Vakantiepark Säfsen Resort ***

Säfsen Resort

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,4

177 reviews over Vakantiepark Säfsen Resort in het Nederlands

Mooi huisje, veel mtb en wandelmogelijkheden

Marlies, 25-8-2017
  • Onderkomen8

Prima accommodatie. Wij hebben thuis nog omgeboekt van appartement naar huisje en achteraf gezien erg blij mee. Je gaat niet zo even van app naar park toe. Mooie mountainbike oefenbanen op park en routes in omgeving. Mooie wandelroutes. Droog weer gehad, dus geen binnen mogelijkheden gemist.

Fijn park!

Fam. Klatten, 25-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hadden een rondreis geboekt en Safsen was onze eerste bestemming.

Leuk rustig park waar wij echt hebben genoten.

Wij hadden een mooie stuga (445) niet ver van de receptie.Huisje was compleet,schoon en had een heerlijke sauna.

De 3 dagen dat wij er waren hebben we heerlijk gewandeld en leuke tochten met de kano gemaakt.

Één dag zijn we op pad geweeest om te railfietsen in Vansbro..erg leuke ervaring en genoten van de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super mooi park in prachtige rustige omgeving!

Marcel de Ronde, 25-8-2017
  • Onderkomen10

Mooi park met diverse activiteiten. Je kunt er heerlijk wandelen en kanoën of zwemmen in het meer. Er is een mini supermarktje bij de activiteiten verhuur maar deze is erg duur

Als je een paar kilometer naar Frederickberg is een coop met een ruime sortering en redelijke prijzen!

Verder weg in Hagfors, ongeveer 45 min rijden is de vertrouwde Lidl

Ons huisje was erg compleet met bbq, vaatwasser, oven, sauna en droogkast

Erg schoon en modern!

Echt voor herhaling vatbaar!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Säfsen Resort bij:

Heerlijke plek om te ontstressen

Bosschers, 18-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Onze eerste stop in Zweden met touroperator is in Frederiksberg.

Mooie natuur

Tamara, 10-8-2017
  • Onderkomen7

Wij hebben 4 overnachtingen gehad in Safsen resort in een ski appartement. Deze appartementen liggen 2,5 km van de camping vandaan. Best afgelegen tegen een skihelling. Appartement netjes en luxe, maar wij vinden een stuga leuker. Dit gaf ons geen echt vakantiegevoel. In Frederiksberg zit een prima supermarkt. Op het park zelf kan je mountainbikes, kayaks en roeiboten huren. Leuke wandelroute die start vanaf de camping. Restaurant op de camping vonden wij niet zo bijzonder. Op veel plekken in Zweden heerlijke koffie gedronken behalve hier. De pizza's zijn rijkelijk belegd met kaas. Hier moet je van houden. Verder groot park met veel Nederlanders.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima vermaakt voor 4 dagen! Langer niet.

Mirjam, 10-8-2017
  • Activiteiten7

Grootte huisje prima, wel wat smoezelig, mooi uitzicht. Veel muggen! Meertje erg mooi in avondlicht. Wij zaten in 235. Fijn is de oven en de droogkast. Vuurtje stoken buiten is heerlijk voor de kids.

Receptie en restaurant met smaak ingericht. Activiteitencentrum met fietsen etc. Vriendelijk personeel. Park is wat afgelegen.

Supermarkt, met beperkt assortiment in de buurt (5 min rijden), verder niets veel in dorpje. In de buurt weinig te doen!

Broodjes ochtend bestellen.. maar je moet het wel weten!

Tips: trollepad in Lesjofors erg leuk, fietsen in Sagen, ned eigenaren, Ander uitje: vlakbij met de skilift! Is erg leuk. Emile maakt boven koffie voor je en een vuurtje.

En doe het 4 km pad vanaf het park. Erg gevarieerd pad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel erg leuk!

NvL, 8-8-2017
  • Onderkomen7

Het resort zelf was goed! Het huisje waar wij inzaten was ook niets op aan te merken. Alles wat wij nodig hadden, was aanwezig. We hebben onverwachts veel sneeuw gehad en dat was superleuk! gelukkig waren we voorbereid, terwijl de weersvoorspelling geen sneeuw was. We hebben veel gedaan, gewandeld en zelfs een dag naar Stockholm gereden. Dit was de moeite waard. Het is een prachtig land en een goed resort. Ik kan mij voorstellen dat dit in de winter een toplocatie is! Wij hebben zelf niet veel gebruik gemaakt van de faciliteiten dus daar kunnen wij geen oordeel over geven. De prijzen in de supermarkt zijn best te doen. Wijzelf hadden boodschappen mee om het minimaal 5 van de 7 dagen vooruit te kunnen. Achteraf gezien hadden we best in de supermarkt boodschappen kunnen doen... ach je gaat af op ervaringen van anderen. Zeker een vakantie om over te doen!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Rustig vakantiepark midden in de natuur.

L. Hordijk, 7-8-2017
  • Onderkomen6

Positief de ligging midden in de natuur. Negatief: je weet niet welke stuga je krijgt toegewezen (enorm verschil in locatie en uitvoering (zonnige plek, veranda, tuinset etc.) In ieder geval via een geboekte rondreis van touroperator weet je niet waar je aan toe bent.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hele mooie huisjes "stuga's"

Sigmans, 7-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Het park ligt behoorlijk alleen, je moet je realiseren dat alles wat je wilt ondernemen minimaal 30/40 minuten rijden is. Er zit een kleine supermarkt in Fredriksberg op 3km afstand, dat is ook de enige supermarkt in de buurt, ondanks dat deze klein is, hebben ze wel een ruim assortiment. Als je van rust houdt, zit je hier perfect, wil je iets ondernemen bereid je dan goed voor. Wij zijn wezen railfietsen in Sägen, dit was echt de moeite waard, het echtpaar dat dit organiseert is Nederlands wat boeken erg makkelijk maakt! Het meer om te zwemmen is dichtbij maar bevindt zich net buiten het park. Het huis wat wij hadden was erg netjes en zeer compleet, de sauna was mooi meegenomen nu het weer niet geweldig is. Hoewel we weinig regen hadden is de temperatuur vrij laag. Een net park met voor ons wat weinig leven om ons heen, ideaal voor de natuur en rust liefhebber!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zweedse vriendelijkheid ten top!

Jeroen, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Een mooie locatie voor je zomervakantie. De stuga zijn ruim van binnen en het park zelf is ook ruim opgezet. De ontvangst is correct en vriendelijk, de begeleiding van activiteiten is zeker goed! Je merkt wel dat het park wat 'afgelegen' ligt; in het dorpje Fredriksberg is één kleine supermarkt (war je overigens wel kunt halen wat je echt nodig hebt), de dichtstbijzijnde grotere plaats met grotere supermarkt is zeker 45 minuten rijden. Maar voor een week is het zeker goed te redden. Het park is oorspronkelijk gericht opende wintersport voor met name beginners en gezinnen met kinderen, maar ook voor de zomer is dit park een echte aanrader. Er is een groot meer waar heel goed gezwommen kan worden, waar je kunt roeien, kanoën en kayakken naar een van de eilandjes in het meer, er is een groot speel-/klimbos vlakbij (gratis), je kunt er vissen, mountainbiken en zelfs heerlijk wandelen. Wij waren blij dat we een week geboekt hadden (in plaats van 3 of 4 nachten), er was genoeg te doen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Säfsen Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Säfsen Resort scoort een 7.98 uit 10 op basis van 178 reviews.