Vakantiepark Dune Park

Voor ons niet meer...

JannekeV, 23-2-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Tijdens onze rondreis in Z-Afrika in Dunepark geweest. Een park met mooie vakantiehuizen, voornamelijk 2-onder-1-kapwoningen. Zowel binnen als buitenkant vd woning ziet er perfect uit. Netjes verzorgd, ook de tuinen en plantsoenen. Personeel aan de receptie is onvriendelijk en onvolledig. Bleek dat we via een andere (?!) organisatie geboekt hadden waardoor we de sleutel konden gaan ophalen bij de portier (letterlijk bij de slagboom) en verder kregen we o,o info. Later weer terug, gaan vragen waar zwembad is, waar we kunnen ontbijten, welke richting het strand is enz. Moest eruit getrokken worden. Absoluut on-afrikaans gedrag. Handdoeken voor het zwembad hadden ze niet (?!), we hoorden later dat ze die niet gaven aan gasten vd organisatie waarbij ons huis was geboekt.

Ontbijten deden we alleen, gasten waren er weinig, ondanks hoogseizoen. Ontbijt en diner: matig. Net buiten park ligt "Grill en Pub Wybo" daar hebben we heerlijk gegeten, was daar erg druk en gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dune Park in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dune Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dune Park scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.