Vakantiepark Idre Fjall ***

142 reviews over Vakantiepark Idre Fjall in het Nederlands

Spannend...maar geluk gehad!

Fam Klatten, 25-8-2017
  • Onderkomen10

Erg spannend na alle reviews te hebben gelezen in wat voor huis we terecht zouden komen.

Enorm geluk gehad...super mooi huis..(129)

Knus en gezellig,nieuwe inrichting,fijne kachel en droogkast en bovendien erg schoon.

Het was ook erg dichtbij de receptie en de fijne supermarkt.

Idrefjall is een leuk park vooral voor kinderen omdat er veel leuke activiteiten zijn zoals klimmen in de bomen,zwembaden en de kabelbaan naar boven.

Wij vonden het super dat de rendieren los lopen over het park...zijn iedere avond ook elanden gaan spotten..enorm rustgevend en spannend.

Prachtige locatie

Fam Schulte, 25-8-2017
  • Onderkomen8

In dit park zijn we een paar dagen geweest. Het is een compleet park met vele mogelijkheden. Het appartement was prima. Sfeervol uitgerust en geheel compleet. Vaatwasser/droogkast en verder ook van alle gemakken voorzien. Bedden sliepen goed. Wifi alleen bij de receptie, dat was wel jammer. Leuk zwembad en goede pizzeria/kebab zaak. Het park ligt wel wat buiten de bebouwde kom, voor boodschappen moet je dus even rijden. Idre bied mogelijkheden en heeft naast supermarkten ook nog een leuk souvernir winkeltje. De omgeving is prachtig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer in type A

Anoniem, 22-8-2017
  • Onderkomen2

Wij zaten in type A (stuga 38), voor 6 personen. Het huisje was zeer gedateerd en ontzettend vies. Schimmel en veel haren in de douche, al het bestek en serviesgoed moest worden afgewassen voor het gebruikt kon worden.

De olie droop nog van het rooster in de oven af......

Geen terrasmeubilair, behalve een plank aan de wand (geschikt voor 3 personen).

Ook de zithoek is te klein voor 6 personen.

Via de receptie afgedwongen dat zij de eindschoonmaak gratis zouden doen.

Wel is het park is mooi gelegen en er zijn voldoende activiteiten voor kinderen.

Helaas is het (te betalen) binnenzwembad bij slecht weer snel vol en kun je er niet meer terecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie

R&N, 17-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Idre was in 1 woord geweldig. Het park was ruim en er waren vele activiteiten die je kon doen. (Downhill)Mountainbiken was super. Ook hebben we 2 mooie tochten op het paard gemaakt. Het huisje is niet heel ruim, maar schoon en alles is aanwezig. Prachtig dat de rendieren letterlijk bij je huisje komen grazen. Het buiten zwembad vonden de kinderen geweldig.

De supermarkt op het park is prima, je kan ook nog naar het dorp zelf waar nog 2 prima supermarkten zijn.

Buiten het park is de waterval een aanrader. Ook een bezoekje aan het Elandenboerderij was leuk. Gerund door een gezellige Duitser, die er vol passie over vertelt. De trollenweg vonden de kinderen ook erg grappig, ze waren onder de indruk van de magische weg. De berg aan het eind van deze weg is ook een leuke wandeling.

Super locatie

Tanja van Westen, 10-8-2017
  • Onderkomen10

Onze derde bestemming in Zweden (Fredriksberg en Orsa) Prachtig appartement op de eerste verdieping met mooi uitzicht over de bergen. Schoon en met sauna. We waren met vijf personen maar ruim zat. Zwembad is erg mooi met glijbanen en lekker verwarmd. Zwemmen deden de kinderen dus ook met 15 graden en regen! We waren hier 5 nachten maar veel te kort. Veel te doen op het park en in de omgeving. Klimparcour, kinderboerderij, voetbal, stoeltjeslift en wandelingen op het park en vele activiteiten die worden georganiseerd. Ook leuk dat veel kinderen van de andere parken hier ook komen en ze weer lekker samen zwemmen en voetballen. Supermarkt groot daar hoef je het park niet voor af. Omgeving erg mooi. Ons appartement had WiFi. Dus is maar net waar je zit. We komen graag nog eens terug! Tip neem wel type B! Is maar 20 euro per nacht meer maar veel en veel mooier!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gedateerd park op mooie plek.

L. Hordijk, 7-8-2017
  • Onderkomen2

De omgeving is erg mooi en nodigt uit voor wandelen en allerlei andere buitenactiviteiten. Rendieren en eekhoorns rond de huisjes. Het park oogt zeer commercieel en druk bij aankomst. We hadden geboekt bij touroperator en je weet dan niet in wat voor stuga/appartement je terecht komt. Bij inboeken wezen ze ons op de toegewezen cabin. Dat is een mooie omschrijving voor het onderkomen. Oude bedoening, slechte bedden en niet iets om blij van te worden tijdens je vakantie. Een plank aan de buitenmuur is een zitplek voor een huis van 6 personen. We hebben daarom gevraagd om stoelen voor buiten en deze ook gekregen. Al met al geen positieve waardering voor dit park.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Veel te doen, maar voor ons te massaal

Bollebol, 4-8-2017
  • Onderkomen8

Gerenoveerde appartement was prima in orde, licht, prima meubels, ruim genoeg. Babybed ook makkelijk te plaatsen in de kleine slaapkamers. Sauna was super fijn! Badkamer en keuken ook gerenoveerd, waren prima en compleet. Wij zaten op de onderste etage, na een week in een vrijstaand particulier huis te hebben gezeten was het wel even wennen aan het gedreun van de bovenburen. Was erg gehorig, ook al hadden wij wel bovenburen waarvan de kinderen mochten rennen door huis en mochten springen op de bedden en banken, want het leek af en toe wel een kudde olifanten. Was voor ons wel echt een minpunt. We zijn hier een week geweest, langer had echt niet gehoeven. Veel te doen op het park voor de kinderen, wel alles betalen. Medium ropes (klimparcours) is echt een aanrader voor kinderen vanaf 6 jaar. Zwembadwater binnen echt te koud, dochter van 2 zat na een kwartiertje al te klappertanden. Kinderen tot 8 jaar zijn bij veel activiteiten gratis, midgetgolf binnenzwembad etc. dat scheelt wel. Er moet dan wel altijd een volwassene mee (die wel betaald, maar je laat ze op die leeftijd nog niet alleen lijkt ons) In omgeving veel mooie natuur. Ook twee keer een eland gezien en kunnen fotograferen vlakbij Idre. Gewoon overdag langs de weg. Rendieren lopen overal, ook op het park. Reken er op dat het weer hier vaak wat minder is. Terwijl het in de rest van Zweden 20-24 graden was hadden wij vaak maar 15/ 16 graden en af en toe regen op het park. Was wel jammer, maar dat kun je niet kiezen en je zit natuurlijk hoog. De kinderen vonden het een leuk park door de vele activiteiten, maar ik denk niet dat wij er nog eens terug komen. een rustiger gelegen huisje geeft veel meer het Zweden gevoel. Maar iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen ideen over.

Sommige appartementen (vooral bovenste verdiepingen) hebben trouwens een schitterend uitzicht! Wij hadden een klein beetje uitzicht, maar keken vooral naar de achterkant van een voorstaand appartementengebouw.

Nog een nadeel, de schoonmaak is zo duur (140 euro ongeveer voor een appartement!) dat de meeste mensen het zelf doen. Dat was helaas ook wel duidelijk het geval in ons appartement. Vieze keukenkastjes aan de buitenkant, plakkerige tafel, stof op de open haard en meubels, vlekken op de grond in de sauna. Je kan dit wel melden bij de receptie, maar het is jammer dat het op deze manier moet, als ze de schoonmaak gewoon de helft goedkoper maken, zullen veel mensen het overlaten aan het park zelf. Wij hebben ons appartement in ieder geval schoner achter gelaten dan hoe we het aantroffen :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie lokatie, vreselijk toeristisch park

Stefanie, 2-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park is een heel groot ski oord met veel faciliteiten. Wij vonden het te massaal, toeristisch en ook gedateerd. Verder was het ok. Ons huisje (130) was prima. Modern ingericht. Geen zitgelegenheid buiten. Een rendier die door de ramen naar binnen keek. De omgeving is prachtig. Met de stoeltjeslift naar boven, naar de waterval geweest. Continu op de rem voor overstekende rendieren. Schitterende omgeving, maar we zouden niet voor dit park kiezen. Het verbaast ons dit dit in alle rondreizen zit door Zweden (touroperators). Kan me niet voorstellen dat er niet iets leukers te vinden is in de omgeving. Reis door Noorwegen richting de boot in Oslo was trouwens ook erg mooi.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Idrefjäll. Prachtig maar erg toeristisch geworden.

Sandra Meulman, 2-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Idrefjäll heeft een geweldige ligging. Helaas kwamen we in een huisje waar kabouter plop nog om zou lachen, zo klein en gedateerd. TypeA huisje. We hebben omgeboekt voor 150,-. Extra voor 3 nachten. Huisje 620. Prima! Schoon en van alle gemakken voorzien met Sauna. De rendieren lopen er rond in en buiten het park. In het park mag je voor bijna alles bijbetalen helaas. Het buitenbad is inbegrepen maar het binnenbad is tegen betaling, zo ook de minigolf, bowling, gamehal etc. Tijdens het avondeten hadden we gereserveerd en zeiden ze dat we een visbuffet hadden. Het bleek echter alleen het koude buffet te zijn, voor de warme zalm mocht je bijbetalen. Dit werd ons te toeristisch.

Prima

P, 1-8-2017
  • Onderkomen7

Wij hadden een appartement beneden. Alles aanwezig op een bankje na bij de ingang(andere appartementen hadden dit wel) om van het zonnetje te genieten.

Bij aankomst riep men al Welcome in Idre.

Neem wel wat extra geld mee want voor bijna alles moet je extra betalen.

Leuk enkele rendieren op het park.

Wifi beneden bij receptie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Idre Fjall bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Idre Fjall in Idre , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Idre Fjall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Idre Fjall scoort een 7.82 uit 10 op basis van 143 reviews.