Beoordelingen Vakantiehuis Orsa Grönklitt****

Orsa Grönklitt****
63 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Orsa Grönklitt****
Box 133, SE 79422, Orsa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** in Orsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Orsa Grönklitt scoort een 7,5 uit 10, op basis van 63 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** in Orsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Orsa Grönklitt****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 94 vakantiefoto's van Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalarnas. Vergelijk Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** met andere accommodaties in Orsa.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

61 beoordelingen over Orsa Grönklitt****

63 beoordelingen
7,4
7,7
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtig park"vertalen
mh.nijhuis
8,0

31-8-2013 1 van de 4 accommodaties tijdens onze rondreis (3 personen)was dit park (andere parken: Säfsen, Idre Fjäll, Abbas Stugby). We kregen een huisje tussen de bomen (nr 135) zonder (zon)licht. Zijn gelijk teruggegaan naar receptie en ander huisje gevraagd. Kregen toen huisje 28, een privé-huisje (type A). Ge-wel-dig! Het was echt een 'thuis'. Heel gezellig ingericht met alles wat je nodig hebt: waterkoker, afwasmachine, broodrooster, oven, magnetron, stofzuiger, schoonmaakspullen en veel bestek en servies. Minpunt is de hele kleine badkamer. Buiten is er een picknick-tafel en 4 klapstoeltjes. Gratis wifi bij de receptie! Wassen kost 60 SEK per was- of droogbeurt. Park ligt ver van de 'bewoonde wereld'. Leuk om te doen: Rättvik, Mora, Nusnäs (Dalarnapaardjes fabriek, hier zie je het hele proces van plank tot paard, toegang gratis), fietsen rond het Orsameer (ong 45 km), borden met 'Siljansleden' volgen. Fiets gehuurd in Mora bij John Sport (100 SEK per dag), Sölleron, Gesundaberg.

met jonge kinderen, 2013
"Redelijk"vertalen
casper
3,0

26-8-2013 Het huisje was heel erg klein en je krijgt er echt een centerparks gevoel van. Voor kinderen is er veel te doen

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Yes we konden weer in huisje no. 28"vertalen
Maurice
10,0
8,0

3-9-2013 Voor de 4e keer hier geboekt. We wilden eigenlijk ergens in de buurt maar qua prijs/kwaliteit is het hier erg prettig verblijven. In eerste instantie huisje 95 gekregen maar die vonden we niet prettig qua inrichting/(zon)ligging. We konden nog kiezen uit diverse huisjes (gezien het einde seizoen) en daarbij zat huis no 28 waar we eerder in hadden verbleven en dat was weer prima. Badkamer blijft klein maar het werkt, en je merkt de persoonlijke touch van de eigenaars. Jammer dat na half augustus veel buiten zwembaden (ook Sommarland in Leksand) en gelegenheden al dicht gaan. Maar goed bij Orsa camping kun je ook lekker in het meer zwemmen dat iets warmer is dan boven op de berg, daar is tevens een goed restaurant. Mora blijft een leuk stadje en onze favorieten voor inkopen zijn de dollarstore en Maxi ICA (beide gelegen op het terrein achter de McDonalds).

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiehuis Orsa Grönklitt**** b...

"Fantastische plek!"vertalen
Bende_van_5
9,0

11-8-2013 Ons huis op dit park was echt geweldig! Met 5 personen is een beetje ruimte erg prettig en dat hadden we hier. Ruime kamer/keuken, 3 slaapkamers, badkamer, voldoende kastruimte en last but not least een ruime veranda, waar we de hele vakantie gebruik van hebben kunnen maken. Op het park is een wasserette. Bij de receptie is gratis wi-fi. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En het Orsa berenpark ligt op loopafstand van het park. Een minpuntje: de dichtstbijzijnde supermarkt is 16km rijden.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Gezellig huis in zeer mooie omgeving"vertalen
iplattel
8,0

14-8-2013 Onze 2de stop van onze reis Zweden in een notendop.Wij hadden een wat ouder maar netjes huisje met grote veranda en heerlijke stoelen met kussens.Er schijnt veel variatie te zijn van huisjes op dit park.Leuk meer in de buurt van het park.Verder op het park zelf niet veel te doen.Het berenpark is zeer de moeite waard ,vooral de uitzichtpunten!Er is veel in deze omgeving te zien en te doen.Wij zijn naar de Dalarnapaardjes fabriek geweest,erg leuk.Verder is Rättvik een leuke plaats waar we naar de rodelbaan geweest zijn.Ook is in deze plaats een steiger van 625mtr en kan je daar lekker zwemmen.Het water is zeer geschikt voor jonge kinderen omdat het water heel erg ondiep blijft.Ook zijn we in Tomteland(land van de kerstman) geweest wat een soort sprookjesland is.Echt voor jonge kinderen.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie natuur, oud en rommelig huisje"vertalen
Marjan
7,0

9-8-2013 Een huisje (122) met drie slaapkamertjes, woon- eetkamer met openhaard en kleine krappe oude '70 keuken. Kleine douche/wc. Veranda met bankje en sneeuwschuiver!! Picknicktafel ingeruild voor bistrosetje....weinig "prive" ruimte buiten het huisje.
Prachtige beplanting buiten het huisje, natuur aan alle kanten.
Autos niet naast huisje, dit vond ik prettig, keurige parkeer gelegenheid met nummer van huisje op kleine afstand.

met oudere kinderen, Dec. 2012
"Heerlijk verblijf om even te ontstressen"vertalen
hamasco
8,0

6-1-2013 Accommodatie was erg leuk en Zweeds. Het was een alleenstaand huisje met prachtig uitzicht op de besneeuwde bomen. Je stapt in de tuin op de latten om te langlaufen. Klein stukje lopen om naar de skipiste te gaan. Je kunt evt. ook de auto meenemen tot onder aan de piste.
Skigebied is erg klein, maar leuk om een paar uurtjes per dag te doen. Zeker voor kleine kinderen een ideaal skigebied.
In het huis is alles aanwezig wat je nodig hebt. Personeel is zeer vriendelijk. Iedereen spreekt Engels.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Enigszins gedateerde maar prima huisjes"vertalen
carla_15
7,0

16-8-2012 Wij zaten in een type B huisje in typische rode Dalarna stijl. Dit huisje was prima. Minpuntje was een hele rare lucht in de badkamer en de onpraktische indeling van het huisje (zitkamer apart van eetkamer en een tweede zitkamer met tv naast de slaapkamers boven die we natuurlijk niet kondern gebruiken naast slapende kinderen).
Ik vond het park over het algemeen alleen een wat sombere uitstraling hebben. Mogelijk komt dit doordat alles een beetje verouderd was. Bovendien miste ik ontmoetingsplekken voor kinderen. Er was alleen speeltuintje bij de receptie.
Postief is absoluut de ligging in de natuur. Wij liepen letterlijk van ons huisje het bos in waar diverse wandelroutes te vinden waren.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Heel veel natuur! Geweldige plek voor kinderen"vertalen
ricocruz24
9,0

13-2-2013 Echte robuste houten berghut. Alles is erg ruim, helaas op de badkamer na. Lekker veel nutuur en in 15 minuten kan je in een stad zijn.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Prima woning, omgeving is prachtig !!"vertalen
Fam. K.
5,0

2-9-2011 Dit was onze 2e camping van mini-rondreis "Zweden in een notendop"
Inrichting was wat oubollig, maar we zaten vooraan het park, dus straat oversteken, en je bnet bij receptie etc. Kids konden zicht prima vermaken met boomhut bouwen, voetbalveldje, bezoek aan berenpark de moeite waard !!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?