7,9

68 reviews over Camping Stensjö in het Nederlands

Prachtig gelegen camping ideaal voor gezinnen

Erno Duiveman, 12-8-2017

De camping ligt rustig gelegen aan doodlopende weg. De plaatsen zijn ruim en tegenover elkaar geplaatst in 2 rijen. Er word ontzettend veel georganiseerd voor kinderen, zij hoeven zich geen minuut te vervelen. Vlot bouwen, glijbaan bouwen...maar ook dropping en lasergamen. Ondanks deze kids en jongeren activiteiten is het prettig rustig op de camping. Om 22.00 is het stil. Het sanitair kennen we van evenementen, sanitair containers. Niks mis mee, keurig schoon. Wel is de warm water voorziening niet optimaal. Vooral bij het afwassen. Zoals op elke camping is de Wifi bij drukte niet altijd toegankelijk. Even naar de receptie lopen..daar wel! De camping ligt op 20 min. rijden van Karlskrona. Een stadje met alle voorzieningen en een breed assortiment aan winkels en 2 grote supermarkten.
Gereisd familie in augustus 2017

simpele, maar aangename plek

willemijn, 31-8-2016

Hele eenvoudige camping. Maar wel schoon, rustig, prettig gelegen aan een mooi meer en heel goedkoop! Hele aardige eigenaren, leuk ook dat er activiteiten zijn; mijn zoon heeft vooral genoten van het beachvollybaltoernooi. Zelf vond ik de camping wel behoorlijk afgelegen liggen, de dorpjes in de omgeving zijn ong 20 min rijden, en stellen echt NIKS voor, maar dat is Zweden (uitgestrekt en dunbevolkt). En het campingwinkeltje heeft (jammer genoeg) alleen ijs en broodjes.

Onthaasten in Zweden

Erik, 21-8-2016

Kees en Sabine hebben een heerlijke camping vlakbij een prachtig meer. De camping is klein, de plaatsen groot, er is voldoende te doen in de omgeving, maar het hoeft allemaal niet. De kinderen zijn de hele dag aan het spelen en zwemmen en er worden leuke activiteiten voor ze georganiseerd. Voetbal, dropping en een waterglijbaan bouwen in het meer waren favoriet. De eigenaren staan altijd voor je klaar en zorgen 's ochtends voor vers gebakken broodjes. En ook niet onbelangrijk, 's nachts is het heerlijk stil. En ja, het sanitair is niet luxe, maar wel schoon en voldoende in verhouding tot de prijs. Wij komen graag nog eens terug!
Gereisd familie in juli 2016

Ontzettend gezellig, maar wat een zootje!

Michiel & Renate, 19-8-2016

Camping Stensjö was voor ons de uitvalsplek van een enorm gezellige vakantie. Animatieteam Tim en Joris deden het super en maakten leuk contact. De eigenaren zouden ZOVEEL meer uit dit bedrijf kunnen halen. Het sanitair is niet veel soeps. Vaak koud water en echt oud en in elkaar geknutseld. De afwasplekken zijn ronduit slecht. De plekken zijn zeer ruim. Het publiek wat op Stensjö komt is sportief en niet gehecht aan luxe. We hebben met z'n allen veel gelachen. Door de leuke activiteiten ontstond er een leuke groepsbinding onder de kinderen tussen 8 en 12. De omgeving is adembenemend. Steden Karlskrona en Kalmar zijn zeer de moeite waard. Ik denk dat de bezoekers graag bereid zouden zijn wat meer te betalen voor wat beter sanitair, een barretje in één van de leuke huisjes, Wifi die het ook echt doet en wat meer advies over de omgeving. Desondanks een topvakantie gehad!

gezellige, kindvriendelijke camping

astridlutters70, 16-8-2016

Gezellige camping met Nederlandse eigenaren. De camping ligt aan een mooi meer waar je lekker kunt wandelen.

Voor de kinderen is er animatie. Onze kinderen hebben vlotten gebouwd en vonden dit super.

Er is een speeltuin waar ze zich goed hebben vermaakt. Het sanitair verdient een beetje aandacht, maar wat verwacht je voor 25 euro per nacht.

hollands dorp in zweden

martijn, 2-8-2016

Niet ons ding gebleken. Kinderen wilden niet douchen na twee keer koud water te hebben gehad. Toiletten te vaak niet netjes. Niet echt stil s avonds. Wifi heeft eigenlijk maar 1 keer gewerkt, wat lastig is als je een andere camping wilt zoeken. Omgeving is prachtig, meer is schitterend, Karlskrona op de klein half uurtje, maar totaalplaatje sluit niet bij ons aan.
Gereisd familie in juli 2016

Weekje in een stuga nabij geweldig meer

Familie de Bruin, 23-7-2016

Dit was onze eerste week Zweden als jong gezin (5+7jr). We hadden een stuga (huisje) gehuurd, wat in prive-bezit was en door de camping wordt beheerd en verhuurd. We zaten daardoor niet bij het campingveld, maar omdat er veel Nederlandse gasten waren maakten onze kinderen makkelijk vriendjes. Lange dagen hebben ze samen gespeeld in en langs het heerlijke strand en meer, geschikt voor groot en klein.

Ook de diverse activiteiten van het animatieteam waren geslaagd, passend bij de omgeving zonder over de top te gaan.

'S ochtends waren er verse broodjes en verder waren nog wat spulletjes te koop, maar geen echte winkel. Er zijn kano's en bootjes te huur voor schappelijke prijzen. Samen hebben we een nieuwe kampvuurplaats ingericht en in gebruik genomen.

Al met al een eenvoudige, maar voor wat wij zochten, perfecte camping.

We hebben erg genoten!

Tip: 's ochtends vóór 9 uur als eerste een duik maken in het spiegelgladde meer.

Gereisd familie in maart 2016

Klein, rommelig maar wel compleet

Erwin, 18-7-2016

Kleine camping (40 plaatsen ongeveer), ligt aan een meertje met prima zwemopties. De receptie van de camping, waar je ook broodjes kunt bestellen doet wat rommelig aan. Ook de speeltuin voor kleinere kinderen is een beetje een kringloopwinkeltje.

Sanitair is netjes, wel wat verouderd. Voldoende voor de periode dat wij er waren maar ik vraag me af of 2 heren toiletten voldoende is voor een volle bezetting van de camping.

Gereisd met partner in juli 2016
Cornelis van Veldhuizen,

Hoi Erwin,

Bedankt voor je review.

Voor wat betreft de WC´s, daar hoef je je helemaal niet druk over te maken. Er zijn echt wel meer dan 2 herentoiletten! Je had gewoon ook even aan de andere kant van het toiletgebouw moeten kijken! Er staan namelijk 2 toiletgebouwen maar toen jullie hier waren was niet alles open, want er was immers maar een klein deel van de plaatsen bezet.

No worries, het voldoet allemaal prima voor als het echt druk is. Totaal hebben wij 9 toiletten en 5 douches.

En die zandbak, ja, dat heb je met kinderen, die spelen daar en gooien alles omver. Wij laten ze lekker spelen :-)

Dikke aanrader!

Vanessa Porton, 3-1-2016

Als gezin van 8 personen zochten we voor afgelopen zomer een plekje om te kamperen. Liefst 1 met de natuur. Dit vonden we bij camping Stensjö! Op de ruime plaats van ong 100 m, konden we 2 tenten, ons busje, onze aanhangwagen kwijt en nog was er voldoende plek over om met 8 gezellig buiten te eten.

Waar we ons niet echt bewust van waren, is dat de 2e helft van augustus buiten het vakantieseizoen valt in Zweden. Gevolg: de animatoren die activiteiten organiseerden voor de kids waren al vertrokken. Maar, dit werd ruimschoots opgevangen door de eigenaars zelf. Een beetje beduusd in het begin, maar vol enthousiasme hielden ze onze kroost enkele uren per dag bezig.

We hebben allemaal genoten van deze vakantie. Een kleinschalige camping met alle comfort die je nodig hebt, vlak bij een groot meer. Een dikke aanrader wie op zoek is naar een beetje avontuur!

Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijke vakanties

Marc, 29-12-2015

Wat een geweldig land, dat Zweden!.

Rust, ruimte, water, oneindige bossen.

Twee vakanties doorgebracht op deze camping.

We hebben daar een ´Stuga´/huisje met eigen douche en toilet gehuurd.

Nederlands sprekende, hardwerkende eigenaren. Aardige mensen.

's Morgens zijn er verse broodjes te koop bij de receptie.

Er worden veel activiteiten georganiseerd op de camping, voor zowel jongere kinderen, als tieners, door Nederlandssprekend activiteitenteam.

De camping ligt valk bij een groot meer met duiktoren, met ook een afgezet deel voor de onervaren zwemmertjes.

Camping tussen de hoge Zweedse bomen, met sanitaire, afwasplaatsen, sportveld, speeltuin en een wifi-spot. Er zijn vuurplaatsen waar je zelf een kampvuur kan maken. Of marshmallows kan roosteren. Genoeg te doen in de omgeving, steden, musea, kasteel etc. Grote supermarkten op een half uur rijden in Karlskrona.

Heerlijke vakanties. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stensjö in Holmsjö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stensjö zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stensjö scoort een 7.94 uit 10 op basis van 68 reviews.