Beoordelingen Vakantiepark Idre Fjall***

Idre Fjall***
112 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Idre Fjall***
Box 202, SE-79091, Idre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Idre Fjall*** in Idre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Idre Fjall*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Idre Fjall scoort een 8,0 uit 10, op basis van 112 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Idre Fjall*** in Idre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Idre Fjall***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Idre Fjall*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 205 vakantiefoto's van Vakantiepark Idre Fjall*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalarnas. Vergelijk Vakantiepark Idre Fjall*** met andere accommodaties in Idre.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,9
7,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi park"vertalen
vonnemon
9,0

19-08-2014 Dit is het laatste park van onze Zweden in een notendopreis. Wij zaten in een appartement, waar wij erg blij mee waren. Het is een ruim appartement met oven, vaatwasser, sauna en 3 slaapkamers. De bedden van de slaapkamer met 2x 1persoonsbed waren wat doorgezakt. De slaapkamers met stapelbed hadden onder een twijfelaar.
Er zijn leuke activiteiten op het park, maar vaak worden deze activiteiten maar eens per week aangeboden (bv stoeltjeslift, huskytocht), waardoor het geluk hebben is of je er dan bent.
Het buitenbad heeft echt verwarmd water, het binnenbad is prima voor een regenachtige dag. Op het park lopen rendieren rond.
Er is een manege waar je ook kunt paardrijden, erg leuk maar wel duur.
Ook kun je een beversafari met kano doen, wandelen of steppen met huskyhonden, stoeltjeslift, midgetgolf, speeltuin, klimmuur, parcours hoog en laag tussen bomen, gezellig wafeltentje, wandelen, Nipfjället met magic road, Njupeskär.

Met partner, 2014
"Een aanrader"vertalen
majas
10,0
9,0

09-08-2014 Van 18 t/m 22 juni 2014 in huisje 123.
Keurig! De verwarming deed het niet helemaal goed. Werd maar 19 graden terwijl het buiten net boven nul was (in juni)
Heel snel en vakkundig afgehandeld en gemaakt. Met nog een zak openhaardhout achter latend voor het geleden ongemak.
Midsummeractiviteit viel (mede door de kou) een beetje tegen. Men deed zijn best, maar het was het net niet.
Mooie omgeving. Mooi huisje. Mooi park met goede service.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Groot park, veel te doen!!"vertalen
p
7,0

31-07-2014 Huisje knus maar wel simpel. Heel veel te doen op het park, leuk zwembad met 2 leuke glijbanen. Mooie omgeving, veel mooie wandelingen te maken, oa stadjan beklimming. Veel rendieren op het park. Tm 7 jaar gratis ontbijt en lunch in buffetrestaurant. Ruime supermarkt aanwezig.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Een goede week"vertalen
Jeff
8,0

13-08-2014 Wie komt voor de romantische stuga aan een verlaten meertje komt hier bedrogen uit: Idre Fjall is een ski-resort, compleet met bowling, gamehal en ander vermaak dat er op het eerste gezicht in de zomer zeker niet aantrekkelijk uitziet. Toch hebben wij en de kinderen ons hier uitstekend vermaakt. Het verwarmde zwembad met megaglijbaan waren een groot succes en voor sportieve families is hier veel te doen, al zijn de vehuurprijzen van bijvoorbeeld moutainbikes zeer fors. Op het park rondhangen is geen aanbeveling, zeker niet wanneer je in een appartement met balkonnetje verblijft, maar wie er in de prachtige omgeving op uit gaat, bijvoorbeeld naar een van de schitterende Nationale Parken, is 's avonds blij met de behoorlijk luxe appartementen (NB niet alle appartementen zijn gerenoveerd). De rendieren zijn er talrijk en het nabij gelegen meer is werkelijk schitterend. Al met al hadden we hier na aanvankelijke schrik bij de eerste indruk een hele goede week.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Echt een skiresort."vertalen
Agathe
7,0

23-06-2014 Wij waren er zomers in dit skiresort. Op het park heb je alles, zwembad binnen en buiten, bowlen, speeltuinen binnen en buiten, kinderboerderij, sporthal.Veel mountainbikers ook op het park. De omgeving is heel mooi en je komt overal rendieren tegen.
Uitstapjes kan je maken naar Noorwegen en de waterval in het nationaal park. Wel vond ik het jammer dat het zo afgelegen is, dat een grote stad in de buurt nergens te vinden is.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Groot park, klein huisje"vertalen
mh.nijhuis
7,0

31-08-2013 1 van de 4 parken die wij bezochten tijden de rondreis was Idre Fjäll (de andere: Orsa Grönklitt, Säfsen en Abbas Stugby). Heel groot park, wij hadden een (gerenoveerd) huisje (nr 91). Bij de receptie weten ze niet welk huisje gerenoveerd is en welke niet. Huisje is erg klein, er zijn 2 slaapkamers, 1 met 1 pers. bed en boven-opklapbed en geen deur maar gordijn ervoor en de andere (2x 1 pers bed met boven-opklapbedden) wel met deur maar die slaapkamer heeft tevens toegang tot de (kleine) badkamer met douche met gordijn. Niet erg handig dus. Er is:droogkast, magnetron, oven, waterkoker, broodrooster en koffiezetapparaat. Veranda met bank. Wassen kost 30 SEK (in munten van 5 SEK) de droger 10 SEK. Leuk om te doen: Grövelsjon (meer), hier zie je veel rendieren, Nipfjället: magic road (stop bij het witte bord!) en veel rendieren, waterval Fulufjället (ong 1 uur rijden): vanaf parkeerplaats nog 2 km lopen over deels moeilijk begaanbaar pad(stronken ed) en steile trap vlak voor de waterval

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk weer dit keer"vertalen
Maurice

03-09-2013 Voor de 3e keer bij Idre Fjäll verbleven en er werd door de kinderen
op de reis via Noorwegen naar Zweden naar het warme buitenbad en de glijbanen naar uitgekeken. Helaas was bij aankomst het buitenbad net 2 dagen eerder wegens seizoenseinde gesloten maar er mocht die week wel
gratis in het binnenbad gezwommen worden. Het 1e toegewezen appartement vonden we naar een Italiaans restaurant ruiken maar we konden gelukkig naar een andere. De appartementen kunnen wel weer een
update krijgen maar bedden, keuken etc. waren in orde en voor de prijs die we betaalden waren we dik tevreden. In verhouding tot Noorwegen is de Njupeskär niet heel hoog maar wel mooi gelegen, en dit keer de wandelroute gelopen boven de waterval langs. Lekker inspannend en steil maar heel mooi, mede doordat het weer zo lekker zonnig en droog was.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Feest voor kinderen"vertalen
wimelise
8,0

24-07-2013 Het park is groot maar vanuit ons appartement hadden we en prachtig uitzicht en merkte je eigenlijk weinig van de vele mensen. Heerlijk zwembad voor de kinderen, veel activiteiten maar niet in het weekend dat was jammer. Lekkere pizza, aardige mensen, en heel veel te doen in de omgeving, ga ook naar Roros en de kopermijn in Noorwegen, heel leuk, waterval en magic road een groot feest. Kortom, echt leuk!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Slechte huisjes"vertalen
Joke
3,0
1,0
6,0

18-07-2013 Mooi gelegen maar de huisjes zijn oud en muf. Alleen maar stapelbedden en het huisje is niet gemaakt voor grote mensen. Geen aanrader!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Super mooi appartement met prachtig uitzicht."vertalen
iplattel
8,0

14-08-2013 Laatste park van de rondreis Zweden in een notendop.Groot opgezet vakantiepark met op de heuvel appartementen en beneden tussen de bomen kleine huisjes.Wij zaten in een mooi ruim appartement met super uitzicht.Vlakbij ons appartement een zwembad met glijbanen wat de kinderen geweldig vonden.Op het park wordt genoeg georganiseerd en in de omgeving zelf kan je mooie wandelingen maken of kanoën. Op het park achter de kinderboerderij zijn mooie bbq plaatsen.Er lopen heel wat rendieren op het park,erg leuk om te zien.De moeite waard is om de grootste waterval van Zweden de Njupeskär te bezoeken.Ook een wandeling naar de Nipfjallet met onderweg de magic road is erg mooi.Wij zijn zelf op elandsafari gegaan en hebben op de laatste avond een eland met kalf gespot,geweldig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?