Hotel Lanzarac Manor & Winery *****

Hotel Lanzarac Manor & Winery
Lanzarac Manor & Winery
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lanzarac Manor & Winery bij:

3 reviews over Hotel Lanzarac Manor & Winery in het Nederlands

stuurman, 18-3-2008

Toch een opmerking.

Een van ons had zijn gouden aansteker op het terras laten liggen.

De volgende dag opgemerkt en navraag bij de receptie gedaan: niet gevonden.

20 minuten later: is het soms deze? Ja dus.

Door een personeelslid gevonden en even toegeeigend.

Door het management kennelijk alsnog achterhaald, waarvoor hulde.

Maar dat het kon gebeuren is zo'n hotel onwaardig!

Gereisd met vrienden in maart 2006

Kees van der Wiel, 13-12-2007

Rustig gelegen hotel met veel sfeer. Het personeel is heel servicegericht. De medewerkers aan de receptie waren slecht geïnformeerd om te adviseren over lunch en diner buiten het eigen hotel.

Kamers zijn sfeervol ingericht, maar net niet "top".

Goede uitvalsbasis om de wijnroutes te doen of om te gaan golfen.

Gereisd met partner in december 2007

Bob Philipsen, 31-12-2004

Mei 2004

Dit is een rustige periode voor Zuid Afrika. We konden een erg gunstige prijs krijgen, inclusief 3-gangendiner.

Zodra je de oprijlaan komt oprijden weet je dat dit genieten wordt. De restaurants zijn uitmuntend. Zoals ik hierboven al schreef hadden wij een arrangement inclusief diner. Het komt vaak voor dat je dan afgescheept wordt met een armzalig diner. In dit hotel is het alles behalve. Ook de uitgebreide wijnkaart bevat naast wijnen van Lanzerac zelf ook veel andere Zuid-Afrikaanse wijnen.

Een speciaal aandachtspunt verdient het ontbijt. Naast een uitgebreid buffet, worden de talrijke warme items à la carte geserveerd.

Als u een bruidspaar bent meldt dit bij de reservering, u zult versteld staan wat ze voor leuke extra's bieden.

We zijn allebij horeca mensen en hebben zelf in diverse 5 sterren hotels gewerkt, maar Lanzerac wist ons zelf nog te verbazen.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lanzarac Manor & Winery in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lanzarac Manor & Winery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lanzarac Manor & Winery scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.