kletsen op de steiger bij het meer. Ook het bijgelegen strand met restaurant is erg leuk. Vanaf het terras kijk je uit op het mooie meer. Wij gaan er zeker nog eens naar terug.

Met partner, Juli 2013
"Een hele mooie Camping!"vertalen
Spaan
9,0

18-08-2013 We werden heel gastvrij welkom geheten. Een mooie omgeving en een prachtig uitzicht. Vriendelijk en enthousiast personeel. Krijgt waar voor je geld op de camping. Een nette camping. Kortom een aanrader als je in Zweden bent.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?