1 review over Aparthotel Castleton Suites in het Nederlands

Mooi gelegen complex

Maurits , 21-11-2010

De Castleton Suites in Plettenberg Bay liggen heel mooi tegen een helling met - als je geluk hebt - een prachtig uitzicht over de baai. De appartementen zijn eigendom van particulieren, dus wat de inrichting betreft moet je ook geluk hebben. Wij hadden vanuit het appartement een mooi uitzicht, maar de inrichting van de royale woning was wat oubollig. Niettemin, de woning was heel compleet. Het complex is goed beveiligd. Het restaurant serveerde uitstekende gerechten tegen een uiterst vriendelijke prijs. Om je in en om Plettenberg Bay vrij te kunnen bewegen heb je wel een auto nodig. Die hadden wij dan ook. En wij hebben van dit deel van de Tuinroute genoten. Mooie stranden. Als je geluk hebt zicht op walvissen en dolfijnen.
Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Castleton Suites in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Castleton Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Castleton Suites scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.