3 reviews over Hotel Kleinplaas in het Nederlands

Niet weer

Baukje Falkena-de Jong, 8-3-2010

Geen leuke ontvangst, mensen waren meer met andere dingen bezig. Kamer/huisje was groot. Het was er koud, kil. Dit was de enige accomodatie tijdens onze 23 daagse autorondreis door Zuid-Afrika die voor ons niet voor herhaling vatbaar is.

Gr. Benno & Baukje

Gereisd met partner in juni 2009

Prima park

Ellen en Andor, 19-8-2008

De bungalows zijn ruim, compleet en schoon. Ook is er voldoende privacy, ieder huisje een eigen braai, en het groen (gras en stroken met bomen) ziet er verzorgd uit. De service is uitstekend, zo kon onze groep gebruik maken van de uitstekende centrale braai inclusief borden, bestek en glazen. Het eten en drank hebben we zelf verzorgd. De ligging is op loopafstand naar het centrum en de Cango wilflife ranch.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Carmen Schaap, 12-2-2008

Het is geen hotel, maar een soort vakantiepark, met huisjes. De huizen zijn netjes ingericht met keuken en badkamer. Mogelijkheid tot bbqen in de plaatselijke tuin. Leuk zwembad, gezellig druk. Ook verblijven er mensen met tenten en caravans.

Het centrum van Oudshoorn is ong 6 min. lopen, is niet zo bijzonder, wel lekkere restaurants.

Tip: bezoek een struisvogelfarm, je kan zelfs struisvogelrijden en een struisvogelbiefstuk is ook erg lekker

Gereisd met vrienden in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleinplaas in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleinplaas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleinplaas scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.