Lodge Khoka Moya Safari Lodge ***

Lodge Khoka Moya Safari Lodge
Khoka Moya Safari Lodge

1 review over Lodge Khoka Moya Safari Lodge in het Nederlands

Frans Veenboer, 22-1-2005

Khoka Moya Safari Lodge maakt deel uit van het Krugerpark. Wij zijn er in 2002 geweest.Het zijn 10 eenvoudige huisjes, op palen, met douche en toilet. Het arrangement is volpension, inclusief de gamedrives.Er is een klein zwembad. Wel duur, maar erg bijzonder. Geen omheining om de wilde dieren buiten te houden. Lieve mensen, goede verzorging. Plotseling op internet onvindbaar (2004). Wel het broertje met dezelfde naam, maar dat zijn tenten.Het is ons zo goed bevallen dat we het weer willen bezoeken, maar we kunnen het niet meer vinden.
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Khoka Moya Safari Lodge in Saldanha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Khoka Moya Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Khoka Moya Safari Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.