Beoordelingen Vakantiepark Säfsen Resort***

Säfsen Resort***
126 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Säfsen Resort***
Säfsbyn, SE-770 10, Frederiksberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort*** in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Säfsen Resort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort*** in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Säfsen Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 213 vakantiefoto's van Vakantiepark Säfsen Resort*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zweden. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalarnas. Vergelijk Vakantiepark Säfsen Resort*** met andere accommodaties in Frederiksberg.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,2
8,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nederlandse enclave in afgelegen vakantiepark"vertalen
Fam.van Osch
7,0

18-08-2014 Een heel groot park, zeer netjes en mooi (af)gelegen. Van alles te doen qua activiteiten en ook een compleet en betaalbaar supermarktje op het park. Onze bungalow was goed verzorgd en comfortabel ingericht.
95% van de gasten op het park was Nederlands, waardoor we niet echt het gevoel hadden ver weg van Nederland te zijn.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi ruim park in rustige omgeving"vertalen
Fam. Geurts
9,0

31-08-2014 Mooi ruim park in rustig omgeving. Wij hadden een huisjes met 2 slaapkamers, complete ingerichte keuken (inclusief oven), grote veranda, badkamer met sauna en een droogkast. Uitzicht was super. (huisje 137). Wij zijn hier 5 nachten geweest en was het eerste park van onze rondreis. Huisje was verder netjes en schoon. Hebben niet gegeten op het park.
Het weer viel tegen, veel regen en lage temperaturen. Niet echt typisch Zweeds zomerweer. Toch nog één middag kunnen zwemmen in het meer. Verder veel gewandeld in de omgeving. De fietstrein in Sagen in een aanrader.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel mooi park"vertalen
vonnemon
9,0

19-08-2014 Dit was het eerste park in onze Zweden in een notendopreis. Het park ligt wat afgelegen midden in een natuurpark, erg mooi. Het is een groot vakantiepark en wordt geboekt door Nederlandse reisorganisaties, daardoor veel Nederlanders (maar dat weet je als je een groepsreis boekt... voor ons dus geen probleem).
We hadden een heel mooi luxe huisje (174) met sauna, vaatwasser, oven, magnetron en bbq.
De bedden lagen heerlijk en ook de droogkast is super fijn.
De meeste huisjes zijn van particulieren en worden vervolgens verhuurd.
OP het park is veel te doen (meer met glijbanen op een vlot, dag kano huren en naar diverse eilandjes kanoën... het eerste eilandje was een 'avontureneiland'..., wandelen, er is een supermarktje, midgetgolf, wandelen, ook zijn er activiteiten te boeken als klimmen, boogschieten, elandsafari, visschool.
In de omgeving is een fietstreintje (Sägen) wat een echte aanrader is.
Wij waren 3 nachten op dit park, achteraf hadden we hier liever een nachtje extra gebleven.

"Mooi park, simpel huisje"vertalen
p
6,0
7,0

31-07-2014 Mooie ligging, simpel huisje maar aanwezig wat nodig is. Wel hadden wij 2 grote bomen voor de veranda staan waardoor het erg donker was.
Leuk is een kanotocht over het meer.

"Erg leuke accomodatie"vertalen
georerne
8,0

03-08-2014 het is een goed park, netjes onderhouden. Het is een ski oord en in de zomerperiode hebben ze erg veel leuke activiteiten voor de kinderen, lekker in de natuur, rustig, huisjes staan mooi uit elkaar. Omgeving is prachtig, vol in de natuur. In de directe omgeving is weinig te beleven qua cultuur of dorpjes, dan is het een stukje rijden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, uitstekend. Prijs kwaliteit is goed van deze huisjes, ze zijn erg leuk en gezellig ingericht, wij hadden de 4/5 bedden. Inrichting was gezellig, met complete keuken, vaatwasser, keurige badkamer, sauna (voor de liefhebber in de zomer).
Er is ook een restaurant, hier hebben we geen gebruik van gemaakt, was in buffet vorm en het zag er goed uit. Voor kinderen is er genoeg te doen, voetbal/speelveld, klimwanden, midgetgolf, discusgolf, zwemmen, kanovaren, trampoline springen (professioneel/betaald 10 eur 2 uur, erg leuk). Een aanrader als je in Dalarna vakantie wilt vieren

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prachtig park in nog mooiere omgeving"vertalen
Rob
5,0

11-08-2014 Echte aanrader. De combinatie met nachtboot vanuit Kiel naar Göteborg en het park is echt leuk voor jong en oud. Super geregeld bij aankomst. Alles lag klaar. Inchecken binnen 5 minuten is super. Geen nare "tellijsten met dwangsommen" als het niet klopt.
Wel totaal andere vakantie dan een strand vakantie. Geen terrasjes e.d. maar veel natuur met goed aangegeven wandel en fietsroutes. De mountainbike routes die wij gedaan hebben staan te boek als eenvoudig tot gemiddeld. Ook deze waren best serieus te noemen.
Er wordt veel georganiseerd, van "visschool" tot elandtocht. Een echte doe vakantie!

"Heerlijke plek"vertalen
jerbas1977
8,0

03-08-2014 Een van de mooiere parken tijdens onze reis.
Huis was mooi en groot (inc sauna). Er zit wel verschil in de ligging van de huisjes (sommige kijken bijv. prachtig over het meer uit).
Bij het meer is genoeg te doen voor de kinderen en alle prijzen zijn prima te doen (bijv kanohuur, wassen, winkeltje etc erg goed betaalbaalbaar)
Veel kennis bij de receptie over omgeving en activiteiten

met partner, Juni 2014
"Park midden in de natuur."vertalen
majas
10,0
10,0

09-08-2014 Prima huisje, van Nederlandse eigenaren. Schattig ingericht en super schoon. Het park is DE plek voor natuurliefhebbers. Schitterend wandelen zo uit het park. De auto kan het hele verblijf blijven staan. Prima winkel op het park. Lekkere verse broodjes, s morgens! (aardige eigenaren ook)
Frederiksberg is 3 x niks. Vergane glorie. Ook supermarktje is heel summier. Maar zorg dat je genoeg te eten en te drinken bij je hebt en je hoeft het park niet af. Wandelen, fietsen, zwemmen, varen, luieren, kortom vakantie.

met partner, Mei 2014
"Zeker een aanrader!"vertalen
A. ter Beek
8,0

21-06-2014 Mooi park, ligt wel hoog! Vriendelijk personeel! Je kunt er geweldig wandelen vanaf het park! Zeker een aanrader! Jammer dat je internet alleen per uur kan kopen en dan nog alleen internetten in het hotel.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Rustig gelegen park"vertalen
mh.nijhuis
7,0

30-08-2013 Wij hebben 3 nachten in type A (nr 412)gezeten (rondreis geboekt, ook in Orsa Grönklit, Idre Fjäll en Abbas Stugby geweest). Ruim huisje, 2 slaapkamers. Rustig park ondanks de hoeveelheid huisjes. Veranda's te klein om lekker op te zitten. Huisje rook erg naar 'hond', ik zou de volgende keer een 'huisdiervrij' huisje boeken. Badkamer met wc stonk enorm naar riool. Wifi kost 15 SEK voor 1 uur en 69 SEK voor 3 dagen. Wasmachine en droger kosten 15 SEK per was - of droogbeurt, je koopt munten bij receptie en kan wasmachine/droger reserveren. Zwemmen in het meer to de ingang of, nog beter, richting centrum rijden, bij Coop linksaf en na ong 1 km een meer ad linkerkant. Er is oven, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en droogkast. Leidingen in de douche lopen óver de muur, kans op verbranden van je voet als je ertegen aan staat. Tip:neem je eigen koekenpan/hapjespan mee! Wij hebben fietstocht 'Sifsen' gemaakt, geschikt voor families. Niet doen!!! Heel steil!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?