Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge ****

Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge
Ryneveld Country Lodge
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge in het Nederlands

Sfeervolle B&B

Jean Bruijnzeels, 12-5-2009

Ryneveld Lodge is een B&B in een voor Westkaap typische koloniale architectuur. Prettige, deels antiek ingerichte kamers, goed verzorgd ontbijt, vriendelijke en behulpzame mensen. Pal naast de Universiteit en het centrum.
Gereisd alleenreizend in april 2009

Laat je niet misleiden door 4 sterren

tineke, 16-4-2009

Omdat er een grote brand woedde bij Paarl, zijn we naar deze lodge uitgeweken. Er was in Stellenbosch op dat moment niet veel plaats. Wel nog in Ryneveld lodge en dat is te begrijpen. Deze lodge maakt zijn vier sterren op geen mijlen na waar.

Je denkt dat je in een lodge komt te slapen, maar in feite word je ergens anders in de straat ondergebracht in een oud slavenhuisje, en wel in het opgelapte schuurtje van een slavenhuisje. Er zat dan wel zo'n monsterlijke airco in, maar met buiten 38 gr is het met zo'n laag plafonnetje toch behoorlijk benauwd.

Je denkt ook niet, kom ik ga mijn badtas eens inpakken en vragen of ik mag zwemmen in de tuin van de echte lodge. Waar zou je je moeten omkleden?

Het ontbijt - dat wel in de lodge - was niet slecht, maar de bedienden misten duidelijk leiding en vergaten van alles. De 'mevrouw ' kwam alleen af en toe de fruitvliegjes verjagen. Er kon geen woord af.

Enfin, we hebben maar betaald, ook dat was een woordeloze transactie. Wat een sjagrijnig geheel.

Gereisd met partner in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ryneveld Country Lodge scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.