Camping Siljansbadet ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Siljansbadet bij:

3 reviews over Camping Siljansbadet in het Nederlands

Prima camping, mooie ligging

Miranda Schouten, 20-8-2016

Wij hebben 1 nachtje in een kampeerhut gelogeerd.

De hut was schoon en netjes. Wel heel basis ingericht en zonder kookgerei.

De voorste hutjes hebben het mooiste uitzicht.

Douche en toiletgebouw schoon.

Mooie ligging aan het meer. Leuk om de enorm lange steiger in het meer te bewandelen.

Rättvik is een levendig stadje.

De volgende dag hebben onze puberdames nog even een rondje rodelbaan gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Grote, nette familiecamping met strand

Heidi, 9-8-2016

De ontvangst op de camping was goed. Vriendelijk personeel, ook voor de kinderen. De accommodatie was schoon, maar heel basic. Er was geen servies, bestek, pannen en stromend water. Wel elektriciteit en een 2-pitskookplaat. Onze accommodatie stond op een goede plek, vlakbij het sanitairgebouw (wat schoon was) en we konden over de caravans en tenten heen genieten van het uitzicht over het Siljan. Er is veel ruimte om te zwemmen (strandjes, die tot ver in het water heel ondiep zijn,handig met kleine kinderen) en er is een grote speeltuin voor de kinderen. Verder kun je er midgetgolfen, is er een winkeltje (verse broodjes :-))en een restaurant, waar wij heerlijk hebben gegeten. Vanaf de camping loop je binnen 5 minuten Rattvik in, waar 's-avonds live-muziek was. Een zanger met begeleiding op gitaar. Erg leuk.

Vlak achter de camping loopt een spoorlijn, maar daar heb je echt geen last van. De treinen zijn zo stil, daar kan de NS nog wat van leren ;-). Voor ons was dit een geweldige plek om te genieten van al het moois wat Zweden te bieden heeft.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super zandstrand, ideaal voor kinderen

Janine, 26-6-2012

De ligging van de camping is ideaal, vlakbij het dorp met een leuke speeltuin.

Het meer is erg ondiep waardoor dit een ideale plekjes voor kinderen.

Het sanitair is niet altijd even schoon helaas. Er zijn douches met wc ineen. Vooral als het drums op de camping is dit verre van ideaal.

Week 31 is er altijd een classic car week, de camping is dan altijd overvol.

Er rijden dan veel oude Amerikaanse auto's rond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Siljansbadet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siljansbadet in Rättvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siljansbadet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siljansbadet scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.