Camping Yttermalung ***

Camping Yttermalung
Yttermalung

43 reviews over Camping Yttermalung in het Nederlands

Echt hele leuke camping!!

Pieter, 12-9-2017

We hebben via de camping voor een week en stuga met eigen sanitair gehuurd. Stuga was keurig, schoon en compleet en stond op ruime plaats. Camping zelf is erg gemoedelijk en camping eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Worden veel leuke (outdoor)activiteiten georganiseerd voor zowel volwassen als kinderen, onze kinderen van 10 en 8 hebben zich hier meer dan prima vermaakt. Stuga's ed worden in hoogseizoen per wk verhuurd en kinderactiviteiten worden direct op eerste dag na aankomst georganiseerd waardoor onze kinderen direct vanaf dag 1 aansluiting/vriendjes hadden.

Er is geen camping winkel of restaurant ('s ochtend wel broodjes en je kunt wel wat te drinken, ijs of een pizza/pannenkoek kopen) maar hebben dit ook niet gemist. Er zijn voldoende winkels/restaurants ed op circa 15 min rijden (Malung).

Campingplaatsen zijn wat in een ovaal gesitueerd rond ruim veld, er ligt een brede rivier vlak achter de camping op korte loopafstand (geeft voor sommigen mogelijk niet direct het echte Zweedse camping gevoel, maar dit hebben wij zeker niet als storend ervaren).

Dit is zeker een camping waar we nog wel eens zullen komen en een ieder kunnen aanraden!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping en omgeving

Renate, 13-8-2017

Camping Yttermalung is heerlijk. We hebben 10 dagen op deze camping gestaan met onze caravan. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is netjes en schoon. De prachtige omgeving, de activiteiten en de eigenaren samen met hun hele team maken het hele verblijf tot een heerlijke tijd. De sfeer op de camping is door de kleinschalige opzet erg relaxed en gemoedelijk. Aanrader is de beversafari. Geniet van de stilte en de prachtige zonsondergang op de rivier. Meer heb je niet nodig! De camping is er één om naar terug te keren!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Meer dan fantastische reis!

Manders, 6-3-2017

Peter, Hilje en Tom zorgen ter plekke dat alles perfect loopt. Peter weet een hoop extra's te vertellen over de natuur en nee- zeggen is volgens mij geen optie voor hen! Alles perfect geregeld, top week gehad!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Winterse top week in Zweden - Yttermalung

Fam. van de Ven, 15-1-2017

Wat maakt het top: de fantastische activiteiten in de natuur, op het ijs en in de sneeuw. Schaatsen, skiën, sneeuwwandelen, langlaufen, husky tocht, ijshockey bij de camping, ijsvissen, relaxen in de hottub, vuurtjes bouwen etc. Allemaal met topmateriaal en onder deskundige begeleiding van Peter.

Wat maakt het bovenal top: Peter en Hilje (en team) zijn enorm gastvrij, enthousiast en ondernemend. Wij waren hier voor de derde keer in de winter. Elk jaar is er weer iets verbeterd of bijgekomen. En vertelt Peter met hetzelfde enthousiasme over de natuur en alle activiteiten. Afhankelijk van de weersomstandigheden worden de mooiste en leukste plekjes gezocht.

Waar moet je rekening mee houden: in dec-jan kan het weer wisselvallig zijn, we hebben -20 maar ook +5 meegemaakt, en je hebt dan nog geen 100% garantie op sneeuw. Houd daarnaast rekening met de nodige autokilometers. En met kinderen (en ouders) die tot 21:00 op de ijsbaan staan !! En nauwelijks hun Ipad of mobiel aanraken !

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Leuke outdoor-week

Alex, 22-8-2016

Goed verzorgde camping. Een mooie en complete stuga met aparte slaapkamer plus lage mini-zolder via trapje voor max. twee kinderen. Leuk georganiseerde outdoor-activiteiten door Nederlands begeleidingsteam. Supermarkt in Malung (14 km). Er is geen campingwinkel maar wel een broodjesservice en pannenkoek of pizza op bestelling. Het zwembad is lekker warm (24 gr). De dorpjes rondom het Siljan-meer zijn een bezoek waard.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie winterse vakantie !

Fam Schulte, 14-2-2016

Fantastische week gehad samen met kids (8 en 9 jaar) Ondanks dat we nog nooit geskied hadden stonden we na privé-les van campingeigenaar Peter, in een mum van tijd op de afdalingen van Kläppen. Alle materialen (ski's, langlauflatten, schaatsen e.d.) ruim op voorraad en alle dagen kunnen gebruiken ! Prachtig kunnen schaatsen op meren, ijsvissen en zelf hot-dogs kunnen maken op open vuurtje. Een 'privé'' schaatsbaan direct achter huisje welke keurig werd onderhouden. Fantastische husky-sledetocht en scootertocht gemaakt. Makkelijk via camping te boeken. Peter en Hilje bedankt voor de super vakantie, om nooit meer te vergeten !
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

geweldige ervaring

fam Muis, 29-8-2015

Een week via een touroperator op deze camping. Huisjes erg mooi, alle gemakken aanwezig. Slapen op de loft een echte ervaring voor de kids. Activiteiten waren top. Kids en wijzelf hebben genoten. Peter en zijn team zijn erg vriendelijk. Gezelligheid in de avond rondom het kampvuur. Zwembad wel erg koud. Kortom deze vakantie bestemming is een aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Topvakantie, een echte aanrader!

Miranda Brangers, 17-8-2015

Alhoewel we een huis buiten de campjng hadden (we hadden via TO op het laatste moment geboekt) waren we over dag en 's avonds op de camping te vinden. De kinderen zijn nog stees vol vd safari's, quadrijden, bijlgooien, klimmuur, zwembad, pannenkoeken, vele bbq's, mountainbiken en Wildkids. Peter, Hilje, Tom, Hilde en de rest bedankt voor de supervakantie!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Top-vakantie

Fan nieuwhart, 17-8-2015

Heerlijk genoten van de rust in Zweden. Camping Yttermalung, prima uitvalsbasis om allerlei activiteiten te ondernemen. Kanovaren, koppermijn, of gewooon op de camping zelf. Heerlijk
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super plek!!

Peter, 6-8-2015

Wij hebben 1 week in een huisje gezeten.

Ik zelf vond het vooral een mooie groene oase tussen alle bomen en meren.

Mijn kinderen(19+18) vonden de activiteiten super leuk om te doen, elke dag iets nieuws om te doen en/of uit te proberen. Ze hebben zich geen dag verveeld.

De eigenaren en begeleiders zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, er hangt een heel relaxte zweer.

Een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yttermalung bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yttermalung in Yttermalung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yttermalung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yttermalung scoort een 9.03 uit 10 op basis van 43 reviews.