Beoordelingen Vakantiepark Säfsen Resort***

Säfsen Resort***
116 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Säfsen Resort***
Säfsbyn, SE-770 10, Frederiksberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort*** in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Säfsen Resort scoort een 8,3 uit 10, op basis van 116 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort*** in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Säfsen Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 188 vakantiefoto's van Vakantiepark Säfsen Resort*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalarnas. Vergelijk Vakantiepark Säfsen Resort*** met andere accommodaties in Frederiksberg.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,1
8,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Zeker een aanrader!"vertalen
A. ter Beek
8,0

21-06-2014 Mooi park, ligt wel hoog! Vriendelijk personeel! Je kunt er geweldig wandelen vanaf het park! Zeker een aanrader! Jammer dat je internet alleen per uur kan kopen en dan nog alleen internetten in het hotel.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Rustig gelegen park"vertalen
mh.nijhuis
7,0

30-08-2013 Wij hebben 3 nachten in type A (nr 412)gezeten (rondreis geboekt, ook in Orsa Grönklit, Idre Fjäll en Abbas Stugby geweest). Ruim huisje, 2 slaapkamers. Rustig park ondanks de hoeveelheid huisjes. Veranda's te klein om lekker op te zitten. Huisje rook erg naar 'hond', ik zou de volgende keer een 'huisdiervrij' huisje boeken. Badkamer met wc stonk enorm naar riool. Wifi kost 15 SEK voor 1 uur en 69 SEK voor 3 dagen. Wasmachine en droger kosten 15 SEK per was - of droogbeurt, je koopt munten bij receptie en kan wasmachine/droger reserveren. Zwemmen in het meer to de ingang of, nog beter, richting centrum rijden, bij Coop linksaf en na ong 1 km een meer ad linkerkant. Er is oven, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en droogkast. Leidingen in de douche lopen óver de muur, kans op verbranden van je voet als je ertegen aan staat. Tip:neem je eigen koekenpan/hapjespan mee! Wij hebben fietstocht 'Sifsen' gemaakt, geschikt voor families. Niet doen!!! Heel steil!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooi aangelegd park, rust en ruimte"vertalen
Jeroen
8,0

22-08-2013 Voor ons de eerste keer Zweden en het beviel ons goed.
We hadden chalet nummer 311. Vanuit de keuken een mooi uitzicht over het meer maar de varanda zat precies aan de verkeerde kant: zonder uitzicht, weinig zon en geen meubulair dus weinig buiten kunnen zitten...dat is een minpunt.
Het huisje is modern en comfortabel ingericht met een mooie haard en heerlijke sauna.
De inrichting zag er keurig en schoon uit.
De ouderslaapkamer heeft twee eenpersoonsbedden waardoor je met eenpersoonslakens en dekbedovertrekken uit de voeten kan.
De tweede slaapkamer heeft een stapelbed met (boven) een eenpersoonsbed en onder een twijfelaar (houdt dus rekening met eigen linnengoed)

Voorts zijn de vaatwasser (neem zelf blokjes mee!) , de oven, de droogkast en schoendroger leuke extra's.

Prima bedden en je ziet hoe je met Ikea alles mooi kan inrichten.. kortom; houdt je van rust, natuur en ruimte dan is dit een perfect park!

met partner, Aug. 2013
"Super! Echt genoten."vertalen
frederike blaauw
8,0

17-09-2013 Wat een mooi park! Wij hadden een gerenoveerd huisje voor 4-6 personen. Als verrassing zat hier een sauna in, heerlijk! Ontzettend gezellige huisjes met overdekte veranda waardoor je ook met iets minder weer buiten kan zitten. Even oversteken en je zit aan een prachtig meer met goede zwem- en vaargelegenheid. Prima parkwinkeltje, lekker eten in het restaurant en volgens mij ook nog meer dan genoeg te doen voor kinderen (die hebben we niet, dus minder op gelet).

Echt een aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi resort voor actieve vakantiegangers"vertalen
Charmaine Werkman
8,0

06-08-2013 Onze huisje was helemaal nieuw ingericht met sauna en uitzicht op het prachtige meer. Wij moeten zeggen dat daardoor het verblijf erg aangenaam was maar we realiseren ons dat dit anders kan zijn en als je een huis in het midden van het park treft.Het huis is wel wat aan de kleine kant voor een gezin van 4 mensen zeker omdat je weinig opbergruimte hebt.Helaas had ons huis geen verduisteringsgordijnen waardoor de kinderen lastig gingen slapen en vroeg wakker waren. De kinderanimatie is 3 keer per week en daar betaal je per kind EUR 22,00(van 9.30 tot 13.30 uur)Wat wij vrij aan de dure kant vinden. Het restaurant is prima en er is een wasgelegenheid. De omgeving is erg gericht op sportieve activiteiten. Denk aan varen, lange wandelingen en mountainbike. Voor bezienswaardigheden zit je al snel 1,5 uur in de auto. Nu hadden we prachtig weer dus hebben wij ons prima vermaakt ook aan het meer. Realiseer je met kleine/jonge kinderen zoals wij dat je soms wat verder moet rijden.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prachtig!"vertalen
wimelise
10,0

24-07-2013 Superlatieven voor dit park. Heerlijk huisje, prachtig en knus ingericht ( type b) geweldige veranda met uitzicht, mooi meer waar je bij zomerweer goed kan zwemmen, elandsafari is leuk, motorboten en cano's ook. Kom graag nog een keer terug

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie omgeving"vertalen
Edith
7,0

18-09-2013 Heel mooi park, mooie omgeving. Heerlijk om te kanoeen! Goedkoopste huisjes zijn wat minder, anderen zijn heel fijn.

"Prima vakantiepark"vertalen
iplattel
7,0

14-08-2013 Onze eerste stop van onze reis Zweden in een notendop.
Moderne huisjes van alle gemakken voorzien met sauna.Het park heeft veel outdoor activiteiten en er wordt veel georganiseerd.Leuk meer met eilanden om naartoe te varen ligt onderaan het park.Daar zijn ook picknickplaats en vuurplaatsen aanwezig.Echter in de omgeving is er niet veel te doen behalve outdooractiviteiten.Wij hebben in Sägen een leuke fietstrein tocht gemaakt,gerund door Nederlanders.In Lesjöfors is een heel leuk en mooi trollenpad,leuk voor kinderen en volwassenen.Een steiging van 900mtr.Echt de moeite waard.Op vrijdag is er in Säfsen zelf een bakarstugan open waar je koffie,thee en verse wafels kunt eten.Echt leuk.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Alles aanwezig middenin de natuur"vertalen
Marjan
9,0

09-08-2013 Een heerlijk huisje, we verbleven hier een week met 2 kinderen, 6 en 7 en een baby van 7 maanden. Het plastic zat nog om de kussens voor de pas uitgepakte en geplaatste tuinset, op het uitgebouwde grote terras/ de veranda. Alles was nieuw.twee slaapkamer, 1 stapelbed, 1 met twee losse bedden met keurige dekbedden (wij hadden zelf linnen meegebracht). In ouder slaapkamer precies ruimte tussen de kasten voor ons opklapbed voor de baby. Badkamer met toilet en douche, pas aangebouwde sauna, droogkast (net zoiets als een droger maar dan moet je het ophangen) Speeltuintje op 10 meter van huisje, 2 schommels (1 voor klein kindje), wipkip en een zandbak. Overal op terrein dezelfde. Prima service bij receptie. Leuke activiteiten te boeken, prijzen redelijk. Mooie vismmeertjes op loopafstand. Zwemwater op loopafstand met strandje en glijbaan. Wandel en fietspaden in overvloed, echt prachtig. Wel afgezonderd van bewoonde wereld en winkels ed.

met partner, Juni 2013
"Heerlijk park!"vertalen
woutje
7,0

29-06-2013 Tweede keer in Säfsen voor ons. Huisjes zijn prima (type C) ingericht en van alle gemakken voorzien. Veel huisjes worden momenteel gerenoveerd en krijgen een sauna erbij. In de omgeving is ook genoeg te doen. En zeker met honden kun je er prima terecht. Heerlijk wandelen in de omgeving. Zaten net buiten het seizoen. De meeste georganiseerde activiteiten beginnen pas eind juni. Maar ongeorganiseerd kun je je er voor die tijd prima vermaken.
Minpunt: het park ligt erg afgelegen van de grotere plaatsen (Filipstad, Ludvika, Hagfors). Voor boodschappen kun je alleen terecht bij een kleine kampwinkel of een kleine supermarkt in Fredriksberg.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?