Beoordelingen Vakantiepark Säfsen Resort***

Säfsen Resort***
131 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Säfsen Resort***
Säfsbyn, SE-770 10, Frederiksberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort*** in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Säfsen Resort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 131 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort*** in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Säfsen Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 224 vakantiefoto's van Vakantiepark Säfsen Resort*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalarnas. Vergelijk Vakantiepark Säfsen Resort*** met andere accommodaties in Frederiksberg.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,5
8,8
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Prima locatie om te genieten van rust en ruimte."vertalen
meneer de Vries
8,0

23-09-2014 Mooie bungalow voorzien van sauna, vaatwasser, etc. Ruim opgezet vakantiepark in prachtige omgeving. Volop gelegenheid om te wandelen, fietsen (heuvels!) en vissen. Zeer rustige omgeving. Cultuur of vermaak ligt wel op enige afstand.

met partner, Sept. 2014
"Prachtige zonsondergangen en wat een rust!"vertalen
Bert
4,0
2,0

23-09-2014 wij vonden deze accommodatie geweldig! Prachtig huisje, keurig schoon! Uitermate vriendelijke mensen aan de balie, alle zweden die wij hebben ontmoet waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een stuga vlak bij het meer. Voor mensen die minder goed te been zijn, realiseer dat het een wintersportgebied is en daardoor zeer heuvelachtig.
Ook dien je je goed te realiseren dat wanneer je zoals wij buiten het seizoen hier naar toe gaat, nagenoeg alle musea, attracties etc niet open zijn, zeker niet door de weeks!
Zweden is een groot een dunbevolkt land. Je hebt geen (grotere) supermarkt en benzinestation direct om de hoek, je moet hiervoor een behoorlijk aantal kilometers rijden. Dit geldt eigenlijk voor alles; musea en attracties. Zorg altijd dat een mobiel en tomtom bij je hebt als je pad gaat. En als van uit eten houdt.... helaas! Wij troffen zeer weinig (aantrekkelijke) restaurantjes aan in dit voor de rest geweldige land!

"Mooie plek"vertalen
Petra den Ambtman
5,0
3,0
1,0

20-09-2014 Mooi resort in een prachtige , rustige omgeving, alleen niet in het laag seizoen gaan, want alles is gewoon dicht, je kunt er dan alleen vrijdag of zaterdagavond gebruik van het restaurant maken, maar zelfs bij tijdig opgeven, was alles 'vol'. Een beetje supermarkt in de buurt, was toch al gauw 50 km verder op, evenals het tanken, dat kon in de buurt alleen op ma-wo en vrijdagmiddag en alleen betalen met visa-card, maestro of contant kon niet. Deze reis via de Anwb geboekt, maar omdat alles ver uit elkaar ligt, is 8 dagen lang genoeg om de omgeving te zien. Wil je meer van het land zien, is rond reizen een aanrader.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prachtig accommodatie."vertalen
meneer Assink
6,0
10,0

24-09-2014 Geweldig complex en goed uitgeruste stuga,s. Service aan de balie was ook goed. Leuk, klein supermarkje op het terrein.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ruim park, huisje 432 perfect"vertalen
Frans
9,0

24-09-2014 Nieuw ingericht en ruim huis voor 5 personen geschikt (3 kids) met sauna afwasmachine royale veranda en uitzicht over meer in de verte. Vlak naast wandelpaadje die bij dat meer uitkomt. De speelplekjes tussen de huizen zijn wat saai en steeds hetzelfde (schommel en zandbak geloof ik), maar bij receptie is een grotere speeltuin en binnespeelplek voor kleine kinderen. Ook wordt daar 1 of 2 keer per week klimwand en boogschieten georganiseerd tegen betaling.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nederlandse enclave in afgelegen vakantiepark"vertalen
Fam.van Osch
7,0

18-08-2014 Een heel groot park, zeer netjes en mooi (af)gelegen. Van alles te doen qua activiteiten en ook een compleet en betaalbaar supermarktje op het park. Onze bungalow was goed verzorgd en comfortabel ingericht.
95% van de gasten op het park was Nederlands, waardoor we niet echt het gevoel hadden ver weg van Nederland te zijn.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi ruim park in rustige omgeving"vertalen
Fam. Geurts
9,0

31-08-2014 Mooi ruim park in rustig omgeving. Wij hadden een huisjes met 2 slaapkamers, complete ingerichte keuken (inclusief oven), grote veranda, badkamer met sauna en een droogkast. Uitzicht was super. (huisje 137). Wij zijn hier 5 nachten geweest en was het eerste park van onze rondreis. Huisje was verder netjes en schoon. Hebben niet gegeten op het park.
Het weer viel tegen, veel regen en lage temperaturen. Niet echt typisch Zweeds zomerweer. Toch nog één middag kunnen zwemmen in het meer. Verder veel gewandeld in de omgeving. De fietstrein in Sagen in een aanrader.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel mooi park"vertalen
vonnemon
9,0

19-08-2014 Dit was het eerste park in onze Zweden in een notendopreis. Het park ligt wat afgelegen midden in een natuurpark, erg mooi. Het is een groot vakantiepark en wordt geboekt door Nederlandse reisorganisaties, daardoor veel Nederlanders (maar dat weet je als je een groepsreis boekt... voor ons dus geen probleem).
We hadden een heel mooi luxe huisje (174) met sauna, vaatwasser, oven, magnetron en bbq.
De bedden lagen heerlijk en ook de droogkast is super fijn.
De meeste huisjes zijn van particulieren en worden vervolgens verhuurd.
OP het park is veel te doen (meer met glijbanen op een vlot, dag kano huren en naar diverse eilandjes kanoën... het eerste eilandje was een 'avontureneiland'..., wandelen, er is een supermarktje, midgetgolf, wandelen, ook zijn er activiteiten te boeken als klimmen, boogschieten, elandsafari, visschool.
In de omgeving is een fietstreintje (Sägen) wat een echte aanrader is.
Wij waren 3 nachten op dit park, achteraf hadden we hier liever een nachtje extra gebleven.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi park, simpel huisje"vertalen
p
6,0
7,0

31-07-2014 Mooie ligging, simpel huisje maar aanwezig wat nodig is. Wel hadden wij 2 grote bomen voor de veranda staan waardoor het erg donker was.
Leuk is een kanotocht over het meer.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Erg leuke accomodatie"vertalen
georerne
8,0

03-08-2014 het is een goed park, netjes onderhouden. Het is een ski oord en in de zomerperiode hebben ze erg veel leuke activiteiten voor de kinderen, lekker in de natuur, rustig, huisjes staan mooi uit elkaar. Omgeving is prachtig, vol in de natuur. In de directe omgeving is weinig te beleven qua cultuur of dorpjes, dan is het een stukje rijden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, uitstekend. Prijs kwaliteit is goed van deze huisjes, ze zijn erg leuk en gezellig ingericht, wij hadden de 4/5 bedden. Inrichting was gezellig, met complete keuken, vaatwasser, keurige badkamer, sauna (voor de liefhebber in de zomer).
Er is ook een restaurant, hier hebben we geen gebruik van gemaakt, was in buffet vorm en het zag er goed uit. Voor kinderen is er genoeg te doen, voetbal/speelveld, klimwanden, midgetgolf, discusgolf, zwemmen, kanovaren, trampoline springen (professioneel/betaald 10 eur 2 uur, erg leuk). Een aanrader als je in Dalarna vakantie wilt vieren

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?