Beoordelingen Vakantiepark Idre Fjall***

Idre Fjall***
106 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Idre Fjall***
Box 202, SE-79091, Idre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Idre Fjall*** in Idre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Idre Fjall*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Idre Fjall scoort een 7,9 uit 10, op basis van 106 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Idre Fjall*** in Idre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Idre Fjall***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Idre Fjall*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 180 vakantiefoto's van Vakantiepark Idre Fjall*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalarnas. Vergelijk Vakantiepark Idre Fjall*** met andere accommodaties in Idre.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,2
7,4
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Groot park, klein huisje"vertalen
mh.nijhuis
7,0

31-8-2013 1 van de 4 parken die wij bezochten tijden de rondreis was Idre Fjäll (de andere: Orsa Grönklitt, Säfsen en Abbas Stugby). Heel groot park, wij hadden een (gerenoveerd) huisje (nr 91). Bij de receptie weten ze niet welk huisje gerenoveerd is en welke niet. Huisje is erg klein, er zijn 2 slaapkamers, 1 met 1 pers. bed en boven-opklapbed en geen deur maar gordijn ervoor en de andere (2x 1 pers bed met boven-opklapbedden) wel met deur maar die slaapkamer heeft tevens toegang tot de (kleine) badkamer met douche met gordijn. Niet erg handig dus. Er is:droogkast, magnetron, oven, waterkoker, broodrooster en koffiezetapparaat. Veranda met bank. Wassen kost 30 SEK (in munten van 5 SEK) de droger 10 SEK. Leuk om te doen: Grövelsjon (meer), hier zie je veel rendieren, Nipfjället: magic road (stop bij het witte bord!) en veel rendieren, waterval Fulufjället (ong 1 uur rijden): vanaf parkeerplaats nog 2 km lopen over deels moeilijk begaanbaar pad(stronken ed) en steile trap vlak voor de waterval

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk weer dit keer"vertalen
Maurice

3-9-2013 Voor de 3e keer bij Idre Fjäll verbleven en er werd door de kinderen
op de reis via Noorwegen naar Zweden naar het warme buitenbad en de glijbanen naar uitgekeken. Helaas was bij aankomst het buitenbad net 2 dagen eerder wegens seizoenseinde gesloten maar er mocht die week wel
gratis in het binnenbad gezwommen worden. Het 1e toegewezen appartement vonden we naar een Italiaans restaurant ruiken maar we konden gelukkig naar een andere. De appartementen kunnen wel weer een
update krijgen maar bedden, keuken etc. waren in orde en voor de prijs die we betaalden waren we dik tevreden. In verhouding tot Noorwegen is de Njupeskär niet heel hoog maar wel mooi gelegen, en dit keer de wandelroute gelopen boven de waterval langs. Lekker inspannend en steil maar heel mooi, mede doordat het weer zo lekker zonnig en droog was.

"Feest voor kinderen"vertalen
wimelise
8,0

24-7-2013 Het park is groot maar vanuit ons appartement hadden we en prachtig uitzicht en merkte je eigenlijk weinig van de vele mensen. Heerlijk zwembad voor de kinderen, veel activiteiten maar niet in het weekend dat was jammer. Lekkere pizza, aardige mensen, en heel veel te doen in de omgeving, ga ook naar Roros en de kopermijn in Noorwegen, heel leuk, waterval en magic road een groot feest. Kortom, echt leuk!

"Slechte huisjes"vertalen
Joke
3,0
1,0
6,0

18-7-2013 Mooi gelegen maar de huisjes zijn oud en muf. Alleen maar stapelbedden en het huisje is niet gemaakt voor grote mensen. Geen aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super mooi appartement met prachtig uitzicht."vertalen
iplattel
8,0

14-8-2013 Laatste park van de rondreis Zweden in een notendop.Groot opgezet vakantiepark met op de heuvel appartementen en beneden tussen de bomen kleine huisjes.Wij zaten in een mooi ruim appartement met super uitzicht.Vlakbij ons appartement een zwembad met glijbanen wat de kinderen geweldig vonden.Op het park wordt genoeg georganiseerd en in de omgeving zelf kan je mooie wandelingen maken of kanoën. Op het park achter de kinderboerderij zijn mooie bbq plaatsen.Er lopen heel wat rendieren op het park,erg leuk om te zien.De moeite waard is om de grootste waterval van Zweden de Njupeskär te bezoeken.Ook een wandeling naar de Nipfjallet met onderweg de magic road is erg mooi.Wij zijn zelf op elandsafari gegaan en hebben op de laatste avond een eland met kalf gespot,geweldig.

"Prima plek."vertalen
Meessen
8,0

5-8-2013 Goed appartement, van alle gemakken voorzien. Zwembad binnen en buiten. Wel veel appartementen bij elkaar , voor Zweedse begrippen best druk. Je hebt overigens geen last van elkaar. Je krijgt wel een klein beetje een Centerparcs gevoel en daarvoor gaan wij in ieder geval niet naar Zweden!
Er is genoeg te wandelen en fietsen en dan kom je bijna niemand tegen.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"NOOIT meer"vertalen
roggeveen
1,0

16-9-2012 idre fjall is op zich een mooi SKI park , maar het huisje was
waardeloos. Een oud skihuisje met gordijnen als deuren , onderhoud
was zeer slecht , verrotte kozijnen , gat in het dak , en keukenkastje
was dichtgepurd en er stond RATTENGIF in.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Prima appartement in park waar veel te doen is"vertalen
carla_15
6,0

16-8-2012 Wij hadden een appartement op de begane grond. Onpersoonlijk ingericht, maar prima om even in te verblijven. Ruimte genoeg in elk geval. Met sauna.
Het park ligt op een berg (skigebied) en je hebt er een fantastisch uitzicht. Het park is groot, maar doet toch gezellig aan. Ondanks de vele mensen was het vrij rustig. Behalve bij het activiteitencentrum (zwembad, minigolf, receptie etc.). Je kon dus zelf uitzoeken of je koos voor rust of drukte.
Aan de receptie was men zeer vriendelijk. In het wafeltentje bij de kinderboerderij werkt een zeer leuke vrouw!
We hebben 1 keer gebruik gemaakt van de pizzeria. Die is volgens ons niet aan te raden. Er zijn nog andere eetgelegenheden, maar die hebben wij niet uitgeprobeerd.
Verder was er een winkel en die was prima. Wij kozen er dus voor zelf te koken.
In de omgeving en op het park is voldoende te doen.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Vanalles te doen, grappige huisjes!"vertalen
ubertomarianne
8,0

14-8-2012 Het is een mooi park, maar wel groot, leuke poppenhuisjes! Hier lopen de rendieren gewoon overal om de huisjes, maar ook bij de appartementen hoor, dus laat u niet tegenhouden om een appartement te boeken wat veel luxer is!!! Wij hadden een huisje, schattig maar klein met z'n vijfjes. Heerlijk warm zwembad met leuke glijbanen.
Vanalles te doen, leuke excursies, maar gelijk boeken bij aankomst anders zit het vol, bv mountainbike tour, max. 10 personen terwijl er honderden op het park zijn!!
De omgeving is echt schitterend ook gelijk om het park en het uitzicht.......
Natuurlijk de Magic Road rijden en naar de top!!! Heel leuk ook voor de kids. Eten kun je er prima. Verse broodjes in de supermarkt, Idre zelf is niet veel bijzonders.
Beversafari met kano is heel erg leuk en goed te doen ook met kinderen.
Kinderboerderij stelt niet veel voor alleen wat schapen. Maar nogmaals de rendieren maken veel goed.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Vakantiepark in een prachtig landschap"vertalen
maaike_hakfoort
8,0

10-8-2012 Het is een heel groot park, als je huisje wat verderop ligt heb je met kleine kinderen de auto nodig om bij de centrale voorzieningen te komen. Het huisje was prima, het zwembad was verwarmd en lekker om aan het eind van de dag nog even een duik in te nemen. De omgeving is prachtig. De rendieren lopen over het park. Voor alle leeftijden zijn er diverse mogelijkheden op het park in in de omgeving. Er is een goed gesorteerde ICA supermarkt op het park.
Het is wel een beetje een 'vakantiefabriek' echt heel groot.
Er wordt hard gereden op het park, terwijl er maar 30 km per uur is toegestaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?