Beoordelingen Hotel De Leeuwenhof Estate****

De Leeuwenhof Estate****
6 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Leeuwenhof Estate****
Sonstraal Road, 7646, Paarl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Leeuwenhof Estate**** in Paarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Leeuwenhof Estate**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Leeuwenhof Estate scoort een 10,0 uit 10, op basis van 6 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Leeuwenhof Estate**** in Paarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Leeuwenhof Estate****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Leeuwenhof Estate**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 42 vakantiefoto's van Hotel De Leeuwenhof Estate**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Zuid-Afrika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Westelijke Kaap. Vergelijk Hotel De Leeuwenhof Estate**** met andere accommodaties in Paarl.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

6 beoordelingen over De Leeuwenhof Estate****

6 beoordelingen
9,7
9,9
10,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Okt. 2014
"Geweldige plek om te verblijven in het wijngebied."vertalen
Gerrit
10,0

22-10-2014 Nederlandse eigenaar die hier al 11 jaar woont met vrouw, zoon en dochter. geeft zeer nuttige tips over de omgeving en is bovendien een ondernemer met verstand en een fijne gesprekspartner onder het genot van een glaasje wijn. Bovendien voortreffelijk gegeten in de tuin aan het zwembad. Kaapstad op een half uurtje.

Met partner, Mei 2014
"Fantastisch en héél vriendelijk personeel!"vertalen
Matthijsn
10,0

20-06-2014 De Leeuwenhof voelt als een warm bad. Toen we arriveerden werden we hartelijk ontvangen door Daan, de eigenaar. Hij kwam net terug van het guaveplukken/oogsten. Hij liet ons direct een rijpe guave proeven en vertelde over de vrucht en de geschiedenis van de boerderij. Een leuker ontvangst konden wij ons niet wensen. De kamer was perfect; ruim, super schoon en al het noodzakelijke aanwezig. We kregen een goed advies waar we die avond konden eten. Het ontbijt, gemaakt door de zoon van Daan, was overheerlijk. Een plek om naar terug te keren en graag wat langer!

Met partner, Feb. 2013
"Prachtige plek"vertalen
s_wernars_1
10,0

07-03-2013 Hotel De Leeuwenhof Estate dit jaar voor de eerste maal bezocht. Een fantastische plek waar Daan, Yvonne en Stefan alles doen om het hun gasten naar het zin te maken. Een warm welkom. Met een Internationaal gezelschap is het goed toeven in hun restaurant of tijdens de regelmatig georganiseerde traditionele Braai. Met twee heerlijke zwembaden zou je bijna vergeten de prachtige omgeving te ontdekken. Vanuit de kamer kijken we uit op Paarl berg en horen we het geluid van de Ibis op de achtergrond. Vooraf aan de Braai geeft Daan een rondleiding over de wijnfarm en sluit je af met een wijnproeverij. In een woord geweldig en we plannen om terug te komen worden nu al weer gemaakt.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel De Leeuwenhof Estate**** b...

Met een groep, Okt. 2012
"Waanzinnig mooi......"vertalen
Nathalie
10,0

18-01-2013 In oktober 2012 hier geweest met moeder en zussen, superverblijf gehad!!
Zo'n gastvrijheid vergeet je niet snel, één avond met de eigenaars rond de braai gezeten.....

Met oudere kinderen, Dec. 2011
"Super locatie"vertalen
henk van de steeg
10,0

07-02-2012 een super locatie middenin het wijn gebied. eigenaars zeer gastvrij. We hebben genoten.

Met vrienden, Juli 2010
"Een Oase van rust"vertalen
Suzana Westmaas
9,0

31-07-2010 Ik kom al een paar jaar in prachtige dit B&B. De ligging is perfect om uitstapjes te maken naar Paarl, Franschhoek en Stellenbosch en maar 60 km vanaf Kaapstad. De familie is super aardig en zal je in alles helpen om je weg te vinden. Ze hebben 4 kamers voor 2 personen en 2 appartementjes voor 4 personen met uitzicht op de Paarl Mountains - fantastisch! Begin de dag met een lekker ontbijt van fruit, yoghurt of müsli. Hoe wil jij je eitje hebben? Daarna ga je relaxen bij het zwembad of boek je via de eigenaar een rit met paarden of quads in de bergen van Paarl. Safari park Aquila is maar 1,5uur rijden vanaf De Leeuwenhof.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?