• Entertainment8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cruiseschip Zuid-Holland*** bij :

1 review over Cruiseschip Zuid-Holland in het Nederlands

Zeilweek met 4 mavo

Cindy Hoekwater, 9-9-2012
    • Entertainment8

Met een groep van 19 jongeren en een begeleider zijn wij vier dagen met de Zuid-Holland gaan reizen. De bemanning was erg vriendelijk en probeerde de bemanning bij de reis te betrekken. Vooral als je liet zien zeilen leuk te vinden, kon je steeds meer taken uitvoeren. Helaas was de watertank na 1 dag leeg, waarschijnlijk door te veel gebruik door de jongeren, waardoor enige vertraging is opgelopen. Ik had verwacht dat zeilen intensiever zou zijn, maar dit heeft alles te maken met het weer en dat was bij ons zonnig en weinig wind, waardoor zeilen minimaal was maar het comfort op het dek heerlijk!
    Gereisd familie in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Cruiseschip Zuid-Holland in Harlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Cruiseschip Zuid-Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Cruiseschip Zuid-Holland scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.