8,5

Uitstekend

4 reviews over Lodge Stone Breaker Country Lodge in het Nederlands

Lekker genieten

Daniel Edelenbosch, 18-6-2009

Twee mooie dagen gehad. Ruime kamers, schoon en netjes. Lekkere bedden en een goede douche/bad. Het ontbijt is erg lekker. De hikingtrail op het grondgebied van de lodge is niet spectaculair. Het ligt erg mooi en uit eten bij De oude Meul is aan te raden. Mijn volgende verblijf in Oudtshoorn heb ik al weer geboekt bij deze lodge.
Gereisd familie in juni 2009

Topper!!

Jeroen en Marieke, 24-10-2008

Wij zijn hier pas 2 nachten geweest.

Super ligging tussen de bergen en struisvogel-farms. Met de auto zit je zo in het centrum van Outdshoorn, Swartbergpas en Cango caves. De eigenaar Michael is heel aardig en heeft een heerlijke braai voor ons bereid. Ook kan je aan de overkant van de weg heerlijk eten in restaurant de oude meul.

De kamers zijn mooi, schoon en ruim en de tuin waarin de lodges liggen is prachtig.

Een echte aanrader voor wie van rust en natuur houdt! Als we nog eens in Zuid Afrika komen gaan we zeker weer hierheen!

Gereisd met partner in oktober 2008

Aanrader, ook met kinderen

Smid, 12-8-2008

Wij hebben hier 2 nachten gezeten met 2 kinderen (6 en 8).

Ruime kamers. Vraag om de kamer met stapelbed anders krijg je een groot redelijk gammel bed in slaapkamer geplaatst.

Er zijn kamers die ook een ruim keukentje hebben.

Ontbijt goed verzorgd.

Aardige eigenaren.

Acco ligt aan doorgaande weg..maar daar heb je geen last van.

Geen dinermogelijkheden en ook niets in de nabije omgeving... maar wel tegenover een restaurant waar je aardig kan eten.

De tuinman wast ongevraagd dagelijks je auto

Gereisd anders in juli 2008

Annalies, 12-6-2008

Erg mooie lodge gelegen tussen Oudtshoorn en de Cango Caves. De kamers liggen verspreid over het terrein en het ligt erg mooi en landelijk. Ontbijt was goed in een gezellige huiskamersfeer.

Geen mogelijkheid tot avondeten op lokatie maar wel bij een lodge vlakbij. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, in ons geval de eigenaren zelf.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Stone Breaker Country Lodge in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Stone Breaker Country Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Stone Breaker Country Lodge scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.