Uitstekend

2 reviews over Lodge Stuga Langtjarn in het Nederlands

heerlijke plek om tot rust te komen

Fam Reinders, 4-9-2011

Wij zijn met onze 3 kinderen heerlijk op vakantie geweest bij Adrie en Esther in hun 2 huisjes. Het kleine huisje was voorzien van 2 stapelbedden, wel jammer dat er geen goede matrassen waren , het grotere huisje was knus ingericht en had een heerlijke kachel, Adrie en Esther zijn super lieve mensen en onze kinderen waren ook helemaal idolaat van ze. Adrie heeft onze zoon veel over de natuur verteld/geleerd. De ligging is super in het bos aan een meertje. Wij konden alleen niet echt wennen aan het buitentoilet. De omgeving is adembenemend mooi. Een week hier vertoeven en je kunt er weer helemaal tegenaan. dikke kus aan sammy
Gereisd familie in augustus 2011

rust, natuur, echt fantastisch

Lassche, 25-8-2011

Diep in het bos verscholen aan een onverharde weg ligt dit plekje, Prachtige ligging aan een heerlijk meertje. Superknus klein huisje met heerlijke slaapzolder met uitzicht op het meer. Complete buitenkeuken voor ultiem buitengevoel. Buitendouche met heerlijk warm water. Ook de schuilhut is een heerlijke plek voor een houtvuurtje, Kortom supertijd gehad. Eigenaar heeft ook nog leuk ander huis te huur, ook aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Stuga Langtjarn in Vansbro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Stuga Langtjarn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Stuga Langtjarn scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.