Hotel De Leeuwenhof Estate ****

De Leeuwenhof Estate

8 reviews over Hotel De Leeuwenhof Estate in het Nederlands

Fantastische plek

Simone Roord, 11-12-2016

de Leeuwenhof is een oude boerderij uit 1689 met een flinke lap landbouwgrond erom heen. Het is een heerlijk rustige plek omgeven door fruitbomen en mooie flora en fauna. Er heerst stilte alleen onderbroken door fraai fluitende speciale soorten vogels. Toen wij er waren zaten er grote Afrikaanse Oehoe's in de boom en zaten de eekhoorn elkaar achterna in de bomen.

De kamers zijn ruim en schoon, de bedden slapen goed. De wifi werkt prima. Koffie en theefaciliteiten zijn op de kamer. Het ontbijt is zeer smakelijk en uitgebreid; aanrader: "Daans omelet". In de avond wordt er een 3 gangenmenu geserveerd voor een goede prijs. Zondag is de kok vrij. In Paarl zelf zijn goede gelegenheden om een smaakvolle maaltijd te gebruiken.

Het zwembad is aangenaam met gratis handdoeken. Ligbedden en parasols zijn voldoende aanwezig. Er kan ook gekozen worden voor een plek in de schaduw onder de bomen.

Yvonne, Daan, Stefan en Tessa doen er alles aan om het verblijf op de Leeuwenhof zo fijn mogelijk te laten verlopen.

Topplek; absolute aanrader. We hopen er oktober 2017 terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

geweldig hotel

jan en ine van poppel, 31-12-2014

de leeuwenhof is een hotel waar je je welkom voelt en waar je het gevoel hebt dat je thuis bent!. De familie van Leeuwen doet hun uiterste best om de gasten te verzorgen, te adviseren wat uitstapjes betreft en je een relaxed gevoel te geven. Wij zijn hier geweest met een gezin van 12 mensen in de leeftijd van 8 tot en met 72 jaar en allemaal hadden wij het geweldig naar onze zin. Wij gaan hier nog heel lang van nagenieten. wij bedanken de familie van leeuwen voor een geweldige vakantie!!!
Gereisd met vrienden in december 2014

Geweldige plek om te verblijven in het wijngebied.

Gerrit, 22-10-2014

Nederlandse eigenaar die hier al 11 jaar woont met vrouw, zoon en dochter. geeft zeer nuttige tips over de omgeving en is bovendien een ondernemer met verstand en een fijne gesprekspartner onder het genot van een glaasje wijn. Bovendien voortreffelijk gegeten in de tuin aan het zwembad. Kaapstad op een half uurtje.
Gereisd met partner in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Leeuwenhof Estate bij:

Fantastisch en héél vriendelijk personeel!

Matthijsn, 20-6-2014

De Leeuwenhof voelt als een warm bad. Toen we arriveerden werden we hartelijk ontvangen door Daan, de eigenaar. Hij kwam net terug van het guaveplukken/oogsten. Hij liet ons direct een rijpe guave proeven en vertelde over de vrucht en de geschiedenis van de boerderij. Een leuker ontvangst konden wij ons niet wensen. De kamer was perfect; ruim, super schoon en al het noodzakelijke aanwezig. We kregen een goed advies waar we die avond konden eten. Het ontbijt, gemaakt door de zoon van Daan, was overheerlijk. Een plek om naar terug te keren en graag wat langer!
Gereisd met partner in mei 2014

Prachtige plek

s_wernars_1, 7-3-2013

Hotel De Leeuwenhof Estate dit jaar voor de eerste maal bezocht. Een fantastische plek waar Daan, Yvonne en Stefan alles doen om het hun gasten naar het zin te maken. Een warm welkom. Met een Internationaal gezelschap is het goed toeven in hun restaurant of tijdens de regelmatig georganiseerde traditionele Braai. Met twee heerlijke zwembaden zou je bijna vergeten de prachtige omgeving te ontdekken. Vanuit de kamer kijken we uit op Paarl berg en horen we het geluid van de Ibis op de achtergrond. Vooraf aan de Braai geeft Daan een rondleiding over de wijnfarm en sluit je af met een wijnproeverij. In een woord geweldig en we plannen om terug te komen worden nu al weer gemaakt.
Gereisd met partner in februari 2013

Waanzinnig mooi......

Nathalie, 18-1-2013

In oktober 2012 hier geweest met moeder en zussen, superverblijf gehad!!

Zo'n gastvrijheid vergeet je niet snel, één avond met de eigenaars rond de braai gezeten.....

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Super locatie

henk van de steeg, 7-2-2012

een super locatie middenin het wijn gebied. eigenaars zeer gastvrij. We hebben genoten.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

een Oase van rust

Suzana Westmaas, 31-7-2010

Ik kom al een paar jaar in prachtige dit B&B. De ligging is perfect om uitstapjes te maken naar Paarl, Franschhoek en Stellenbosch en maar 60 km vanaf Kaapstad. De familie is super aardig en zal je in alles helpen om je weg te vinden. Ze hebben 4 kamers voor 2 personen en 2 appartementjes voor 4 personen met uitzicht op de Paarl Mountains - fantastisch! Begin de dag met een lekker ontbijt van fruit, yoghurt of müsli. Hoe wil jij je eitje hebben? Daarna ga je relaxen bij het zwembad of boek je via de eigenaar een rit met paarden of quads in de bergen van Paarl. Safari park Aquila is maar 1,5uur rijden vanaf De Leeuwenhof.
Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Leeuwenhof Estate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Leeuwenhof Estate in Paarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Leeuwenhof Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Leeuwenhof Estate scoort een 10 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: