Camping Näsets

8,2

6 reviews over Camping Näsets in het Nederlands

geweldig en ontspanning

hans huibertse, 15-8-2017

heerlijke schone camping met mooi uitzicht.

en vriendelijke beheerder .

schoon sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede camping

Smit, 22-8-2016

Een goede camping met een vriendelijke eigenaar. Camping is gelegen aan een meer en tevens dichtbij "centrum" dorp met goed gesorteerde supermarkt . Stroomvoorziening nabij het meer vereist een lange electriciteitskabel, echter de eigenaar biedt een (extra) kabel aan. Electriciteit wordt verkregen via het sanitairgebouw. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Kosten circa 21 euro per nacht inclusief electriciteit / douchen 5 Kronen per 4 minuten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekende camping

Brouwer, 18-2-2015

Na een teleurstelling bij de "collega" aan de andere kant van het dorp Idre vonden we hier precies wat we zochten.

Ruime gemoedelijke camping op loopafstand van het dorp met vrije plaatsen, naar keuze boven met stroom onder handbereik of beneden waar dit iets moeilijker is, maar extra verlengsnoeren waren gratis beschikbaar indien nodig.

Sanitair is lekker gedateerd, maar wel schoon.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Wifi is beschikbaar maar wel binnen een beperkte straal.

Wifi is gratis en dat zien we ook nog wel 's anders, vooral bij campings met Nederlandse eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2014

Erg mooi gelegen camping, vriendelijke eigenaar!!

V, 18-8-2014

Een typisch Scandinavische camping. Erg mooi gelegen aan een groot meer, het sanitair is wat gedateerd maar wel schoon. We hebben er een prima tijd gehad! Handig is dat je op loopafstand van winkels zit en direct weer aan de doorgaande weg (70). Er zijn heel erg weinig camping in deze omgeving, gelukkig hebben we na een teleurstelling in Sarna hier een camping naar onze gading gevonden!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Nette rustige camping aan mooi meer.

Jan, 30-8-2012

Naset Camping is prima gelegen aan een mooi meer en bied vele mogelijkheden in de omgeving tot recreatie. Ook als overnachtings-plek prima te doen. Zeker op het bovengedeelte is alles aanwezig qua sanitair en stroomvoorziening. Weliswaar gedateerd, doch keurig en schoon. Wat vreemd is dat er een normale doorgaande weg dwars over de camping loopt waarover de plaatselijke jeugd, “met auto’s” graag langs komt karren om eens een kijkje bij die buitenlanders te nemen. Daarentegen lopen eveneens de rendieren rond je wagen en dat is toch best wel bijzonder om mee te maken.
Gereisd met partner in juni 2012

Mooie camping!!

kirsten, 11-8-2011

Näsets camping ligt in Idre zelf, dichtbij een aantal restaurantjes en twee supermarkten. De camping is heerlijk rustig, er zijn geen genummerde plaatsen, dus je kan in principe staan waar je wilt. Heb je stroom nodig, heb je iets minder keus, het open veld bovenop heeft gewoon stroomkastjes, maar wil je "beneden" staan moet je stekker er bij het sanitair gebouw in, dus afhankelijk van je snoer moet je misschien dichterbij gaan staan.

Het ligt prachtig aan een meer met een zandstrandje. Wij hadden geen kleine kinderen, maar die zullen zich hier (zonder speeltoestellen) ook prima vermaken.

Het sanitair is wat gedateerd, maar wordt goed schoongehouden. Er wordt gebruik gemaakt van een sleutel om in het sanitairgebouw te komen, dus eventuele badgasten (als die er al zijn, wij hebben ze niet gezien) kunnen niet zomaar even naar de wc. Hierdoor bllijft het dus keurig netjes.

Je kunt naar Idre fjäll en Nipfjället om te wandelen, mountainbiken en dergelijke. Het is een prachtige omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Näsets in Idre , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Näsets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Näsets scoort een 8.21 uit 10 op basis van 6 reviews.