8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jan Harmsgat Country House bij :

3 reviews over Hotel Jan Harmsgat Country House in het Nederlands

Uitmuntend

Jaap de Wit, 2-2-2009

JanHarmsgat vonden wij een schitterende plaats met heel gastvrije mensen, prachtige luxe kamers en uitstekend eten. Rondom deze, met veel liefde gerestaureerde, bijna 300 jaar oude wijn- en fruit boerderij, liggen mooie gaarden met veel rust en privacy
Gereisd met vrienden in december 2008

ellie, 3-1-2006

Vond de ontvangst erg gastvrij. Het zag er allemaal erg mooi uit. Alleen bleek dat er op het landgoed nog een huisje stond dat was een eindje rijden. Daar werden wij dus naar toe gebracht. 's avonds moesten wij dus weer terug naar het hoofdgebouw en hebben wij daar gegeten. De eigenaar zei dat wij gewoon wat alcohol konden drinken want wij zouden wel weggebracht worden. Toen het tijd werd om te vertrekken bracht ons dus niemand weg en geheel tegen onze principes in moesten we dus met alcohol op achter het stuur. 's ochtends stond het ontbijt klaar in het huisje (beschimmelde jam en nog wat van die vieze dingen die over de datum waren) Daarna moesten we ook nog betalen voor het eten. Wij hadden begrepen dat dit in de prijs zat. Dubbel betaald dus. Misschien hebben wij gewoon pech gehad maar ik vindt het geen aanrader. Je kan daar ook niets doen. Zoals de naam al zegd Jan Harmsgat
Gereisd anders in januari 2006

Elles, 15-2-2005

Jan Harmsgat Country House http://www.jhghouse.com/ ligt tussen Montagu en Swellendam in. Dus 's avonds weinig vertier, behalve om daar te dineren. Het diner is wel erg goed en persoonlijk omdat ze slechts vier kamers hebben en het ligt niet op een locatie waar mensen naar toe rijden om te komen dineren. Het is niet heel goedkoop, maar het is ook wel heel luxe. Prachtig zwembad, heel rustig en mooie kamers in oude slavenlodge.
Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jan Harmsgat Country House in Swellendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jan Harmsgat Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jan Harmsgat Country House scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.