8,7

Uitstekend

69 reviews over Camping Tyngsjö Vildmark in het Nederlands

Altijd weer een warm weerzien

MOOSECAMP, 16-9-2016

René en Marry hebben in de loop der jaren hun huisjes flink opgeknapt. Prima bedden, fijne open haad, gezellige inrichting. Mogelijkheden om kano's te huren desgewenst met de allerbeste instructie om veilig op pad te kunnen gaan. Tyngsö Vildmark ligt aan het meer. Dus niet te verwarren met de andere kanoverhuurder die verderop in het bos zit en die niet aan het meer zit. Als we door Zweden reizen, proberen we altijd even langs te gaan bij Tyngsjö Vildmark.
Gereisd met partner in augustus 2016

Natuur, rust en activiteiten

Esther Jellema, 23-8-2016

Gerund door nederlands paar. Worden leuke Natuur activiteiten aangeboden. Kano varen is prachtig. Elandensafari geweldig!
Gereisd familie in augustus 2016

Camping Tyngsjo Vildmark is een absolute aanrader

Frans van den Broek, 16-2-2016

Rene en Marry doen zich alle moeite om de gasten het naar de zin te maken. Hun concept vind ik ijzersterk. Bijna alle activiteiten onder handbereik. Langlaufen, wandelen op speciale schoenen, ijsvissen. Voor de huskytocht moet je naar Branas, maar dat is de moeite meer dan waard. Op de camping verblijf je in een houten huisje (stuga's). Het is erg ruim. Wij vonden het er goed toeven. Het fijne van deze vakantie vonden wij dat we afgesloten waren van televisie, Ipad, vaatwasser en de winkel om de hoek. We waren op elkaar aangewezen en dat maakte alles intenser.

De kracht van Rene en Marry is hun empathisch vermogen. Het welzijn van de gasten staat voorop. De omgeving leent zich ook voor een fantastische zomervakantie. Lekker vissen, mountainbiken, trekken door de bossen, wild spotten en kanotochten maken. De eerlijkheid gebied wel om te zeggen dat deze camping uitermate geschikt is voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Wij hebben intens genoten! Het is dan ook een absolute aanrader!

Gereisd familie in februari 2016

Intens ontspannend

G. Dijkstra, 4-2-2016

Mooie omgeving, heel erg rustig en prachtige natuur.

De huisjes zijn basic maar netjes ingericht en schoon. Ze zijn dusdanig opgesteld dat iedereen zijn privacy heeft.

De mensen welke de camping runnen zijn vriendelijk en behulpzaam waardoor je je zeker welkom voelt.

Gereisd met partner in augustus 2015

een leuk weekje weg

Louis en Petra, 23-1-2016

Mooie wintervakantie gehad in Zweden. aardige eigenaren. die zelf ook een hond hadden waar onze hond het leuk mee had om mee te spelen als ze buiten liepen. ook wij hadden een super leuke week vakantie! van sneeuwschoen wandelen tot ijsvissen het was super.

de omgeving was super mooi al lag er een bultsneeuw wij hebben ons niet van te weerhouden om met onze hond mooie wandelingen te maken. om daarna lekker op te warmen in onze stuga 'eva' bij de houtkachel.

Als we van de zomer weer na zweden gaan zullen we zeker kijken of er nog een plekje is in een stuga zo dat onze hond ook het mooie zweden zonder sneeuw kan zien. toen we in onze stuga kwamen was alles schoon en warm gestookt.

Groetjes

Louis& Petra

en een poot van Gjico

Gereisd met partner in januari 2016

erg rustig gelegen

cock, 3-8-2015

De gehuurde huisjes (2 onder 1 kap) waren van binnen gedateerd maar beschikte wel over voldoende ruimte om ook binnen te verblijven(wat welkom was gezien het mindere weer deze zomer)

Vooraf was de verwachting dat de huisjes dichter bij het meer zouden liggen. De afstand is nog steeds niet ver maar omdat je op en heuvel zit is het toch een wandelingetje en heb je er geen uitzicht op.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij en de omgeving is schitterend. In de regio is behalve fietsen/kanoen en wandelen niet veel te doen. Er worden verder geen activiteiten door de "camping" georganiseerd.

Voor deze camping/stuga's moet je ook echt voor de rust gaan. Wil je een wat actiever programma waarbij de kinderen meer dingen te doen hebben kan je om eerlijk te zijn beter naar de ca 50km verderop gelegen camping in Yttermalung gaan.

Gezien de ruime woningen zou ik deze camping/stuga's meer geschikt vinden voor de wintersport tenzij je uiteraard heel rustig wilt zitten.

Gereisd familie in juli 2015

Een prima ervaring!

Ragnar en Lieneke, 23-7-2015

De accommodatie was in orde, schoon, netjes en van alle gemakken voorzien.

Goede bedden, schone lakens, prima kookgerei en bestek. Koelkast....enz.

Eventueel broodjes voor ontbijt, boodschappen kan je bestellen wordt zelfde dag geleverd.

Zelf boodschappen doen is minimaal 40 km. Rustige omgeving. Wandelen, fietsen, vissen, varen, zwemmen in de zomer en in de winter natuurlijk langlaufen, schaatsen enz.

Ook voor kinderen worden er activiteiten geregeld. Eland safari.....echt eens iets anders dan anders.

Gereisd met partner in juli 2015

geweldige vakantie

boeren, 6-3-2015

We hebben een fantastische vakantie gehad in Tyngsjö Vildmark. De stuga is basic maar heeft alles. De omgeving is prachtig en de eigenaars zijn erg gastvrij en behulpzaam. We hebben in de omgeving met de de eigenaar gelanglauft en later ook zelf een tocht gemaakt, een sneeuwsootertocht en wandeltochten gemaakt, geschaatst en ijsvissen gedaan. Op advies hebben we ook een husky sleetocht gemaakt, geweldig. Al met al een aanrader om naar Tyngsjö Vildmark op vakantie te gaan.
Gereisd familie in februari 2015

Prima ervaring!

Norbert, 18-1-2015

Tyngsjö Vildmark is een prima bestemming voor een alternatieve wintersportvakantie. Geen alpineskiën, geen aprèski, geen drukte, geen luxe. Maar gewoon lekker wandelen, stukje langlaufen, beetje schaatsen op natuurijs, een uurtje ijsvissen. En dat alles midden in de Zweedse natuur, dat wil zeggen uitgestrekte bossen, talrijke grote en kleine meren, stille wegen. De stuga's zijn sober maar doeltreffend ingericht. Meer heb je ook niet nodig in zo'n prachtige omgeving.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Winterervaring

Dick en Inge, 31-12-2014

Wij hebben een heel mooie wintervakantie gehad in Tyngsjo.

Gelukkig viel er de eerste dag een beetje sneeuw, zodat alle activiteiten (soms een beetje aangepast) toch door konden gaan. Bijna de hele week zon en heerlijke vrieskou (tot -25!) gehad. Genoten van de natuur en de rust. Ook onze kinderen van 18 en 14 vonden het geweldig!

Gereisd familie in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Tyngsjö Vildmark** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tyngsjö Vildmark in Äppelbo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tyngsjö Vildmark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tyngsjö Vildmark scoort een 8.68 uit 10 op basis van 76 reviews.