Lodge Bonne Esperance Guest Lodge ***

Lodge Bonne Esperance Guest Lodge
Bonne Esperance Guest Lodge
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge Bonne Esperance Guest Lodge bij:

7 reviews over Lodge Bonne Esperance Guest Lodge in het Nederlands

Eveline & Wil, 7-1-2009

Charming small B&B in central Stellenbosch

Charmant en gezellig B&B met veel persoonlijke aandacht. Mooie kamers en verrukkelijk ontbijt met eieren naar wens en veel vers fruit en diverse soorten brood. Bedden en badkamer prima. Ligging in Stellenbosch centrum maakt alle restauranten en barretjes op loopafstand. Probeer eens Beads of de pizzeria. Prijzen R320 per person. 1 euro is R13,5 op het moment dat wij er waren in december 2008

Gereisd met partner in december 2008

Wil & Eef, 5-1-2009

Gereisd met partner in januari 2009

Wat een prima service!

Fam. Enklaar, 15-12-2008

Onderweg naar Stellenbosch bleek dat onze auto kuren begon te vertonen. Eenmaal aangekomen bij Bonne Esperance bleek dat ook de 2e auto kuren had (lekke band). Petra de dame achter de receptie heeft geholpen bij het wijzigen van de restaurantreservering, heeft ervoor gezorgd dat de band verwisseld werd. Kortom, enorm behulpzaam. Ook de accommodatie zelf is prima. Kamers zijn goed, deur naar het toilet wat minder handig, maar de kamer op zolder is prachtig en zeer ruim! Ontbijt en eetzaal prima! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Inez, 17-11-2007

Ik verbaas me over de onderstaande beoordeling. Wij werden aangenaam gastvrij ontvangen. Annemien en de andere dames stonden altijd voor ons klaar en maakten reserveringen als we dat vroegen. Erg persoonlijke en prettige ervaring. Wij verbleven in kamer 4, volgens 1 van de dames de mooiste kamer van de guest lodge met eigen toegang vanuit de tuin. Inderdaad een opvallend leuke kamer en was prima verzorgd.

Ook aan het ontbijt heb ik niets op te merken.

Sterker nog, ik vond deze guest house buitengewoon prettig. Niet te veel gasten, wel de ruimte en ziet er leuk uit. En op loopafstand van alle leuke restaurants en winkels. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in november 2007

a. willems, 24-7-2006

Er is al zeker 15 jaat geen Rand geinvesteerd in dit guest house. De melk in de koelkast was als pudding zo stijf - zuur, ijskast vol vieze kringen, smerige vloer, kapotte wc, vieze prullenbak, slechte verlichting, slechte bedden, oude dekens, en het ontbijt serveert taai fabrieksbrood en urenoude koffie. De slechtste accommodatie die we in Z.Afrika hebben gehad.
    Gereisd familie in juli 2006

Karo, 17-1-2006

I found this guesthouse quite charming
    Gereisd anders in januari 2006

Klaas en Annet, 7-6-2005

Ziet er van buiten leuk uit maar erg klein en wat verouderd. Personeel was niet vriendelijk en gastvrij. Geen eetgelegenheid alleen ontbijt.
    Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Bonne Esperance Guest Lodge in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Bonne Esperance Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Bonne Esperance Guest Lodge scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.