Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort

Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort
Whale's Way Ocean Resort
2,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort bij:

4 reviews over Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar....

Ton en Madeleine, 13-1-2011

We zijn een aantal jaren geleden al een keer gast geweest, maar nu bij de nieuwe eigenaren is alles net zo perfect geregeld als vroeger. Zeer gastvrij en het ontbreekt je aan niets!!! We hebben Whales Way als uitvalsbasis gebruikt voor onze tripjes naar Oudtshoorn, George en Mosselbaai. Verder zijn er in de buurt div toeristische bezienswaardigheden. Je hoeft je geen moment te vervelen en de eigenaren zijn ook bij het plannen van je uitstapjes zeer behulpzaam. Ik zou er wel permanent willen wonen met zo'n uitzicht op de zee en het binnenland.....ja, uitzicht naar twee kanten!
Gereisd met partner in december 2010

Beste B&B ooit!

Ton en Madeleine Brekelmans, 13-1-2011

Niet verder zoeken naar een B&B, want beter dan Whale's Way is er niet.

Het huis, de ligging, de kamers, de eigenaren....allemaal precies zoals het moet zijn.

Jaren geleden zijn wij bij Whale's Way geweest en het tweede bezoek bevestigde alleen maar onze positieve ervaringen.

Gereisd met partner in december 2010

Onze mooiste kamer ooit!

Anna, 1-12-2010

Wij hebben drie weken door zuid Afrika gereisd en daarbij van 16 verschillende B&B's gebruik gemaakt. Whale's Way was daarvan het beste adres van allemaal. Gelukkig hadden we daar toevallig voor drie nachten geboekt. Wij hebben al veel gereisd en in al heel veel hotelkamers (ook 4* en 5*) en B&B's gelogeerd maar bij WWOR hadden we de allermooiste kamer ooit, niet alleen in grootte maar ook in inrichting, bed, en uitzicht (vanuit je bed 's ochtends de dolfijnen zien langkomen!). Ook het ontbijt was ongeëvenaard.

Wij kenden deze gloednieuwe eigenaren niet (ze waren net sinds 14 dagen gastheer en -vrouw toen wij er waren), maar ze waren superaardig, gastvrij en behulpzaam.

Het was heel jammer om er weg te moeten en het was wat ons betreft wat accommodatie betreft het hoogtepunt van onze vakantie.

Gereisd met vrienden in november 2010

Mooiste plek waar we ooit geslapen hebben!

anna05_37, 1-12-2010

Wij hebben 3 weken door zuid Afrika gereisd en daarbij op 16 verschillende locaties geslapen. Whale's way Ocean Retreat was de allerbeste. Wij hebben al heel veel gereisd en al in veel hotels (ook 4* en 5*) en B&B's geslapen. Het niveau van B&B's is ZA is verrassend hoog, maar onze suite in WWOR was de allermooiste kamer die we ooit hebben gehad. Behalve de enorme grootte was ook de aankleding prachtig, hed bed heerlijk en het uitzicht fenomenaal. Waar anders kan je de dolfijnen zien langskomen vanuit je bed? De gloednieuwe eigenaren (ze hadden de B&B pas 14 dagen toen wij kwamen) zijn hartstikke aardig en behulpzaam en zelfs het ontbijt was ongeëvenaard. Wij kennen deze mensen verder niet maar ze verdienen een toprecensie van ons want het was gewoon een superadresje en qua accommodatie het hoogtepunt van onze vakantie.
    Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort in Wilderness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Whale's Way Ocean Resort scoort een 2.5 uit 10 op basis van 7 reviews.