Hotel Rijk's Country ***

9,5

2 reviews over Hotel Rijk's Country in het Nederlands

Prachtig mooi hotel

Wilma Heinen, 16-11-2009

We werden begroet met een welkomsdrankje en bij onze naam welkom geheten, we hadden een kamer in het aanleun huis. Erg mooi uitzicht over de wijnvelden en de witte rozen in de tuin, prima badkamer erg groot, tv en buiten zitje voor je kamer. Wel buiten Tulbagh ongeveer 2 km. Erg leuk stadje.

Volgende morgen was onze auto ook nog even gewassen, erg vriendelijk personeel, een aanrader dus, moet in de winter ook erg mooi zijn omdat dan de omliggende bergen sneeuw heeft.

Gereisd met partner in oktober 2009

Rene Serree, 22-1-2008

Dit hotel ligt op een wijnlandgoed en beschikt over een eigen wijnkelder (privat cellar) Sinds 2000 wordt wijn gebotteld. Hotel is gevestigd in een oudhollands (kruis)gebouw en de kamers(10) zijn in de naastgelegen gebouwen. De tuin/wijngaard is perfect onderhouden en zo ook het ruime zwembad met ligstoelen en buitenkeuken (braai). De kamers zijn groot en eenvoudig ingericht. Sanitair is eenvoudig maar netjes. 's morgens koffie en thee op bed! Het restaurant is kleinschalig maar van goede kwaliteit, eenvoudige kaart. De wijnkaart is beperkt. De bediening is vriendelijk. Op 80 minuten van Kaapstad is dit een prachtige lokatie om even helemaal tot rust te komen. 1 of 2 nachten is ideaal.
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rijk's Country in Tulbagh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rijk's Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rijk's Country scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.