6,6

Matig

2 reviews over Hotel Avondblij Guesthouse in het Nederlands

geen gordijen voor ramen

kieskeurig, 21-11-2013

het lijkt de USA in dit huis wel . alles groot en ruim (kamer 2) met groot bad alleen jammer dat voordat het bad vol is de warm water op is. jammer geen overgordijnen . dus vrij licht at night. geen zeep voor douche of bad , weinig wc papier. harde bedden. wel schoon en ontbijt meer dan genoeg keuze en hoeveelheid, helaas geen gratis internet , wil de eigenaar 50 rand voor hebben, te veel voor 1 nacht vonden wij
Gereisd met partner in januari 2013

Niet heel goed maar ook niet slecht.

Marlies, 28-10-2012

Op rondreis door Zuid Afrika waren we ook 1 nacht in dit guesthouse. We hadden de hele reis erg goede B&B's. Avondblij viel wat uit de toon bij de rest. Het was niet slecht. Kamers waren erg ruim maar niet gezellig en erg koud. De badkamer was heel klein en nog veel kouder. Het geheel was nogal sfeerloos. Ontbijt was eenvoudig en ook niet zo gezellig.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avondblij Guesthouse in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avondblij Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avondblij Guesthouse scoort een 6.6 uit 10 op basis van 2 reviews.