Hotel Dennehof Karoo Guest Houses ****

8,8

4 reviews over Hotel Dennehof Karoo Guest Houses in het Nederlands

fantastische plek

Mark en Marloes, 1-12-2008

We verbleven in het hoofdgebouw, in een mooi ingerichte kamer. 's ochtends heerlijk ontbijten in de ochtendzon op het terras met landelijk uitzicht. De kamer was voorzien van een heerlijk kingsizebed.
Gereisd met partner in november 2008

Verrassend mooie stek in een prachtig landschap

Mark en Marloes, 30-11-2008

Na een indrukwekkende rit door de Swartbergpas kom je in Prince Albert. Dit kleine plaatsje heeft niet heel veel te bieden, maar heeft wel Dennehof. We hadden een kamer in het hoofdgebouw. De kamer was bijzonder smaakvol ingericht en beschikte over een kingsizebed.
Gereisd met partner in november 2008

De moeite waard qua accommodatie

M&M, 24-8-2008

Na een mooie, indrukwekkende rit door de Swartbergpas kwamen wij aan bij Dennehof. Wij hadden de honeymoonsuite geboekt. Zeer goedkoop (60 euro p.n., in hun laagseizoen) en de de moeite waard! Mooie kamer met jacuzzi, relaxte veranda. Keukentje was wel heel klein en oudbollig. Leuk terrein met mooie tuin en het ontbijt in de ochtendzon op hun terrasje was zeer aangenaam! Er is in het kleine plaatsje niet veel te beleven, wel wat restaurants. Wij gebruikten dit hotel voor onze doorreis omdat we de Swartbergpas wilden zien.
Gereisd met partner in juli 2008

Jacqueline en Harry, 19-3-2006

Mooie romantishce kamers en een geweldig apart liggende Karoohuis (Olivehouse). Schitterende omgeving aan de voet van de Swartbergpas, waar je schitternden bergtochten kunt maken
Gereisd met partner in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dennehof Karoo Guest Houses in Prince Albert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dennehof Karoo Guest Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dennehof Karoo Guest Houses scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.